[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 18:11

Ben benieuwd wat je laat zetten.
Ik wil ook weer, weet alleen totaal nog niet wat :o

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 19:45

Ik kon niet kiezen, dus zijn het er maar 3 geworden.
Het hartje stond er al, die is vorig jaar met halloween gezet, dus nu is de traditie ontstaan om elk jaar wat toe te voegen en er een soort Halloween-been van te maken.
Afbeelding

Trouwens, het pompoentje was bijna vervelender dan de voodoo (die echt een heel stuk op mijn enkel zit), kreeg last van zenuwtrekkingen. :')

TheWelsh

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 19:51

Ziet er super schattig uit!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 20:03

Schattig. Vind t een leuke traditie

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 22:45

Ik heb er 2 aan de binnenkant van mn enkels, en die deden inderdaad echt zeer,

Helaas gaat mijn afspraak 25 Nov om mijn laatste tattoo bij te werken niet door

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 00:31

Fem schreef:
Het hartje stond er al, die is vorig jaar met halloween gezet, dus nu is de traditie ontstaan om elk jaar wat toe te voegen en er een soort Halloween-been van te maken.
[ [url=m/jPmPJn.png]Afbeelding[/url] ]

Trouwens, het pompoentje was bijna vervelender dan de voodoo (die echt een heel stuk op mijn enkel zit), kreeg last van zenuwtrekkingen. :')

Leuk! Die spiertrekkingen/ zenuw ken ik. Super vervellend maar weinig aan te doen

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 00:44

Fem schreef:

Wat een schatjes zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:38

Vraagje; heeft iemand hier wel eens te maken gehad met een allergische reactie of andere fysieke reactie op het zetten van een tattoo?

Ik heb een wat lastige huid (niet op de plek waar ik een tattoo wil, gelukkig) en een soms wat hyper reagerend lijf. Bijvoorbeeld: toen mijn zusje en ik ooit beiden tegen dezelfde kwal aanzwommen had zij wat jeuk en ik rode opgezette striemen alsof iemand me met een zweep geslagen had :+
De laatste jaren gaat het wel beter, maar ik vroeg me toch af of het misschien slim is om ergens een klein streepje of stipje te laten tatoeëren om te zien of het en reactie geeft, voor het geval dat. Ga het overleggen met de shop natuurlijk, maar vroeg me af of iemand hier daar ervaring mee heeft?

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:44

Blijheid schreef:
Vraagje; heeft iemand hier wel eens te maken gehad met een allergische reactie of andere fysieke reactie op het zetten van een tattoo?

Ik heb een wat lastige huid (niet op de plek waar ik een tattoo wil, gelukkig) en een soms wat hyper reagerend lijf. Bijvoorbeeld: toen mijn zusje en ik ooit beiden tegen dezelfde kwal aanzwommen had zij wat jeuk en ik rode opgezette striemen alsof iemand me met een zweep geslagen had :+
De laatste jaren gaat het wel beter, maar ik vroeg me toch af of het misschien slim is om ergens een klein streepje of stipje te laten tatoeëren om te zien of het en reactie geeft, voor het geval dat. Ga het overleggen met de shop natuurlijk, maar vroeg me af of iemand hier daar ervaring mee heeft?

Ik! Ik heb ook een hyper gevoelige huid, ik reageer op zowat alles (zelfs water) maar de inkt was geen probleem! Ik heb nooit extreme reacties gehad op mijn tattoos, van de bepanthen kreeg ik echter wel jeuk wanneer ik te vaak smeerde. Maar ook dat is voorbij gegaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:45

Dat is goed nieuws! Heb jij je tattoo 'gewoon' laten zetten of ook voor de veiligheid eerst een teststukje gedaan?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 13:54

Fem schreef:

Te cute!! <3

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:27

Blijheid schreef:
Dat is goed nieuws! Heb jij je tattoo 'gewoon' laten zetten of ook voor de veiligheid eerst een teststukje gedaan?

Ik heb m "gewoon" laten zetten. Nu was dat wel een kleine tattoo van max een half uurtje werk

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:29

Ik heb ook een hele gevoelige huid. Kan maar tegen weinig shampoo, gekgenoeg kan ik tegen douchegels bijna altijd, maar bodylotion of reinigende gezichtsproducten daar in tegen reageert mijn huid vaak heel heftig op.

Maar op het gebied van tattoos nog geen last gehad gelukkig van gekke dingen.

Heb nu wel echt een hele dikke enkel.
Moest vannacht werken, maar was wel erg blij dat ik op de rustige locatie zat en ik mijn sloffen mee had genomen.
Nu na een paar uurtjes slapen is ie wel weer wat geslonken gelukkig.

Kwam wel net tot de ontdekking dat mijn crème die ik gekocht heb bij het zetten van mijn eerste tattoo, nu echt bijna op is.
Maar ik vind dat zo'n fijn spul, veel fijner dan bepanthen.
Beetje jammer dat ik er nu pas aan denk, anders had ik het besteld, maar nu is het weekend, haha.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 14:41

Blijheid schreef:

Ik heb geen hypergevoelige huid maar ben wel allergisch voor sommige tattooinkt. Zwelt heel erg op, maar verder niet veel last van.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 15:02

Fem schreef:
Ik heb ook een hele gevoelige huid. Kan maar tegen weinig shampoo, gekgenoeg kan ik tegen douchegels bijna altijd, maar bodylotion of reinigende gezichtsproducten daar in tegen reageert mijn huid vaak heel heftig op.

Maar op het gebied van tattoos nog geen last gehad gelukkig van gekke dingen.

Heb nu wel echt een hele dikke enkel.
Moest vannacht werken, maar was wel erg blij dat ik op de rustige locatie zat en ik mijn sloffen mee had genomen.
Nu na een paar uurtjes slapen is ie wel weer wat geslonken gelukkig.

Kwam wel net tot de ontdekking dat mijn crème die ik gekocht heb bij het zetten van mijn eerste tattoo, nu echt bijna op is.
Maar ik vind dat zo'n fijn spul, veel fijner dan bepanthen.
Beetje jammer dat ik er nu pas aan denk, anders had ik het besteld, maar nu is het weekend, haha.

Welke crème gebruik jij?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 15:24

Carl & Johan

Afbeelding

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 18:21

Blijheid schreef:

Ik bij de laatste, alleen op de rode inkt allergische reactie. Dat doe ik dus niet weer..

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 18:44

Mlies schreef:
Ik bij de laatste, alleen op de rode inkt allergische reactie. Dat doe ik dus niet weer..

Maar op rood reageren veel mensen begreep ik ;)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 19:00

Fem schreef:
Carl & Johan

[ [url=m/FX1Kq1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van die zalf/creme kreeg ik dus een allergische reactie :+ Hier altijd bepathen, heb ook een lastige huid. Maar hoe minder parfum ed, hoe beter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-20 20:34

Bedankt voor jullie input allemaal, lijkt gelukkig weinig voor te komen maar ik overleg voor de zekerheid van te voren met de shop :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 20:11

Ik heb een afspraak! 13 april, dus nog een tijdje geduld hebben maar dat is het ongetwijfeld waard. Na een tip van iemand hier (en heel veel vergelijken en info inwinnen) heb ik gekozen voor Latisha van studio ROOK. Vind haar werk erg mooi en ze heeft al meer tattoos gezet die qua stijl/vorm enigszins vergelijkbaar zijn met wat ik wil, dus dat geeft vertrouwen :j

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:46

Ik ben om 12.00 uur weer aan de beurt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 10:51

Spannend, wat word het? :D

Ik mag overmorgen! :):)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 11:20

Waar gaan jullie voor?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-20 11:23

Ik mag zaterdag *\o/* Ik hoop dat het deze keer lukt qua design en plaatsing := Ik ben ook benieuwd wat ze er van gemaakt heeft