Wat heb je veel gelopen Sure_lee! Hele mooie foto's. Anderen ook lekker gelopen en Pien hard gewerkt weer
Wij zijn vandaag naar het noorden gereden, bij mijn hospita in Amersfoort langs geweest en 7 km gelopen in Giethoorn. Morgen denk ik in Echten een rondje lopen, is iemand daar al eens geweest? En dan weer terug naar huis. Ik was graag naar het Dwingelerveld gedaan maar heb smiddags een afspraak in Echten dus dat vind ik toch te krap.
gaucho
Geplaatst: 06-01-22 20:36
Leuk toch altijd met de katten Jojoleinee
Iedereen lekker veel buiten geweest en gewandeld, heerlijk!
Prachtige omgeving woon jij toch ook Bootsiebob, en heel leuk fotoverslag zo met de hond.
Wij zijn vandaag wezen fietsen, bijna het hele eiland rond, 50 kilometer. Heerlijk weer hier ook en zo veel vogels.
Echten ligt een stukje onder het dwingelderveld. Tussen Beilen en Meppel in. Wel een mooi uitgestrekt gebied. Collega van mij woonde er, dus wel eens geweest.
Zo hehe fotospam van mij. Eindelijk weer even lekker met het zonnetje naar buiten. Was weer een keer naar de Rhoonse grienden. Daar waren ze weer druk met knotten van de wilgen en kappen van het riet. Mocht nadat ik het netjes had gevraagd wel door het afgezette stuk lopen.
Ik lig al 2 dagen ziek op bed maar gezien het weer is het vandaag niet zo erg! Gister baalde ik wel haha.
Maar nog wat foto’s van woensdag. Sommige mensen gaan de grens over alleen om naar een restaurant te kunnen of te winkelen. Deze wilde 20-er gaat naar een museum. Daarna nog een extreem grote pizza gegeten maar vriendje wil niet op Bokt dus die foto’s houd ik privé. Je kan me altijd volgen op insta trouwens.