Ik weet niet goed wat ik zeggen moet (zoals ik dat al vaak niet wist, lees nu een poosje mee). Ik vind het verschrikkelijk voor jullie, wat een verdriet.. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.
Jeetje ik las je tekst en kreeg een complete rilling door me heen. Hoe is de nacht maar mn vandaag verder verlopen?
Angeliquee18
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-19 20:05
Manlief is helaas niet meer lekker wakker geworden, hebben dan dus ook besloten om hem definitief in slaap te brengen. Dat is vanochtend gebeurd, en nu.. Wachten Hopen Dat hij opgeeft, hij heeft nu echt genoeg gevochten
Verschrikkelijk... Woorden schieten tekort... zou zoveel willen doen en willen zeggen, maar niets dekt de lading. Kan je alleen maar ongelooflijk veel sterkte wensen. Kippenvel en tranen in mijn ogen. Had jullie zó vreselijk anders gegund.
Missbeauty30
Geplaatst: 16-03-19 20:11
Ach jee... Wat heftig. Onwijs veel sterkte gewenst
oliebol zeg... Heel veel sterkte We hadden je nog zo lang samen gegund ... maar helaas lijkt het niet zo te mogen zijn En alle woorden voelen zo ontoereikend,
Nogmaals heel veel sterkte voor jullie allemaal
Cerilene_
Geplaatst: 16-03-19 20:20
Ik heb nooit de woorden gevonden om in dit topic te reageren. Ook nu is er eigenlijk niets wat gepast is om te zeggen. Maar ik wil toch even laten weten dat ook ik enorm met je meeleef. Wat verschrikkelijk oneerlijk, deze hel waar jullie door moeten. Ontzettend veel sterkte!
Jeetje wat een verdrietig bericht. Het einde is nu echt nabij. Wat vreselijk om dit vanaf de zijlijn te moeten zien. Jullie hebben samen zo hard gestreden. Het blijft zo oneerlijk. Je grote liefde, de allerbeste papa. Ik kan niets anders doen dat je ontzettend veel sterkte te wensen...
Kippenvel van je berichtje... zo oneerlijk. Heel veel sterkte!
dito
Geplaatst: 16-03-19 20:26
Poe kippenvel....weet even niet wat te zeggen. Wat zal die stilte weg zijn....dat wachten. Het moment dat je weet dat gaat komen. Heel veel sterkte!!!!!
watnou1
Geplaatst: 16-03-19 20:26
Heel veel sterkte en kracht wil ik jou, je ukkepuk en je naasten wensen...