Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Zie nog wel meer leuke wedstrijdjes, maar deze zit al snel vol dus vandaar dat ik die al heb ingeschreven.

(grappig om dat tegen een ander te zeggen/schrijven, ik heet ook zo
)

(Bij me benen en buik veel en ehum daarboven weinig)
) xTinkertje schreef:AAAAHHH Wij gaan volgende week woensdag met de klas zwemmen.
Ik wil echt niet in mijn bikini :S
Ik heb vet op de verkeerde plekken(Bij me benen en buik veel en ehum daarboven weinig)
Weten jullie nog bikini waar ik beter in loop ??wat het boven wat ''beter'' maakt en me buik is niet zo probleem ben sinds eergister met buikspier oefeningen begonnen
(Als ik moest slapen)
Ik weet nu wel niet of dat griepje er wat mee te maken had maar ik ben toch wel een beetje blij mee hihi.
1x met ham, 2x met dun laagje nutella choco + een tas groene thee

hahah ben er dol op
Anna-Jelly schreef:Ik moest even 2x lezen, een tas groene thee
Wat zijn kriekjes?
geen idee hoe dat in Nederland noemt? Misschien kersen?
? Of is het een 'kopje' thee? 

Relaxed schreef:xTinkertje schreef:AAAAHHH Wij gaan volgende week woensdag met de klas zwemmen.
Ik wil echt niet in mijn bikini :S
Ik heb vet op de verkeerde plekken(Bij me benen en buik veel en ehum daarboven weinig)
Weten jullie nog bikini waar ik beter in loop ??wat het boven wat ''beter'' maakt en me buik is niet zo probleem ben sinds eergister met buikspier oefeningen begonnen
(Als ik moest slapen)
Ik denk dat je zelfbeeld nogal vervormd is.. Ik kan me niet voorstellen dat je met nog geen 40 kilo nog vet hebt.. Sorry dat het misschien hard klinkt..
Ik maak me er niet boos om, maar serieus nemen doe ik het zeker niet
Schreeuw om aandacht noem ik het altijd maar..
? Zo nee: gaan met die banaan!
Zal straks mn eetschematje aanpassen; heb zowel als eten en humeur en dingen doen een heeele goeie dag vandaag..mag ook wel weer eens na de twee weken durende ellende.
Hij heeft ze braaf meegenomen onder licht protest