Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BritHittepit schreef:Bij mijn schoonvader valt het al bij al nog mee maar hij moet wel een kleine ingreep ondergaan… een hele opluchting!
Van mijn bloed heb ik nog geen nieuws dus ik veronderstel dat ze zich er geen zorgen over maken…
Ik heb deze nacht, na 3 slapeloze nachten, eindelijk nog eens een beetje kunnen slapen maar ik voel me serieus bagger… ik kan er niet echt de vinger opleggen maar het gaat me niet, lichamelijk niet maar ook mentaal spookt er zoveel door mijn hoofd… mijn zelfvertrouwen zit weer op een heel laag pitje…
BritHittepit schreef:Wat zijn jullie powervrouwen zeg! Dikke knuffel voor jullie maar ook voor iedereen die er eentje kan gebruiken
BeFunny schreef:Die biopt (beenmerg punctie) waren botboringen. En wat een middeleeuwse martelingspraktijk is dat zeg. Onder locale verdoving. Het bot is niet verdoofd. Eerst met handboortjes en veel duw werk op mijn borst wat pijn deed maar ze duwden zo ook voor mijn gevoel de longen plat en toen kwam de electrische boor. En steeds even door de ct scan tussendoor om de nieuwe plek te bepalen. Ben bont en blauw. Hebben jullie ook van die botboringen gehad? Ik mocht niet onder narcose en ik mocht ook geen roesje. Dat dat nog kan in 2024.
Ook was ik om 08:45 al op de verpleegafdeling en had ik de afspraak om 10:45. En werd uit eindelijk om 16:15 uur naar de nuclear gebracht waar de behandeling plaats vond. Dus 6 uur in een operatie jas zitten wachten.