Was er na de laatste paar updates al van Alice al een beetje bang voor dat dit er aan zat te komen. Als Alice de moed begint te verliezen dan is er echt serieus iets aan de hand. Hoop dat ze nu iets kunnen doen zodat ze zich weer een beetje beter voelt dit is toch geen leven zo..
Anoniem
Geplaatst: 05-03-16 20:42
Ik denk niet dat het zozeer de moed verliezen was. Alice leek me nog steeds heel sterk en vastbesloten om er het beste van te maken, het is en blijft een hele krachtige dame met een overleversmentaliteit. Niks dan lof en petje af!
Ik had het gewoon stilletjes aan verwacht omwille van de dingen die ze opsomde qua symptomen. Hoe hard je ook wil, als je lichaam op een gegeven moment zegt "nou is het genoeg", dan kan je daar niks aan doen. Wat niet wil zeggen dat je lichaam het opgeeft. Het kan even goed zichzelf in een "spaarstand" zetten om alle energie in herstel te kunnen steken.
Maar goed, hoe of wat er is gebeurd doet er eigenlijk niet toe. Ik ga er van uit dat ze alles op alles zet om zich hier ook uit te knokken Met heel mijn hart duim ik dan ook mee op een positieve afloop.
Alice en vriend, heel veel sterkte. Dit had veel eerder moeten gebeuren maar Alice is zo'n sterke tante. Als zij met spoed opgenomen word is het dus heel erg. En dat maakt dat zo'n bericht heel hard binnenkomt!!
Ik schrik hier ook van.. ik duim, brand kaarsjes,whatever.. sterkte Alice en omgeving
Pastis
Geplaatst: 05-03-16 22:47
Ik was al bang dat er zoiets zou gebeuren, helaas is het nu ook werkelijkheid geworden. Heel veel sterkte, en bovenal moed gewenst in wederom een zware periode, voor jou en je vriend en familie. Hele dikke knuffel, en veel liefs!
Ik hoop niet dat je een ontzettend zware operatie voor de boeg hebt .. Pfff.. Heel heftig!!
Anderzijds.. Mocht de hele rataplan er met spoed uit moeten.. Ik dacht meteen: Is er een klein sprankje hoop dat je eigenlijk de drains totaal niet meer nodig hebt sinds je blinde darm eruit is?
Hier brandt ook een kaarsje! Quir, vriend en familie: heel veel sterkte en succes toegewenst. Hoop dat het allemaal goed verloopt en dat je je straks weer stukken beter voelt!