Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:58

Ik vind je ook een heel knap meisje Emma! Heb even op je blog gespiekt en kwam zo op je IG uit! :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:58

Eulogy schreef:
Vind dat sowieso zo'n dooddoener, dat mannen daarvan zouden houden. Sowieso is de ene man de andere niet en bovendien... NOU EN :') Waarom zou het je ook maar iets uitmaken wat een man ervan vindt?

Vind het toch wel wat hebben als mijn vriend mij lichamelijk aantrekkelijk vind *D
maakt sommige discussies ook makkelijker :+

Nou Emma, geloof dat je goed op weg bent als ik je foto zie!

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:00

Haha Kayleigh ik ga je terug volgen! :D Leuk! Misschien meer mensen hier die Instagram willen uitwisselen? Altijd leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:02

I <3 Instagram! :D Voor alle geïnteresseerden: ik heet kayliefje :D Lijkt me leuk om wat mensen te volgen uit dit topic!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:04

_Yasmine_ schreef:
Eulogy schreef:
Vind dat sowieso zo'n dooddoener, dat mannen daarvan zouden houden. Sowieso is de ene man de andere niet en bovendien... NOU EN :') Waarom zou het je ook maar iets uitmaken wat een man ervan vindt?

Vind het toch wel wat hebben als mijn vriend mij lichamelijk aantrekkelijk vind *D
maakt sommige discussies ook makkelijker :+

Nou Emma, geloof dat je goed op weg bent als ik je foto zie!

Ja, je vriend, maar dat vind ik wat anders dan 'mannen' in het algemeen :+ Dat vind ik ook belangrijk. Ik vind echt dat je jezelf tekort doet als je je eigenwaarde afstemt op wat mannen (of mensen in het algemeen!) van je vinden.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:05

Ohhh ja ik wil jullie instagram ook! Die van mij is yanouu_ en ik beloof dat ik niet elke zondag foto's van mijn cheat meals zal plaatsen :')

En nu ga ik weer aan het werk!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 15:05

Mijn vriend vind een buikje niet mooi en zal ook niet liegen om mij een beter gevoel te geven. Ik heb aangegeven dat ik wil afvallen en hij steunt me daar in, maar mocht ik wel tevreden zijn met dat buikje, zou hij dat niet iedere keer zeggen, want ík moet me goed voelen. Ik voelde me dat niet en dan zegt hij gewoon:"verander het dan maar zodat je, je wel goed voelt."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:05

Mijn Instagram is emmawesseling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:06

_sharonnn schreef:
Mijn vriend vind een buikje niet mooi en zal ook niet liegen om mij een beter gevoel te geven. Ik heb aangegeven dat ik wil afvallen en hij steunt me daar in, maar mocht ik wel tevreden zijn met dat buikje, zou hij dat niet iedere keer zeggen, want ík moet me goed voelen. Ik voelde me dat niet en dan zegt hij gewoon:"verander het dan maar zodat je, je wel goed voelt."

Ik ben heel onzeker geworden van een vriend die mij niet mooi vond zoals ik was. Hij vond dat ik te brede heupen was en probeerde me echt te pushen om af te vallen. Ben daar toen zo ziek van geworden dat ik nooit meer met een jongen zou kunnen zijn die een voorkeur heeft voor een bepaalde lichaamsvorm..

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 15:08

Emmaa_ schreef:
_sharonnn schreef:

Ik ben heel onzeker geworden van een vriend die mij niet mooi vond zoals ik was. Hij vond dat ik te brede heupen was en probeerde me echt te pushen om af te vallen. Ben daar toen zo ziek van geworden dat ik nooit meer met een jongen zou kunnen zijn die een voorkeur heeft voor een bepaalde lichaamsvorm..

Was ook niet op jou bedoeld hoor, meer mijn ervaring in het algemeen :)
Mijn vriend vind me evengoed mooi zoals ik ben, maar ook hij heeft gezien dat ik ben aangekomen en ik me daar niet vrolijk om voel en daarom zegt ie zo "bot" dat ik het maar moet veranderen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:09

@Eulogy: Klopt, maar weet je hoeveel mensen wel zo denken? :+

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:10

Ik ben instagramloos :Y)

Dat is niet leuk om te horen Emma!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:10

_sharonnn schreef:
Emmaa_ schreef:

Was ook niet op jou bedoeld hoor, meer mijn ervaring in het algemeen :)
Mijn vriend vind me evengoed mooi zoals ik ben, maar ook hij heeft gezien dat ik ben aangekomen en ik me daar niet vrolijk om voel en daarom zegt ie zo "bot" dat ik het maar moet veranderen.

Oh nee het was meer het delen van een ervaring hoor! :D Kan me goed voorstellen dat iemand die er wel gewoon eerlijk over is een goede motivatie kan zijn. Zelf hou ik ook wel van eerlijkheid. Had een tijdje dat ik me niet zo goed kon kleden naar mijn figuur en was toen een beetje aan het daten met een jongen die het ook gewoon zei als ik iets aan had dat ik beter niet kon doen. Ging ik heel zeurderig vragen of ik hier een dikke kont in kreeg en dan zei hij gewoon ja, je hebt hier een hele dikke kont in, en hoe mooi ik het ook vind weet ik dat je het vervelend vind als mensen naar je kijken, dus je kan misschien beter wat anders aantrekken. Het ligt heel erg aan de intonatie :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:15

Ik mag niet afvallen van m'n vriend :') Was van de zomer 5 kilo lichter en toen was ik wel echt aan de te dunne kant (je zag m'n ribben continu bijvoorbeeld, hoewel mijn ribbenkast ook wel erg breed is dus die zie je al redelijk snel haha) en hij vindt me nu mooier :P Maar hij ziet sowieso niet zo snel verschil geloof ik, ik krijg altijd alleen maar complimentjes van hem (of een blik en dat zegt ook al genoeg :+ ).

Ik zou dat denk ik ook heel moeilijk vinden, zo'n vriend. Zeker omdat ik in een relatie nog best wel onzeker kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:15

Ik heb eigenlijk nog nooit een vriend/date gehad die zich negatief uitte over mijn lichaam... Lijkt me ook echt heel rottig, zou daar toch wel flink onzeker van worden. Op zich is een kritische partner wel fijn, het motiveert je wel om netjes op gewicht te blijven. Lang geleden (6 jaar) had ik een vriend die me altijd en eeuwig mooi vond. In die tijd ben ik dan ook 10 kilo aangekomen, hij vond het allemaal prima, gezellig samen Ben & Jerry's eten :') , terwijl ik mezelf alleen maar ongelukkiger ging voelen.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 15:18

Ik heb het van m'n vriend misschien verkeerd verwoord; als ik me niet fijn voel, moet ik dat maar veranderen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:20

Haha dat schiet ook niet op Kayleigh! :P

Snapte je wel hoor Sharon :j ondanks dat ik vind dat je er goed uit ziet!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 15:22

Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar toch bedankt :)

Ik ben net zo kritisch naar m'n vriend, dus ik word er niet onzeker van :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:25

Haha ik hou juist van jongens die een beetje mollig zijn, van die knuffelbeertjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:26

gribaldi schreef:
Haha dat schiet ook niet op Kayleigh! :P

Snapte je wel hoor Sharon :j ondanks dat ik vind dat je er goed uit ziet!

Ja, ach, uiteindelijk stak ik toch alles zelf in m'n mond, maar ik ben een echte snoeperd dus iemand die dat gedrag alleen maar voedt is niet zo makkelijk :P Gelukkig gingen die kilo's er vrij snel af toen de relatie strandde, dus sindsdien laat ik me nooit meer zo gaan, haha!

Emmaa_ schreef:
Haha ik hou juist van jongens die een beetje mollig zijn, van die knuffelbeertjes :D

Ik ook!!! *\o/* <3 Ik vind een goed getrainde borstkas en armen wel sexy, maar ik hoef echt geen sixpack in mijn bed hoor!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:40

Ik heb uberhaupt geen vriend om zich met me te bemoeien :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:45

EskeGirl schreef:
Ik heb uberhaupt geen vriend om zich met me te bemoeien :+

No boyfriend, no problem 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:47

Ik ook niet op dit moment hoor _O-

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-15 15:48

Mijn vriend sport met mij, toch wel fijn :D

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 16:51

:hallo. Mensen. Ik voel
Me depri. Wil afvallen. Maar lukt me niet geen motivatie. Is er een ap die dat evt doet?