Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:is pindakaas light eigenlijk lekker? Kan me er niks bij voorstellen
Ik ben in ieder geval van de optimel yoghurt/kwark afgestapt en overgegaan op biologisch (maar dan gewoon kleinere hoeveelheden). Die kunstmatige zoetstoffen vind ik 3x niks.
amazone77 schreef:Phant0m schreef:ik heb altijd het idee dat vissticks heel vet zijn...
of ligt dat aan mij ???
ja volgens mij ook,maar dat is het enige vette wat ik eet vandaag.....en die heb je ook een beetje nodig he,om de boel op gang te houden
amazone77 schreef:Phant0m schreef:ik heb altijd het idee dat vissticks heel vet zijn...
of ligt dat aan mij ???
ja volgens mij ook,maar dat is het enige vette wat ik eet vandaag.....en die heb je ook een beetje nodig he,om de boel op gang te houden
lijntje87 schreef:dat is het idd, ik vind fruit super super lekker.
het is ook wel wat overdreven nu ik het allemaal lees (als je het eet over de hele dag sta je er niet zo bij stil)
maar ik ben ook bang om te gaan snaaien als ik geen fruit eet,
bananen zal ik iets meer laten liggen, en kiwi's krijg ik dekke tong en keel van, heel eng.
hoe zit het met aardbeien?
StillAngel schreef:Okee, sinds gisteren écht serieus begonnen. Vandaag zelfs bijgehouden wat ik gegeten heb![]()
S'ochtends ontbijt: 1 broodje met grillworst + water
Om 11 uur: een broodje grillham + water
Om 12:20: een halve rijstwafel (want ik moest naar gym toe fietsen) +water
Om 16:00: een spritskoek en beker melk
En dat was het! Ik ben wel van plan om zoutjes te halen, maar dan Japanse Mix. Ik moet gewoon s avonds iets zouts te eten hebben
luffie schreef:StillAngel schreef:Okee, sinds gisteren écht serieus begonnen. Vandaag zelfs bijgehouden wat ik gegeten heb![]()
S'ochtends ontbijt: 1 broodje met grillworst + water
Om 11 uur: een broodje grillham + water
Om 12:20: een halve rijstwafel (want ik moest naar gym toe fietsen) +water
Om 16:00: een spritskoek en beker melk
En dat was het! Ik ben wel van plan om zoutjes te halen, maar dan Japanse Mix. Ik moet gewoon s avonds iets zouts te eten hebben
Volgens mij heb jij vandaag te weinig gegeten.......Ik ga er vanuit dat je ook nog een avond maaltijd gaat eten?? Wat ga je dan eten? Maar 2 broodjes, een halve rijstwafel en een spritskoek op een hele dag is errug weinig hoor!