C_arola schreef:Dit was bij Apeldoorn centrumBij welke winkel is dit? De bodycrème kan ik nergens vinden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:C_arola schreef:Dit was bij Apeldoorn centrumBij welke winkel is dit? De bodycrème kan ik nergens vinden.
Roosch schreef:Welnee, dan scoor ik hem wel online of in de winkel.ik heb weer eens te weinig ingeslagen van een limited edition.
Ik vind deze toch echt wel lekker ruiken. Ik heb een stuk of 9 foams in de douche staan en merk dat ik toch regelmatig naar de Dragon grijp. Zo stom dat het een LE is.de geur blijft ook lekker hangen!
C_arola schreef:Eind deze maand bestaat rituals 25 jaar hoorde ik gisteren van een medewerker. De medewerkers krijgen dan een pakket die ook in de grote filialen verkocht gaat worden, ze wist niet of het ook online te koop zou zijn. Ze had het al achter liggen maar mocht het nog niet open maken om erin te kijken, vertelde wel wat dat het te maken heeft met de jubileum. Toen ik vroeg of ik naar de toilet mocht om erin te kijken begon ze te lachen en zei dat die beneden zat jammer genoeg. Er wordt dus snel wat aangekondigd