Shirt is altijd prima om in te trainen toch (als hij fijn is tenminste).
Ik heb nu eindelijk mijn eerste kika shirt en die zal ik met trots zoveel mogelijk dragen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Is het kika shirt fijn om te dragen?
Ik loop Amsterdam voor KWF, dacht vanochtend, ik ga eens met dat shirt lopen. Maar die ga ik in Amsterdam echt niet aantrekken. Wat een zweet ding.
leonie87 schreef:Samantha_ schreef:Is het kika shirt fijn om te dragen?
Ik loop Amsterdam voor KWF, dacht vanochtend, ik ga eens met dat shirt lopen. Maar die ga ik in Amsterdam echt niet aantrekken. Wat een zweet ding.
ja het was echt een fijn shirt, heel iets strak om mijn bovenarm maar dat heeft me totaal niet in de weg gezeten. Maar als iets niet fijn is, draag ik het ook niet hoor. Comfort komt voor alles.
Myka schreef:Supervixen schreef:Myka net was er een stukje op editie nl over de dam tot dam en bijna alle uitvallers hadden de leeftijd tussen de 20 en de 30 jaar.
Ik denk dat er mede daarom bij trails veel minder problemen zijn. Daar is de gemiddelde leeftijd vaak zo'n jaar of 40 en zijn mensen toch wel goed voorbereid.
Ah interessant, klinkt inderdaad als de TikTok/instagram generatie dan (no offence)
Ik krijg spontaan stress voor mijn eerste halve marathon.Ik loop nu bijna een half jaar hard, in maart de 10km gedaan en vanaf maart t/m nu getraind voor een halve marathon. Dat is wel haalbaar toch of niet?
Lughnassadh schreef:Volgens mij zijn complete generaties daar mee verpest. Of net de Shuttle Run, ook zo’n gedrocht.
Samantha_ schreef:Het was wel echt heel warm ja. Mijn start was 13:40, toen scheen de zon volop, pas laatste 4 km werd het wat bewolkt. Heb zoveel mensen zien liggen, ambulances ook veel gezien.
Zelfs een jongen die neer stortte net voor de finish, lag met z’n hoofd tegen de voeten van het publiek.
Het was wel een gave loop, ondanks de warmte. Heb wel een PR gelopen, ondanks elke water post even stukje wandelen om te drinken. En ook nog naar dixi geweest om te plassen.
Laatste 2 km waren geweldig, al die mensen, al die muziek etc, je werd echt naar de finish gejuicht.
Er was trouwens heel veel water overal, ook in sommige dorpjes nog bewoners die water en fruit uitdeelden.
Toen ik net thuis kwam, dacht ik wat is het koud hier. Denk hier toch al eerder bewolkt geworden?
BeFunny schreef:Samantha_ schreef:Het was wel echt heel warm ja. Mijn start was 13:40, toen scheen de zon volop, pas laatste 4 km werd het wat bewolkt. Heb zoveel mensen zien liggen, ambulances ook veel gezien.
Zelfs een jongen die neer stortte net voor de finish, lag met z’n hoofd tegen de voeten van het publiek.
Het was wel een gave loop, ondanks de warmte. Heb wel een PR gelopen, ondanks elke water post even stukje wandelen om te drinken. En ook nog naar dixi geweest om te plassen.
Laatste 2 km waren geweldig, al die mensen, al die muziek etc, je werd echt naar de finish gejuicht.
Er was trouwens heel veel water overal, ook in sommige dorpjes nog bewoners die water en fruit uitdeelden.
Toen ik net thuis kwam, dacht ik wat is het koud hier. Denk hier toch al eerder bewolkt geworden?
Ik heb zaterdag gewandeld (de 10km)
Organisatie was wel top. En idd de muziek en sfeer etc maakt het wel een gave ervaring.
Er werd eerder al aangegeven dat het een warme dag zou worden zondag. Misschien dat de organisatie toen al besloten heeft een deel te canselen voor de zekerheid.
Samantha_ schreef:Wat ik zag liggen waren inderdaad allemaal rond die leeftijd. Allemaal voor de zomer ingeschreven, de hele zomer gefeest en gedronken en toen was het ineens september en moesten ze lopen. En natuurlijk ook wel snel want je vrienden doen dat ook.
Avond ervoor in de kroeg gehangen, de start is toch pas smiddags.
Mn tijd was 1:40, niet super snel hoor. Zit ook nog dixi tijd in en 3-4x drink stops. Zet m’n horloge dan niet stil, jullie wel?
Ik begin al een beetje de zenuwen te krijgen voor zondag, 32 km loop. Gelukkig heel ander weer dan gisteren.
Ik heb zo’n hesje van Action, werkt prima.