Jolliegirl, wat naar joh! Veel sterkte! Fijn dat er hulp in het verschiet ligt. Knuffel!

Hagelslag, zo fijn dat Miranda het zo goed doet! Precies haar moeder natuurlijk.

Venthe, wat heerlijk dat 'ie al soms een nacht doortrekt, zeg! Lief dat Stella zo trots is.
Renee, fijn dat jullie meisje minder last van reflux lijkt te hebben. Borstvoeding is intensief hè. Ik voel me soms echt een all you can vreet buffet. Ook jij een knuffel!

Eske, wat vervelend dat Mathhijs slecht slaapt. Wat Renee zegt: dan kunnen ze zichzelf onnodig zo in de weg zitten. Moeder natuur heeft die mensenbaby's niet goed geïnstalleerd, blijkt maar weer.
Naomi, wat gaat het snel, nu alweer de driemaandenprikjes achter de rug! Bijzondere bijwerking van dat plassen.
Hier gaat alles prima. De laatste weken heb ik meer het idee dat ik echt kan genieten van mijn meisje. De eerste weken ging het een beetje op en neer. Komende week is mijn verlof eigenlijk voorbij, maar ik heb nog wat vakantieweken en overuren die ik erachteraan kan plakken, waardoor ik pas eind augustus hoef te beginnen.