leintje_ schreef:Gisteren geopereerd en de wond bloedt behoorlijk na, vandaar de bloederig kompressen. De snede zie je eigenlijk amper, doordat er alleen een onderhuidse hechting in zit.
[ Afbeelding ]
Is de pin eruit gehaald?
Beterschap
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

leintje_ schreef:Gisteren geopereerd en de wond bloedt behoorlijk na, vandaar de bloederig kompressen. De snede zie je eigenlijk amper, doordat er alleen een onderhuidse hechting in zit.
[ Afbeelding ]

fleurtjeuh schreef:Oh joh wat een jaap!
Waar ben je aan geopereerd?
Bellatrix schreef:Damn!!
Dat is echt een gigantische snee!
Hij zit dus ook niet helemaal dicht?
DideH schreef:Die 2 bloedstroompjes die er zitten maken het ook éxtra dramatisch. Hopelijk blijft het vandaag wel dicht Leintje en mag je straks wel lekker naar huis! Nogmaals beterschap!

leintje_ schreef:DideH schreef:Die 2 bloedstroompjes die er zitten maken het ook éxtra dramatisch. Hopelijk blijft het vandaag wel dicht Leintje en mag je straks wel lekker naar huis! Nogmaals beterschap!
De wond huilt

leintje_ schreef:Ik was van de skeelers ja. Dat ongeluk achtervolgt me nog steeds.
@DideH er zit nu een dubbel drukverband omheen en een eilandpleister en steristrips over de wond. Het drukverband moet 24h blijven zitten en de steristrips vallen er vanzelf vanaf binnen een paar dagen en dan zou het goed moeten zijn. Als het niet goed is, dan mag mijn orthopeed het zelf oplossen

Little_Gift schreef:Jeetje flinke jaap ja op dat dijbeen!
Je neemt geen bloedverdunners?
Zijn ze niet bang dat als een deel van dat bloed niet naar buiten loopt maar onderhuids blijft, dat dat voor problemen kan zorgen?
DideH: ik heb de indruk dat je wond op de nieuwe foto's een stuk meer dicht is dan op de foto van gisteren... Lijkt mij te snel in combinatie met de infectie?
Hou het maar goed in het oog! Wanneer had je opnieuw een afspraak staan?
Ezellover25 schreef:leintje_ schreef:Ik was van de skeelers ja. Dat ongeluk achtervolgt me nog steeds.
@DideH er zit nu een dubbel drukverband omheen en een eilandpleister en steristrips over de wond. Het drukverband moet 24h blijven zitten en de steristrips vallen er vanzelf vanaf binnen een paar dagen en dan zou het goed moeten zijn. Als het niet goed is, dan mag mijn orthopeed het zelf oplossen
Snap dat die ongeluk je blijft achtervolgen. Je hebt er behoorlijk gevolgen van gehad.
Ik ben al bijna puber van een bult gegaan met mijn skeelers met boomwortels die over het pad gingen.
Ben ook heel lelijk gevallen. Niks gebroken gelukkig wel een behooorlijk open wond/gat in rechterknie.
Minder heftige ongeluk als jij met je gebroken bovenbeen.
Ik kan mijn knie kapot, rechter elleboog en hand en een schaafplek in het gezicht.
Het is nu 30 jaar verder en het achtervolgd mij helaas nog.
Wat als?
Want ik heb mijn val kunnen sturen naar het gras gelukkig.
Als ik iemand zie skeeleren komt die zin weer in mijn hoofd, wat als ik mijn val niet kon corriceren?
Herinneren en gedachtes blijven lastig.