Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janinevv

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:31

Natuurlijk wel maar er is toch nooit een eind.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:32

Het einde is vaccinatie. Of mogelijk ooit groepsimmuniteit.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:32

Janinevv schreef:
Natuurlijk wel maar er is toch nooit een eind.

En dat mag toch geen reden zijn om nu al te stoppen?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:35

Nou liever groepsimmuniteit dan dat ik iets in me laat spuiten waar nog vrij weinig over bekend is.

Als ze zo iets gaan verplichten klopt er echt iets niet. Maar zover is het nog niet.
Dus daar ga ik nu niet over verder.

Maar ik hoop door aantal besmettingen ook dat die eventuele groepsimmuniteit ontstaat. Moet natuurlijk niet meer worden qua aantallen.

Is er ook ergens te zien hoeveel mensen per dag getest worden en ook daadwerkelijk Corona hebben ?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:39

Janinevv schreef:
Nou liever groepsimmuniteit dan dat ik iets in me laat spuiten waar nog vrij weinig over bekend is.

Als ze zo iets gaan verplichten klopt er echt iets niet. Maar zover is het nog niet.

Maar ik hoop door aantal besmettingen ook dat die eventuele groepsimmuniteit ontstaat. Moet natuurlijk niet meer worden qua aantallen.

Is er ook ergens te zien hoeveel mensen per dag getest worden en ook daadwerkelijk Corona hebben ?

Dodelijk vermoeiend. Hoe vaak moet er nou gezegd worden vanuit de politiek dat een vaccinatie niet verplicht kan, mag en zal worden?

Ik lees nog altijd geen betere oplossing om ons land draaiende te houden dan de politiek op dit moment met man en macht probeert. Dus vertel..

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:40

Janinevv schreef:

Waarom zou er iets niet kloppen als ze het gaan verplichten? Gezien alle Nederlanders die de kont tegen de krib gooien met mondmaskers en alle horrorverhalen over het vaccin, zou het nog best kunnen dat een overheid zich wellicht gedwongen voelt om het te verplichten om zo de samenleving weer naar een normale situatie te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik denk niet dat het gebeurt, maar wat ik bedoel te zeggen is dat er niet per se kwade bedoelingen achter zitten.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:40

En wat als de spoedwet dat wel verplicht ?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:41

Janinevv schreef:

En dan? Wat is het kwade plan van de overheid achter het eventueel verplichten van vaccineren?

Gnome

Janinevv schreef:

Dan is de hele tweede kamer daarmee akkoord gegaan die wij democratisch hebben gekozen.

Janinevv

IMANDRA schreef:
Janinevv schreef:

Waarom zou er iets niet kloppen als ze het gaan verplichten? Gezien alle Nederlanders die de kont tegen de krib gooien met mondmaskers en alle horrorverhalen over het vaccin, zou het nog best kunnen dat een overheid zich wellicht gedwongen voelt om het te verplichten om zo de samenleving weer naar een normale situatie te krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik denk niet dat het gebeurt, maar wat ik bedoel te zeggen is dat er niet per se kwade bedoelingen achter zitten.

Ik denk dat met vaccineren je ook je antistoffen kunt verzwakken. Maar vaccineren is nooit verplicht geweest dus ja dan is het raar als ze dat opeens wel doen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:42

IMANDRA schreef:
Janinevv schreef:

En dan? Wat is het kwade plan van de overheid achter het eventueel verplichten van vaccineren?

Vreemd dna in ons lichaam. Of toch die chip die past er wel in ;)

IMANDRA

Janinevv schreef:
Ik denk dat met vaccineren je ook je antistoffen kunt verzwakken. Maar vaccineren is nooit verplicht geweest dus ja dan is het raar als ze dat opeens wel doen.

Maar waarom zou het slecht zijn? Waarom zou een overheid ons moedwillig met iets slechts inspuiten?
Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 08-10-20 22:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Janinevv

IMANDRA schreef:
Janinevv schreef:

Maar waarom zou het slecht zijn? Waarom zou een overheid ons moedwillig met iets slechts inspuiten?

Overbevolking, Bill Gates theorie. Waarom hebben ze al zo massaal in gekocht op een nog “milde” “killer” virus?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:43

Janinevv schreef:
IMANDRA schreef:

Overbevolking, Bill Gates theorie. Waarom hebben ze al zo massaal in gekocht op een nog “milde” “killer” virus?

wat bereikt een overheid daarmee? Die is alleen maar gebaat bij zo veel mogelijk gezonde mensen die lekker wat belasting kunnen afstaan zodat we ons mooie landje draaiende kunnen houden? Belasting die wordt gebruikt om ons mooie land nog mooier te maken?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:45

IMANDRA schreef:
Janinevv schreef:

wat bereikt een overheid daarmee? Die is alleen maar gebaat bij zo veel mogelijk gezonde mensen die lekker wat belasting kunnen afstaan zodat we ons mooie landje draaiende kunnen houden?[/quote]

Jaa ons landje misschien, alleen “het breind” die achter vaccineren staat zegt dat we wereldwijd met teveel mensen zijn en dit terug kunnen dringen door maximaal te vaccineren is toch wel vreemd?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:45

Janinevv schreef:
Waarom hebben ze al zo massaal in gekocht op een nog “milde” “killer” virus?

Heb je nou in de afgelopen tig pagina's niets geleerd?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:46

Blue_Eyes schreef:
Janinevv schreef:
Waarom hebben ze al zo massaal in gekocht op een nog “milde” “killer” virus?

Heb je nou in de afgelopen tig pagina's niets geleerd?

Dit gaat alleen over stukje verplicht vaccineren.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:48

Janinevv schreef:
Jaa ons landje misschien, alleen “het breind” die achter vaccineren staat zegt dat we wereldwijd met teveel mensen zijn en dit terug kunnen dringen door maximaal te vaccineren is toch wel vreemd?

Nogmaals: wat bereikt de NL’e overheid daarmee? Waarom zouden ze daarin meegaan?

Maximaal vaccineren werkt averechts tegen overbevolking... als ze overbevolking tegen willen gaan moeten ze alle vaccinaties stoppen...

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:49

Janinevv schreef:
Dit gaat alleen over stukje verplicht vaccineren.

Ja, dus? Dat virus is niet mild. Dat proberen we je al pagina's lang uit te leggen. Als we niet voor vaccineren gaan, zijn er twee opties:
1. ongecontroleerd rond laten gaan, dan raakt de zorg overbelast en vallen er duizenden!! doden en nog meer mensen die langere tijd uit de running zijn voor revalidatie.
2. steeds opnieuw lockdowns en maatregelen.

Allebei killing voor zowel het moreel van het volk als voor de economie.

Wat betreft dat 'brein', ik neem aan dat je Bill Gates bedoelt: die man is een filantroop. Die houdt van mensen. Dus ja, die kan zeggen dat we de aarde overbelasten omdat we met zo veel zijn, maar dat wil niet zeggen dat hij wil dat de mensheid op deze manier gehalveerd wordt (want hij ziet ook de ontzettende lijdensweg die het is).
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 08-10-20 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:49

Janinevv, stop met zeuren. Ga naar je kerk en vraag wat je kan doen. Doen. Niet praten. Ga wat doen. Er is binnen de kerk genoeg zinnig vrijwilligerswerk te doen. Stop met doemdenken.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:50

Vaccineren werkt in zekere zin wel tegen overbevolking trouwens. Bij een gezond en welvarend land beslissen (belangrijk woord, want vrije wil!!) mensen om minder kinderen te krijgen.

In een welvarend land is het gemiddelde aantal kinderen lager dan 2. Dat wil zeggen dat het totale aantal inwoners, als je puur naar voortplanting kijkt, terugloopt. Dus werkt een goede economie en vaccineren en goede medische zorg mee tegen overbevolking.

Daar komt geen chip of gevaarlijk vaccin aan te pas.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:52

Maar hoezo weten we of er duizende doden gaan vallen is ook maar een speculatie en bangmakerij zoals de angst erin houden zodat we ons aan de regels houden.

nl bereikt er niks mee, doet alleen wat ze denken te moeten doen..

Blue eyes heb je wel eens het filmpje gezien waarover hij dat zei ? Dat klonk wel echt zo doordat we ons constant blijven vaccineren zullen we onszelf steeds zwakker maken voor nieuwe virussen.

Maar dat denk ik.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:52

Janine je gelooft in de duivel? Mooi want die is blijkbaar heel druk bezig om je allerlei zaken in te fluisteren. Ga op je knieën, bid tot de Heere dat hij dat niet toelaat en ban jezelf van alle social media , lijkt me veel beter voor je. Stop met zaken aanhalen die al honderden keren weerlegt zijn.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:54

Janinevv schreef:
Maar hoezo weten we of er duizende doden gaan vallen is ook maar een speculatie en bangmakerij zoals de angst erin houden zodat we ons aan de regels houden.

nl bereikt er niks mee, doet alleen wat ze denken te moeten doen..

Blue eyes heb je wel eens het filmpje gezien waarover hij dat zei ? Dat klonk wel echt zo doordat we ons constant blijven vaccineren zullen we onszelf steeds zwakker maken voor nieuwe virussen.

Maar dat denk ik.

Hoeveel doden zijn er op dit moment gevallen denk jij? Ik haak hier echt bij af. Kom nou eens met concrete oplossingen dan voor dit virus in plaats van thuis gaan zitten. Want dat maakt de economie ook kapot.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 22:54

Heb jij énig idee hoe de Nederlandse politiek in elkaar zit! Dat je het over “ze” hebt steeds. Besluitvorming ligt in Nederland niet bij “ze” maar bij zeker 225 mensen.