quera schreef:Eigenlijk elke 3 maanden maar ik ga vragen elke 2 maanden
Gelijk heb je, geloof dat ik wekelijks zou willen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Even heel hard gezegd misschien, maar denk dat die straling met jouw prognose niet erg boeiend is![]()
Belangrijker is om goed in de gaten te houden of de (heftige) behandeling die je ondergaat, doet wat ie moet doen, zodat er zo nodig dingen aangepast kunnen worden.
Wat naar dat het zo slecht gaatHopelijk kunnen ze snel wat voor je doen waardoor het beter te doen is
quera schreef:Laura82 schreef:Even heel hard gezegd misschien, maar denk dat die straling met jouw prognose niet erg boeiend is![]()
Belangrijker is om goed in de gaten te houden of de (heftige) behandeling die je ondergaat, doet wat ie moet doen, zodat er zo nodig dingen aangepast kunnen worden.
Wat naar dat het zo slecht gaatHopelijk kunnen ze snel wat voor je doen waardoor het beter te doen is
Dat bedoel ik inderdaad Laura.
Ik denk dat ik uiteindelijk net zoveel straling krijg dan iemand van 90 alleen ik ga sowieso eerder dood.
Was de prognose anders geweest bijv hormoongestuurde kanker( daar kan je jaaaaaaaaren mee leven) dan is het iets om overna te denken.
Ik mag in Mn handen klappen als ik oud en nieuw haal bij wijze van spreken