Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janinevv schreef:Nou liever groepsimmuniteit dan dat ik iets in me laat spuiten waar nog vrij weinig over bekend is.
Als ze zo iets gaan verplichten klopt er echt iets niet. Maar zover is het nog niet.
Dus daar ga ik nu niet over verder.
Maar ik hoop door aantal besmettingen ook dat die eventuele groepsimmuniteit ontstaat. Moet natuurlijk niet meer worden qua aantallen.
Is er ook ergens te zien hoeveel mensen per dag getest worden en ook daadwerkelijk Corona hebben ?
Janinevv schreef:Nou liever groepsimmuniteit dan dat ik iets in me laat spuiten waar nog vrij weinig over bekend is.
Als ze zo iets gaan verplichten klopt er echt iets niet. Maar zover is het nog niet.
Maar ik hoop door aantal besmettingen ook dat die eventuele groepsimmuniteit ontstaat. Moet natuurlijk niet meer worden qua aantallen.
Is er ook ergens te zien hoeveel mensen per dag getest worden en ook daadwerkelijk Corona hebben ?
IMANDRA schreef:Janinevv schreef:Nou liever groepsimmuniteit dan dat ik iets in me laat spuiten waar nog vrij weinig over bekend is.
Waarom zou er iets niet kloppen als ze het gaan verplichten? Gezien alle Nederlanders die de kont tegen de krib gooien met mondmaskers en alle horrorverhalen over het vaccin, zou het nog best kunnen dat een overheid zich wellicht gedwongen voelt om het te verplichten om zo de samenleving weer naar een normale situatie te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik denk niet dat het gebeurt, maar wat ik bedoel te zeggen is dat er niet per se kwade bedoelingen achter zitten.
Janinevv schreef:Ik denk dat met vaccineren je ook je antistoffen kunt verzwakken. Maar vaccineren is nooit verplicht geweest dus ja dan is het raar als ze dat opeens wel doen.
IMANDRA schreef:Janinevv schreef:Ik denk dat met vaccineren je ook je antistoffen kunt verzwakken. Maar vaccineren is nooit verplicht geweest dus ja dan is het raar als ze dat opeens wel doen.
Maar waarom zou het slecht zijn? Waarom zou een overheid ons moedwillig met iets slechts inspuiten?
Janinevv schreef:IMANDRA schreef:
Maar waarom zou het slecht zijn? Waarom zou een overheid ons moedwillig met iets slechts inspuiten?
Overbevolking, Bill Gates theorie. Waarom hebben ze al zo massaal in gekocht op een nog “milde” “killer” virus?
IMANDRA schreef:Janinevv schreef:
Overbevolking, Bill Gates theorie. Waarom hebben ze al zo massaal in gekocht op een nog “milde” “killer” virus?
Janinevv schreef:Jaa ons landje misschien, alleen “het breind” die achter vaccineren staat zegt dat we wereldwijd met teveel mensen zijn en dit terug kunnen dringen door maximaal te vaccineren is toch wel vreemd?
Janinevv schreef:Dit gaat alleen over stukje verplicht vaccineren.
Janinevv schreef:Maar hoezo weten we of er duizende doden gaan vallen is ook maar een speculatie en bangmakerij zoals de angst erin houden zodat we ons aan de regels houden.
nl bereikt er niks mee, doet alleen wat ze denken te moeten doen..
Blue eyes heb je wel eens het filmpje gezien waarover hij dat zei ? Dat klonk wel echt zo doordat we ons constant blijven vaccineren zullen we onszelf steeds zwakker maken voor nieuwe virussen.
Maar dat denk ik.