Je lijstjes gaan goed zie ik!

Leonie, te weinig drinken kan idd voor hele nare hoofdpijn zorgen. Ik weet er alles van

Ohhh dat met die shaker zou zo een actie voor mij kunnen zijn

Aight, fijn dat je dietiste goed beviel. Een opleiding hiervoor is ook wel fijn idd. Is het eigenlijk een beschermd beroep? Weet dat bvb personal trainer niet echt een beschermd beroep is en er ook veel mensen dit doen op basis van eigen kennis.
Petra, ai, frustrerende schoonouders? Wel lastig idd. Gelukkig heb ik hele leuke, lieve schoonouders waar ik soms ook mee ga paardrijden en eigenlijk altijd wel gespreksstof (paarden haha) heb.

Jip, oehhh, volgens mij zag ik al iets voorbij komen op Insta

Lino, herkenbaar hoor, ik sport qua krachttraining liever alleen. Met hardlopen vind ik het dan wel gezellig als vriendlief op skeelers of fiets meegaat. Al praat ik nooit veel terug, want ademhaling

Imay, hoe voel je je als je in de spiegel kijkt? En meet je ook je taille/heupen enzovoorts? Bij PBP vragen ze om foto's, gewicht en maten met een meetlint zodat je op drie vlakken inzicht houdt in de vooruitgang.
Zo, nu ik op de laptop zit is bijlezen ineens een stuk makkelijker

Hier gaat het eigenlijk prima. Eten is nog niet 100% op orde (vind ik), maar in ieder geval al minder los als in de vakantie.
Heb alleen een vervelende pijn in mn ruggewervel, ongeveer op het midden van mn rug. Niet continu, maar als ik bepaalde bewegingen maak en mn rug buig, dan steekt het. Even aankijken en anders maar een keer laten checken.