Ik wil ook weer, weet alleen totaal nog niet wat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fem schreef:Ik kon niet kiezen, dus zijn het er maar 3 geworden.
Het hartje stond er al, die is vorig jaar met halloween gezet, dus nu is de traditie ontstaan om elk jaar wat toe te voegen en er een soort Halloween-been van te maken.
[ [url=m/jPmPJn.png]Afbeelding[/url] ]
Trouwens, het pompoentje was bijna vervelender dan de voodoo (die echt een heel stuk op mijn enkel zit), kreeg last van zenuwtrekkingen.
Het hartje stond er al, die is vorig jaar met halloween gezet, dus nu is de traditie ontstaan om elk jaar wat toe te voegen en er een soort Halloween-been van te maken.
Trouwens, het pompoentje was bijna vervelender dan de voodoo (die echt een heel stuk op mijn enkel zit), kreeg last van zenuwtrekkingen.
Blijheid schreef:Vraagje; heeft iemand hier wel eens te maken gehad met een allergische reactie of andere fysieke reactie op het zetten van een tattoo?
Ik heb een wat lastige huid (niet op de plek waar ik een tattoo wil, gelukkig) en een soms wat hyper reagerend lijf. Bijvoorbeeld: toen mijn zusje en ik ooit beiden tegen dezelfde kwal aanzwommen had zij wat jeuk en ik rode opgezette striemen alsof iemand me met een zweep geslagen had![]()
De laatste jaren gaat het wel beter, maar ik vroeg me toch af of het misschien slim is om ergens een klein streepje of stipje te laten tatoeëren om te zien of het en reactie geeft, voor het geval dat. Ga het overleggen met de shop natuurlijk, maar vroeg me af of iemand hier daar ervaring mee heeft?
Blijheid schreef:Vraagje; heeft iemand hier wel eens te maken gehad met een allergische reactie of andere fysieke reactie op het zetten van een tattoo?
Ik heb een wat lastige huid (niet op de plek waar ik een tattoo wil, gelukkig) en een soms wat hyper reagerend lijf. Bijvoorbeeld: toen mijn zusje en ik ooit beiden tegen dezelfde kwal aanzwommen had zij wat jeuk en ik rode opgezette striemen alsof iemand me met een zweep geslagen had![]()
De laatste jaren gaat het wel beter, maar ik vroeg me toch af of het misschien slim is om ergens een klein streepje of stipje te laten tatoeëren om te zien of het en reactie geeft, voor het geval dat. Ga het overleggen met de shop natuurlijk, maar vroeg me af of iemand hier daar ervaring mee heeft?
Fem schreef:Ik heb ook een hele gevoelige huid. Kan maar tegen weinig shampoo, gekgenoeg kan ik tegen douchegels bijna altijd, maar bodylotion of reinigende gezichtsproducten daar in tegen reageert mijn huid vaak heel heftig op.
Maar op het gebied van tattoos nog geen last gehad gelukkig van gekke dingen.
Heb nu wel echt een hele dikke enkel.
Moest vannacht werken, maar was wel erg blij dat ik op de rustige locatie zat en ik mijn sloffen mee had genomen.
Nu na een paar uurtjes slapen is ie wel weer wat geslonken gelukkig.
Kwam wel net tot de ontdekking dat mijn crème die ik gekocht heb bij het zetten van mijn eerste tattoo, nu echt bijna op is.
Maar ik vind dat zo'n fijn spul, veel fijner dan bepanthen.
Beetje jammer dat ik er nu pas aan denk, anders had ik het besteld, maar nu is het weekend, haha.