Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xNavatu schreef:Mooi huidje heb je Nelleke! Jaloers haha. Mooie look op deze pagina ook
eenitraM; Tof zeg! Is dat met van dat wax spul of?
Ahh wat een ontzettend gave kleur DnT!
Daissx; Mooi hoor! Zou van mij wel iets intenser mogen maar kan ook aan de foto liggen, daar komt t altijd iets minder intens over natuurlijk. Heb wel het idee dat je wenkbrauwen iets te warm van kleur zijn?
Ik ben vanmiddag weer even door mn makeup gerolt om beetje uit te proberen voor een shoot morgen.. had een kroontje gemaakt en wilde er een foto van maken om 'm aan anderen te laten zien dus ik dacht ik doe mn makup ook even wat intenser. Hahahah werd behoorlijk intens, heb zelfs gecontourd met Bitten van MUG
De helft van mn makeup ligt op mn kamer en ben nu bij mn ouders thuis, dus de keuze was een beetje beperkt.. Heb uiteindelijk MUG Bitten, Mac handwritten, NYC Taupe en een beetje zwart van Stila gebruikt in mn crease en omgeving, en midden op Vanilla pigment van Mac. en dan MUG Bitten, NYC Taupe om te contouren en vanilla pigment weer als highlight, alleen is dat helaas niet terug te zien op de foto want de zon was bijna helemaal weg.. En heb helaas ook geen goede closeups kunnen maken want mn accu van mn camera stopte er plots mee![]()
[ [url=m/EVXUGy.png]Afbeelding[/url] ]