Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik vind je ooglook ook mooi, maar mis wat pieken aan de binnenkant van je oog.
Ik kon m toch niet laten liggen. En hij is in t echt nog zoveel mooier
[ [url=m/YaFbbF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avelienvd schreef:Beetje veel blush verder wel tevreden
[ [url=m/r21L8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jo9ueT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQSKWo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ikwashier schreef:Oja ik zie het! Bedankt![]()
Iemand aanraders voor primer voor het gezicht? Ik heb een gevoelige/droge en glimmende huid
Djilna schreef:Mooie warme look Jolien!
En Flower wat fleurig! Inderdaad niks fouts aan hoor
Vrijdag ben ik naar Elke gereden vanuit werk, of althans MAC in de Bijenkorf [plaats]. Teveel gekocht, maar super blij meeIn ieder geval een fijne foundation rijker zoals gepland, de rest was collateral damage zeg maar
Darah3 schreef:Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee
Voor de mensen die in Londen zijn geweest, hebben jullie tips voor waar ik make up kan kopen?
Merken als Too Faced, Kat von D, Tarte?
Shizzel schreef:Djilna schreef:Vrijdag ben ik naar Elke gereden vanuit werk, of althans MAC in de Bijenkorf Eindhoven. Teveel gekocht, maar super blij meeIn ieder geval een fijne foundation rijker zoals gepland, de rest was collateral damage zeg maar
Maar zo het geld waard.
Ik ben zelf ook langs geweest bij Elke (hoefde niet zo ver te reizen als Djilan uiteraard) en 4 lipsticks rijker geworden. Heb met twee meteen looks gemaakt gister en eergister maar heb de foto's even niet bij de hand dus zal die later uploaden. Ook bij de NYX counter wat apartere lipkleuren ingeslagen waar ik al tijden naar sta te kijken en over aan het twijfelen was.
Darah3 schreef:Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee
Voor de mensen die in Londen zijn geweest, hebben jullie tips voor waar ik make up kan kopen?
kaylee schreef:Heeft een van jullie al de kortingscode geprobeerd van MAC?
Je zou met de code GIFT2017 tien euro korting krijgen, maar het wil mij niet lukken, hoeveel ik ook in Mn mandje stop....
_Friemel schreef:Darah3 schreef:Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee
Maar vergeet ook niet de drugstore in te gaan, is wel echt make-up heaven. Ik heb ergens nog foto's gepost
_Friemel schreef:Darah3 schreef:Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee
Maar vergeet ook niet de drugstore in te gaan, is wel echt make-up heaven. Ik heb ergens nog foto's gepost