Boras schreef:
Hee komt me bekend voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:
Karl66 schreef:Als je een mooi plaatje in dit topic kan plakken, dan kan je vast ook wel een link naar het onderzoek waar die gegevens uitkomen plakken. Mijn ervaring met antivaxxers is dat ze nogal vaak de neiging hebben om in een onderzoek selectief te shoppen en maar een paar van alle cijfers te gebruiken om het zo te laten lijken dat ze gelijk hebben. Dus Pocca_Locca, een link naar dat onderzoek zou fijn zijn.
Pocca_Locca schreef:Zeer briljante arts : https://youtu.be/wt70DOhsm7w
( iedereen die de moeite heeft genomen om dit te bekijken,en daarna nóg steeds zo iets stompzinnigs durft te beweren dat dr Humphries niet betrouwbaar zou zijn, beloof ik, vanaf dat moment als “cognitief uitgedaagd” te bejegenen
( iedereen die de moeite heeft genomen om dit te bekijken,en daarna nóg steeds zo iets stompzinnigs durft te beweren dat dr Humphries niet betrouwbaar zou zijn, beloof ik, vanaf dat moment als “cognitief uitgedaagd” te bejegenen
Pocca_Locca schreef:@imandra Heb je het filmpje al gezien, waarin ze haar achtergrond verteld? Nee? Dan adviseer ik je bij dezen met klem om een heel klein beetje een toontje lager te gaan zingen, omdat je jezelf anders echt nóg verder voor schut zou zetten tegenover de goegemeente..
Pocca_Locca schreef:
Dinopino schreef:Wanneer het mag even een rare vraag. Wanneer ik hoofdpijn heb slik ik een paracetemolletje. Wat is het voordeel om de inenting in te spuiten. Zou drinken niet voldoende moeten zijn. Antibiotica slik je toch ook?
secricible schreef:Ik weet alleen doordat ik het afgelopen week las vanuit dat WHO congres dat ze druk zijn met pleistervorm van vaccinaties. Om de veiligheid verder te vergroten.
Ik kan me ook zomaar voorstellen dat een reden is dat een kind van 4mnd geen pilletje kan slikken.
Dinopino schreef:Wanneer het mag even een rare vraag. Wanneer ik hoofdpijn heb slik ik een paracetemolletje. Wat is het voordeel om de inenting in te spuiten. Zou drinken niet voldoende moeten zijn. Antibiotica slik je toch ook?
Pocca_Locca schreef:Goed, voor iedereen die het misschien interessant zou vinden om een uurtje van zijn kostbare tijd te besteden aan dit filmpje; waarin een Amerikaanse arts verteld over de doorgaans verre-van wetenschappelijke methodes in de gevestigde medische “ wetenschap” met name over het schandelijke gebrek aan studietijd over de inhoud van en werking van vaccins, tijdens de artsen opleidingen.
( aangezien o.a. Viera Scheibner haar boek als bron hier eerder belachelijk is geprobeerd gemaakt te worden, en Suzanne Humphries MD) hier dan deze man. Wellicht niet zo briljant als de nefroloog Humphries , maar toch een arts https://youtu.be/TQSyhOXYIHw
Dinopino schreef:Maar je kan dus een bacterie bestrijden met antibiotica via een pilletje. Maar een andere bacterie van bijvoorbeeld tetanus kan alleen via een directe inenting?
Enzino dank voor je link. Helaas reikt mijn engels en mijn kennis op dat gebied niet genoeg om daarvoor mij een duidelijk antwoord te krijgen.
Dan nog een hele rare vraag. We spreken constant van ons immuunsysteem. Waar zit dat precies? Zijn dat onze darmen?
Pocca_Locca schreef:Imandra ik heb het artikel of de column grotendeels gelezen waar je een link van neerzette, van “ Orachknows” weet niet wat diens echte naam is..
het stukje gaat over het feit dat hij nog weleens kritiek krijgt over dat hij te pas en te onpas de term “ antivaccine” gebruikt. Dat zou, zogezegd ouders tekort doen die helemaal niet antivaccine zijn, maar pro- SAFE vaccine. Ik vind die kritiek terecht.
Even later plaatst hij een quote van dr Suzanne Humphries, waarin zij zegt dat er nooit veilige vaccins zijn geweest, en ook nu niet zijn en waarschijnlijk nooit zullen zijn. Dan schrijft hij triomfantelijk: zie je wel, als dát geen “ antivaccine” houding is, weet ik het niet meer of iets van die strekking.
Prima, als je graag strooit met die term antivaxx, maar het slaat de discussie volkomen dood. En het doet ouders ernstig tekort, want ze worden onterecht gestigmatiseerd. Suzanne Humphries is, door eigen onderzoek en ervaringen tot de voorlopige conclusie gekomen ( hoe ze tot die conclusie kwam, legt ze zeer zeer uitgebreid uit in haar lezingen) dat er tot op dit moment nooit veilige vaccins zijn geweest. Om alleen die quote eruit te lichten, doet haar uitgebreide uitleg daarover onrecht aan vind ik.
En verder nog: wb. deze schrijver, Orachknows, ik neem aan dat hij een arts is, die zijn mening neerzet. Dat mag. Om nou te stellen dat hij echt inhoudelijk de stellingen van Humphries ontkracht, vind ik niet terecht.
Dinopino schreef:Dan nog een hele rare vraag. We spreken constant van ons immuunsysteem. Waar zit dat precies? Zijn dat onze darmen?