[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:05

Ik heb ook het vertrouwen in beutybloggers een beetje verloren, haha. Pas ook een blogger die een gesponsorde video maakte over oa highlighter, en maar praten over hoe fijn het was dat hij niet zo enorm gepigmenteerd was, maar vervolgens wel zo giga veel opbrengen dat zelfs de hele comments ermee vol stonden.

Bij veel bloggers vind ik het ook jammer dat vergelijkingen niet worden gemaakt, Vera bv kan wel zeggen dat ze deze fijn vind, maar ik zou dan juist een vergelijking willen zien met de echte artis kwasten.

Djilna

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:23

VivaGlam V is de enige van de reeks die ik niet heb. Staat je goed!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:44

De viva glam 5 is een heerlijk makkelijk zomer kleurtje. Als je niet veel op je lip wilt is die ideaal zit een leuk glinstertje in en laat je eigen lipkleur nog doorkomen.
Staat je goed!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:55

Ik ben eigenlijk heel benieuwd welke lipsticks (geen liquids want daar weet ik inmiddels de fijne merken wel van :)! ) jullie naast Mac echt geweldig vinden?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:56

Op zich vind ik de Color pops van Clinique wel fijn. Blijft alleen ook niet super lang zitten. En die van Hema zijn vaak ook prima, hangt ook weer af van de finish.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:58

Even compleet offtopic maar djilan wat is jouw Arab prachtig, ik ben er fan van en vind het leuk als je foto's plaatst op insta :)!

Van hema heb ik eigenlijk nog nooit de lipsticks geprobeerd,alleen de matte balm die trouwens ook echt goed bleef zitten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 14:59

Eight schreef:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd welke lipsticks (geen liquids want daar weet ik inmiddels de fijne merken wel van :)! ) jullie naast Mac echt geweldig vinden?

Die van kiko zijn niet verkeerd!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:00

Eight schreef:

NYX en Clinique :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:01

Oke, ik zou dit nog doen. 1 helft met foundatuin, andere helft niks. Alleen foundation en wat concealer, nog geen bronder, poeder etc.
Afbeelding

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:03

Eight schreef:
Even compleet offtopic maar djilan wat is jouw Arab prachtig, ik ben er fan van en vind het leuk als je foto's plaatst op insta :)!

Van hema heb ik eigenlijk nog nooit de lipsticks geprobeerd,alleen de matte balm die trouwens ook echt goed bleef zitten

Dank je :) Hij is alleen zo lomp :\ Hij had gisteren (weer) een dik been omdat hij zichzelf aangetikt heeft met gek doen in de wei :roll:

Ik heb denk ik 10 Hema lipsticks (de moisturizing variant) en daarnaast 4 van die matte balms. Er is er maar 1 die wat uitloopt maar de rest zit eigenlijk heel erg prima!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:05

Je hebt het echt nagenoeg niet nodig joh!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:06

Nou inderdaad Eline. Ik zou alleen wat onder de ogen doen, maar verder is je huid prima toch? Ik zou de foundation lekker weglaten :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:11

Of anders moet je eens een luchtige bb cream gebruiken,heb je toch het gevoel dat je iets ophebt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:11

Ik vind de lipsticks van Napoleon Perdis en Tom Ford echt super fijn.
Maar ik heb van beide merken maar eentje omdat ze hier niet te krijgen zijn en ook nog eens flink aan de prijs :')

Qua budget zijn die van Essence, Rimmel en Maybelline prima, maar die blijven wel stukken minder goed zitten.

Wow, wat een raar gezicht zo.
Ik moet zeggen dat ik het zonder prima vind, maar met wel mooier.
Oogt rustiger.

Maar veel dekking heb je niet nodig, alleen een klein beetje om alles egaal te maken.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:23

Voelt raar een blote billen gezicht haha.

Maar foto maken was lastig, moeilijk het verschil te fotograferen. Met foundation,krijg ik wel een egale kleur maar lijkt mijn huid onzuiverder. Heel vreemd.

Nu alles er weer af en wat mascara en ik voor vandaag wel klaar.

Denk dat ik het deze zomer dan wel houd bij BB cream.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:26

Jodie_ schreef:
Moooi!! <3

Oh even een vraagje, ik wil een lading van die goedkope dupe oliebol liquids bestellen, welke ingrediënten moet ik voor opletten? Ik zie in blogs/reviews van dupes telkens staan van er zitten geen schadelijke ingrediënten in. Welke ingrediënten zijn dat dan?

Ik kijk bij de reviews! Ik krijg nog een hele lading binnen (zo'n 21 liquids :') ) van diverse merken, toevallig net m'n liquids binnen van "Colour pop"
Al kunnen het ook de originele zijn, heb ik eigenlijk niet gecheckt :')

Afbeelding

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:29

Mag ik misschien vragen welke jullie foundation gebruiken? En verder welke bronzer blush etc?
Ik zie echt prachtige opgemaakte gezichten hier voorbij komen

Bestellen jullie dit online of naar de winkel?

Ik zoek foundation die echt goed dekt maar heb al zo veel geprobeerd dat ik steeds geld weg gooi omdat het uiteindelijk toch niet bevalt...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:33

Oh nee zijn de neppe want waren 1,80 :')

Beetje vergist is solow, dat kan nooit mooi zijn :')
Deze is ook erg waterig...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:37

Grappig hoe jouw kind Friem, het waarschijnlijk de doodnormaalste zaak vind dat moeders zoveel make up binnenkrijgt iedere week _O-

Dnieze: Foundation advies is moeilijk zo te geven. Zelfde met blush etc. Daar moeten wij jouw huid voor zien enz :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:39

Jullie zijn dus niet bang voor de ingredienten van make up op ebay/aliexpress? Hoor vaak verhalen dat er rare dingen in zouden zitten maar het lijkt me wel echt leuk om eens zo'n liquids of oogschaduwpalette te kopen :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:42

Ik was er ook huiverig voor dus toen aantal getest maar beviel prima!

Haha Elke hij roept ook heel veel vanaf de bank hoi postbode, omdat hij gewoon weet dat hij t is aan de deur :')

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:46

velvetblack schreef:
Grappig hoe jouw kind Friem, het waarschijnlijk de doodnormaalste zaak vind dat moeders zoveel make up binnenkrijgt iedere week _O-

Dnieze: Foundation advies is moeilijk zo te geven. Zelfde met blush etc. Daar moeten wij jouw huid voor zien enz :)

Ik zal een foto maken van mijn gezicht zonder foundation etc.
Maar zit nu nog op de zaak, dus zo dra ik tijd heb.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 15:47

Eigenlijk jammer dat het bevalt..slecht voor mn portemonnee :=

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 16:12

Toch even snel er wat van gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 16:14

Ik ben echt zo lui de laatste paar dagen...
Concealer onder mijn ogen, poeder, bruin oogpotlood, mascara, beetje bronzer, blush en hightlight, gimme brow in mijn wenkbrauwen en een lipstickje op.

Klinkt als heel wat, maar geloof mij, het zit er binnen 5 min op en ik ben de deur uit :')