Lymoncello schreef:Ik zit op het wachtbankje, heb tien dagen lang ovulatie testen gedaan maar echt een duidelijke dikke testlijn krijg ik niet. Heb de donkerste maar bepaald als positief. Zijn er meer die dit hebben? En welke ovulatie testen raden jullie aan?
Over ruim een week weten wij of het gelukt is, zou je dan nu al wat moeten voelen oid? Ik ben wel wat misselijk en duizelig af en toe maarja dat ben ik ook wel vaker..
Wat lastig, heb je wel een beetje een normale cyclus over het algemeen qua lengte? Ik had altijd ontzettend moeite om mijn eisprong te vinden, maar ik heb pcos, daarbij is dat vaker heel moeilijk.
Ik vond zelf de testen van sensitest wel prettig werken. En dat scheelde ook weer wat plastic afval in vergelijking tot veel andere testen.
Ik ben vaak erg misselijk voor mijn ongesteldheid. Dan denk ik vaak dat ik wel zwanger moet zijn, maar ja, dat is dus niet zo. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik dat dan ook pas heel laat in de gaten. Ik dacht dat ik gewoon heel licht ongesteld geworden was, maar achteraf is dat de innesteling geweest denk ik. Ik had pas na 8 weken door dat ik zwanger was.
Ik zit nu trouwens ook wel in spanning. Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar vandaag testte ik nog negatief. Maar dit was mijn eerste IUI behandeling, dus ik weet ook nog niet hoe mijn lichaam daar op reageert. Ik voel mij wel erg ongesteld, met wat buikpijn. Morgen misschien nog maar een keer testen.