Dankjewel! Ik kende hem nog niet. Het past wel bij een idee wat ik al in mijn hoofd had, dus nu moet ik er weer opnieuw over nadenken (en ik had net het ontwerp in mijn hoofd al helemaal klaar )
Ik zit er al langere tijd aan te om een realistische bloem tattoo te laten zetten zoals hier onder, hebben jullie aanraders mbt shops? Ik dacht eerst Blackbear aangezien die hier in de buurt zitten, maar zie in hun portfolio nog niet direct iets wat een beetje aansluit op die stijl...
Berdien
Geplaatst: 16-02-16 16:24
Bonjoy schreef:
Zijn er mensen in dit topic die ervaringen hebben met tattoo artists in Ierland?
Ik heb mijn klavertje in Galway laten zetten Zou even op moeten zoeken hoe de shop heet. En of hij er überhaupt nog zit Zat vlakbij de haven, net buiten het centrum.
Inderdaad, maar om nou te zeggen dat het zo goed als je eigen ontwerp is (dat is toch hetgeen ik meekrijg van 'ik experimenteer') terwijl dit bijna een 1 op 1 kopie is
Ik ben van plan om het brandmerk van mijn overleden fjord te laten zetten. Niet heel spectaculair want het is een hekje met wat puntjes erin
Iemand leuke ideeën voor een plek? Ik heb al een tekst op mijn linkerboven arm die ik goed kan verbergen als dat nodig is. Dat wil ik graag ook bij deze.
Heb hem volgende gestuurd "Ere wie ere toekomt, waarom andersmans ontwerpen gebruiken als je eigen? Als tekenaar weet je toch dat 1 op 1 kopies not done zijn claimende als je eigen ontwerp of experiment.. Sorry man, ik vind je echt een zalig goeie tekenaar, maar da snap ik toch ffkes nie"
Hij heeft andere mooie ontwerpen gemaakt, ook tattoos, dus dat maakt mijn onbegrip nog net wat groter
Arghhh, ik heb ondertussen nog steeds niet meer info, alleen een mailtje terug dat ze het gingen bespreken met de tattoo-artist. Heb helemaal geen zin meer om er weer achter te gaan, dan laat ik het maar even zitten.