Geen kaarsjes hier, maar het weekend zal de open haard voor je branden. Heel veel sterkte!
petitparis
Geplaatst: 29-09-17 13:23
Lieve TS elke update hoop ik oprecht dat het je nog gegund zou zijn even een stabiele periode te hebben en niet continue in die neerwaartse spiraal te zitten. Hopelijk doet de bestraling nog iets...
noviceh
Geplaatst: 29-09-17 13:24
Oei, dat is erg confronterend wat je daar zegt... Wat moeten jullie toch veel doorstaan. Ik ken je niet persoonlijk, maar je klinkt als een hele sterke vrouw.Vanavond gaan hier alle kaarsjes weer aan voor jullie, op naar een betere nacht!
pien_2010
Geplaatst: 29-09-17 13:28
Heel heftig en niemand kan dit bevatten. ..
Tilmar
Geplaatst: 29-09-17 13:29
Het is heel naar allemaal, zo verdrietig om te weten dat zoveel voor een laatste keer is. Niet te bevatten inderdaad... En dan ook nog alle pijn en het niet slapen. Ik kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk en meeleef helaas heb je daar verder weinig aan.
Ach meid, wat een verschrikkelijke situatie is het toch. Ik hoop dat je toch in ieder geval nog de kerst mag meemaken en pijnloos kunt genieten van de tijd die jullie samen nog gegund is.
Och lieverd, wat een kl*tezooi toch Ik wou dat ik (we) iets konden doen voor je, al zou het alleen maar voor een glimlach op je gezicht zorgen.... Je kaarsje brand in elk geval
Voor de misselijkheid bestaan ook Zofran(ondansetron) smelttabletten. Deze worden volledig in je mond door het slijmvlies opgenomen. Deze braak je dus niet uit. Patiënten zijn hier vaak erg tevreden over. Ook makkelijker toedienen dan zetpillen natuurlijk. Sterkte!
Heel veel sterkte ts en partner.. wat een kl*te berichten zeg.. hopelijk voel je je snel weer wat beter
sweetheart
Geplaatst: 29-09-17 21:03
Kaars is weer aan! Hele dikke knuffel en heel veel sterkte. Geen woorden hiervoor. Ik vind je ook zo ontzettend dapper en sterk!
soesita
Geplaatst: 29-09-17 21:37
Ook ik weet weer niet wat ik hierop moet zeggen. Geen woorden voor. Je kunt je niet inbeelden hoe zoiets moet voelen als je er niet zelf in zit. Maar ik stuur je alle kracht en energie die ik kan ontberen!