Pollewoppy schreef:Met mij gaat het wel, toch mn vriend nog geholpen met wat klusjes in huis. Kan het niet om dan te blijven zitten, blijf nu vanavond wel thuis en ga morgen naar mn paardje. Heb zelfs nog even de keuken gepoetst want dat vond ik echt weer nodig.Goed dat je die brief weg hebt gedaan. Zelf wil ik ook altijd bevestiging en vind het spannend zonder te versturen. Toevallig al iets terug gehad? Is de druk op je borst al minder?Hoe gaat het met jou vandaag?
Sifra, vervelend dat het even mis ging bij de sportschool. Wel knap dat je toch nog terug bent gegaan, goed van je. Ben je nu alweer wat rustiger?
Daijano, fijn dat je vakantie super was! Maar minder van je pa, wanneer weten ze of hij weg moet? Meestal weten ze dit vrij snel, althans bij mijn vriend wel. En ook K*t van je relatie, als je het erover wilt hebben mag je me altijd pben. Hoe voel je je nu?
Agossie, goed dat je een vriendin hebt waar je bij terecht kunt, die hebben we allemaal nodig! Dat afvallen ken ik ook, mensen kijken je dan toch wat zorgelijk aan. Succes morgen bij de huisarts, wat hoop je dat hij voor je kan doen?
Angela, heb je bij je sollicitatie er niets over gezegd? Ik zelf ben ook aan het solliciteren maar heb me voorgenomen er wel iets over te melden want volgens mij mag je zulke informatie niet achterhouden. Niet om je bang te maken maar dat dacht ik toch. Snap dat je dit niet hebt gedaan. Hoe komt het dat je nu thuis bent? Is je nieuwe baan wel leuk?