Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joolien schreef:Ik vind je ooglook ook mooi, maar mis wat pieken aan de binnenkant van je oog.
Ik kon m toch niet laten liggen. En hij is in t echt nog zoveel mooier
[ [url=m/YaFbbF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Avelienvd schreef:Beetje veel blush verder wel tevreden
[ [url=m/r21L8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jo9ueT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQSKWo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar vind je look geslaagd. 
Ikwashier schreef:Oja ik zie het! Bedankt![]()
Iemand aanraders voor primer voor het gezicht? Ik heb een gevoelige/droge en glimmende huid
Djilna schreef:Mooie warme look Jolien!
En Flower wat fleurig! Inderdaad niks fouts aan hoor
Vrijdag ben ik naar Elke gereden vanuit werk, of althans MAC in de Bijenkorf [plaats]. Teveel gekocht, maar super blij meeIn ieder geval een fijne foundation rijker zoals gepland, de rest was collateral damage zeg maar

) en 4 lipsticks rijker geworden. Heb met twee meteen looks gemaakt gister en eergister maar heb de foto's even niet bij de hand dus zal die later uploaden. Ook bij de NYX counter wat apartere lipkleuren ingeslagen waar ik al tijden naar sta te kijken en over aan het twijfelen was.

?Darah3 schreef:Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee
Voor de mensen die in Londen zijn geweest, hebben jullie tips voor waar ik make up kan kopen?
Merken als Too Faced, Kat von D, Tarte?

en ik zie je veel liever lachen op de foto, heel mooi
Shizzel schreef:Djilna schreef:Vrijdag ben ik naar Elke gereden vanuit werk, of althans MAC in de Bijenkorf Eindhoven. Teveel gekocht, maar super blij meeIn ieder geval een fijne foundation rijker zoals gepland, de rest was collateral damage zeg maar
Maar zo het geld waard.
Ik ben zelf ook langs geweest bij Elke (hoefde niet zo ver te reizen als Djilan uiteraard) en 4 lipsticks rijker geworden. Heb met twee meteen looks gemaakt gister en eergister maar heb de foto's even niet bij de hand dus zal die later uploaden. Ook bij de NYX counter wat apartere lipkleuren ingeslagen waar ik al tijden naar sta te kijken en over aan het twijfelen was.
Haha dank nog voor de hulp 
iedere keer als ik hem op doe is t echt zo van aaaaah liefde
morgen maar eens verandering in brengen
Darah3 schreef:Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee
Voor de mensen die in Londen zijn geweest, hebben jullie tips voor waar ik make up kan kopen?
kaylee schreef:Heeft een van jullie al de kortingscode geprobeerd van MAC?
Je zou met de code GIFT2017 tien euro korting krijgen, maar het wil mij niet lukken, hoeveel ik ook in Mn mandje stop....
_Friemel schreef:Darah3 schreef:Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee
Maar vergeet ook niet de drugstore in te gaan, is wel echt make-up heaven. Ik heb ergens nog foto's gepost
_Friemel schreef:Darah3 schreef:Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee
Maar vergeet ook niet de drugstore in te gaan, is wel echt make-up heaven. Ik heb ergens nog foto's gepost
En 99% van de tijd echt mooie aanbiedingen.
Dan nog 3 van de Cosmic Metals, een ervan nog gangbaar qua kleur en 2 wat opvallender. MAC Wild Extract en MAC Show and Teal. Daarnaast heb ik ook de Viva Glam van Taraji P. Henson gehaald en Deep With Envy - die ik dankzij Elke en Djilan toch maar wel gekocht heb - heb ze alleen niet geswatcht maar heb ze bij de twee looks van de afgelopen dagen op.

) - maar met Wild Extract eroverheen wordt het een hele gave kleur die ik makkelijk zou dragen. Maar wie weet, gezien ik ook lichtblauw heb gekocht, ga ik hem ook wel op zichzelf dragen.
Hier met Wild Extract eroverheen.
Ik ben er helemaal gek op en heel veel complimenten van klanten gehad de dag dat ik deze op had.
Bij MAC had een van de mua's geel erop gedept en dat gaf echt een gaaf ombre-effect - nu komt toevallig (nouja, toevallig
) het Anastasia Lip Palette mijn kant op en daar zit een geel in dus kan ik dat ook zelf doen.
Hier heb ik dus Deep With Envy op - weet niet zo goed meer wat er allemaal op het oog zat maar volgens mij waren het uit de Modern Renaissance palette de kleuren Realgar, Burnt Orange en Vermeer en Looxi Pumpkin Spice Life. Had hier andere wimpers op gedaan maar die vind ik echt niks, ze zijn niet te zien als ik recht vooruit kijk, terwijl ze wel dramatisch lijken in het doosje. Jammer.