Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rena100 schreef:Hoelang duurde het bij jou voordat deze goed geheeld was? In de shop zeiden ze 4 maand! Hoop eerlijk gezegd dat ik wel eerder kan wisselen van sieraad. Zo'n ringetje kan op mijn werk ook wel, dus ik zou niet zo vaak hoeven te wisselen, moet wel iets hebben van echt goud/zilver i.v.m. verkleuren.
Rena100 schreef:Hoelang duurde het bij jou voordat deze goed geheeld was? In de shop zeiden ze 4 maand! Hoop eerlijk gezegd dat ik wel eerder kan wisselen van sieraad. Zo'n ringetje kan op mijn werk ook wel, dus ik zou niet zo vaak hoeven te wisselen, moet wel iets hebben van echt goud/zilver i.v.m. verkleuren.
_Daniella schreef:Rena100 schreef:Hoelang duurde het bij jou voordat deze goed geheeld was? In de shop zeiden ze 4 maand! Hoop eerlijk gezegd dat ik wel eerder kan wisselen van sieraad. Zo'n ringetje kan op mijn werk ook wel, dus ik zou niet zo vaak hoeven te wisselen, moet wel iets hebben van echt goud/zilver i.v.m. verkleuren.
De meeste piercings zijn van Titanium en chirurgisch staal, die verkleuren ook niet hoor
Daphx93 schreef:Ik heb links een helix van 1,5 jaar die telkens boos is en rechts een boze conch... kraakbeenpiercings vinden mij niet zo lief.
Mijn tragus heb ik na een jaar nooit geen gezeur meer gehad en had gehoopt de andere 2 ook.
Gelukkig bestaan er nekkussens waar heb prima mee kunt slapen
Suliko schreef:Mijn helixen stopte heel snel met zeiken toen ik er ringetjes in deed... die vormen meer mee met je oor dan een staafje en hoor ik ook regelmatig van anderen. Dus in mijn ervaring is dat wel echt het wisselen waard als je een rustige helix wilt.
prugelpiet schreef:Is dat fijn? Een horseshoe in een Helix?
Ik ben van te kleine ringetjes naar staafjes gegaan met mn dubbele helix, en ondanks dat het nu mooi rustig is, vind ik staafjes 3x niks. Mn haar blijft er steeds achter hangen, daar trek ik perongeluk aan en dat doet pijn
Rena100 schreef:Ah ok, goed om rekening mee te houden dus, niet te snel willen wisselen.
Volgens mij heb ik er vannacht op geslapen, nu doet het mega pijn, het klopt en het straalt uit naar de rest van mijn oor en hoofd...bleghging de eerste paar dagen echt super goed, en nu doet het mega pijn. Het is ook redelijk rood en volgens mij ook dikker dan gisteren...moet wel ongesteld worden en ik had gelezen dat dat er ook voor kan zorgen dat het even erger wordt...
Maar dat het bij jullie ook zo lang heeft geduurd zeg, dat had ik zelf niet verwacht.