Ik heb geen idee hoeveel, maar denk rond de 2/3 kg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Je komt niet aan door de pil, maar omdat je dan meer eetlust kan krijgen![]()
Als je daar goed oplet zal je ook niet aankomen. Als je de lekkere trek vervangt door een gezonde snack (appel oid) dan zal je weinig aankomen.
Hilde_ schreef:Ik ben vorige week naar de dokter geweest voor de Diane pil, en heb deze gekregen. Heb deze pil voor mijn huid, omdat mijn hoofd er op dit moment uitziet als een grindtegel
Heb even op internet gezocht naar ervaringen met deze pil. En las dat heel veel mensen erdoor aankomen. Iemand ervaring met deze pil? Vast wel, maar heb geen zin om het hele topic door te zoeken
Laar schreef:Guanacotje, ik zie in je profiel dat je pas 16 bent.
Als je het mij vraagt waren jouw borsten nog niet helemaal klaar met hun ontwikkeling. Vandaar dat het ook zo snel is gegaan.
10 Kilo dankzij de pil is wel veel hoor.. Maargoed, ik ben ook geen geleerde
Lavandula schreef:Vergeten jullie niet dat de meeste meiden aan de pil gaan in hun puberteit... Juist in je puberteit ben je nog vollop in de groei.. Een hoop mensen vergeten dit en wijden het aankomen aan het gebruik van de pil.. Terwijl dit dus gewoon voor het meest grote deel te maken heeft met je groei.. Maar het opeens opvalt omdat je opeens aan de pil bentHilde_ schreef:Ik ben vorige week naar de dokter geweest voor de Diane pil, en heb deze gekregen. Heb deze pil voor mijn huid, omdat mijn hoofd er op dit moment uitziet als een grindtegel
Heb even op internet gezocht naar ervaringen met deze pil. En las dat heel veel mensen erdoor aankomen. Iemand ervaring met deze pil? Vast wel, maar heb geen zin om het hele topic door te zoeken
Ik heb nu een paar maanden deze pil.. Ik ben er niet van aangekomen.. Mn huid is er inderdaad wel stukken beter door geworden, mits je hem wel blijft slikken..
guanacotje schreef:Laar schreef:Guanacotje, ik zie in je profiel dat je pas 16 bent.
Als je het mij vraagt waren jouw borsten nog niet helemaal klaar met hun ontwikkeling. Vandaar dat het ook zo snel is gegaan.
10 Kilo dankzij de pil is wel veel hoor.. Maargoed, ik ben ook geen geleerde
Maar toch viel het op dat het pas begonnen is in die maand dat ik gestart ben met de pil. Toevalligheid?
Citaat:Ik ben wel degelijk aangekomen door de pil hoor, voordat ik aan de pil begon was ik echt een 'meisje'.
Door de pil kreeg ik ineens veel meer vetopslag op mijn heupen, billen en vooral borsten
Nu ben ik al ruim een jaar gestopt met de pil en zijn mijn borsten enorm geslonken (waar ik flink van baal) en ben ik zelfs afgevallen