Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Vind dat sowieso zo'n dooddoener, dat mannen daarvan zouden houden. Sowieso is de ene man de andere niet en bovendien... NOU ENWaarom zou het je ook maar iets uitmaken wat een man ervan vindt?
_Yasmine_ schreef:Eulogy schreef:Vind dat sowieso zo'n dooddoener, dat mannen daarvan zouden houden. Sowieso is de ene man de andere niet en bovendien... NOU ENWaarom zou het je ook maar iets uitmaken wat een man ervan vindt?
Vind het toch wel wat hebben als mijn vriend mij lichamelijk aantrekkelijk vind
maakt sommige discussies ook makkelijker
Nou Emma, geloof dat je goed op weg bent als ik je foto zie!
_sharonnn schreef:Mijn vriend vind een buikje niet mooi en zal ook niet liegen om mij een beter gevoel te geven. Ik heb aangegeven dat ik wil afvallen en hij steunt me daar in, maar mocht ik wel tevreden zijn met dat buikje, zou hij dat niet iedere keer zeggen, want ík moet me goed voelen. Ik voelde me dat niet en dan zegt hij gewoon:"verander het dan maar zodat je, je wel goed voelt."
Emmaa_ schreef:_sharonnn schreef:Mijn vriend vind een buikje niet mooi en zal ook niet liegen om mij een beter gevoel te geven. Ik heb aangegeven dat ik wil afvallen en hij steunt me daar in, maar mocht ik wel tevreden zijn met dat buikje, zou hij dat niet iedere keer zeggen, want ík moet me goed voelen. Ik voelde me dat niet en dan zegt hij gewoon:"verander het dan maar zodat je, je wel goed voelt."
Ik ben heel onzeker geworden van een vriend die mij niet mooi vond zoals ik was. Hij vond dat ik te brede heupen was en probeerde me echt te pushen om af te vallen. Ben daar toen zo ziek van geworden dat ik nooit meer met een jongen zou kunnen zijn die een voorkeur heeft voor een bepaalde lichaamsvorm..
_sharonnn schreef:Emmaa_ schreef:Ik ben heel onzeker geworden van een vriend die mij niet mooi vond zoals ik was. Hij vond dat ik te brede heupen was en probeerde me echt te pushen om af te vallen. Ben daar toen zo ziek van geworden dat ik nooit meer met een jongen zou kunnen zijn die een voorkeur heeft voor een bepaalde lichaamsvorm..
Was ook niet op jou bedoeld hoor, meer mijn ervaring in het algemeen
Mijn vriend vind me evengoed mooi zoals ik ben, maar ook hij heeft gezien dat ik ben aangekomen en ik me daar niet vrolijk om voel en daarom zegt ie zo "bot" dat ik het maar moet veranderen.
gribaldi schreef:Haha dat schiet ook niet op Kayleigh!
Snapte je wel hoor Sharonondanks dat ik vind dat je er goed uit ziet!
Emmaa_ schreef:Haha ik hou juist van jongens die een beetje mollig zijn, van die knuffelbeertjes