Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 14:56

Tsja..... Ik vind rust en stilte heerlijk. :+ Maar ieder z'n ding. 't Is niet dat ik niet van muziek houd hoor, maar als ik ga rennen kan ik ook prima genieten van de natuur en de rust.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:00

Gianti schreef:
even een happy blij post met hoe ver ik al ben gekomen
gisteren was een bijzondere dag...

tijdens werk kwam een meid binnen en toen ik 13 was was zij mijn voorbeeld.. Ik heb behoorlijk wat meegemaakt en zij ook en zij was zo sterk en heeft mij beetje onder de hoede genomen. Ik had haar al 2 jaar niet gezien.. Ze zag me, keek me met grote ogen aan en zei "jeetje ik herkende je gewoon serieus niet, wat zie je er super uit!!" en zette me aan denken.. Ik ben eindelijk naar jaren op goede weg!!

hier een kleine in progress foto

in 2010, woog rond de 43 kg (bij 1.68m), geen duidelijke foto, maar was altijd kei in camera's ontwijken
http://i1284.photobucket.com/albums/a56 ... pigckx.jpg

en nu, nog lang niet op mijn streven, maar 52 kg, dus bijna 10 kg zwaarder!!
http://i1284.photobucket.com/albums/a56 ... nl7q64.jpg

Wat een mooi verschil! Het traject duurt misschien lang maar uiteindelijk is het het meer dan waard!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:01

Renee1991 schreef:
Tsja..... Ik vind rust en stilte heerlijk. :+ Maar ieder z'n ding. 't Is niet dat ik niet van muziek houd hoor, maar als ik ga rennen kan ik ook prima genieten van de natuur en de rust.

Ik heb vooral muziek op zodat ik de comments van mensen niet hoef te horen -O- Ik loop al of vroeg in de ochtend of laat in de avond hard zodat het rustig is op straat, maar ik krijg altijd gezeur naar mijn hoofd geslingerd wat heel demotiverend werkt :(

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:03

Wauw Gianti, mooi verschil!

Renee, wat voor gezeur? Ik heb wel altijd dat mensen naar me gaan toeteren, me nafluiten, dat soort dingen. Daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan.

Ik heb me gister een beetje misdragen. Had me voorgenomen om twee wijntjes te drinken, maar heb vier wijntjes en twee biertjes gehad. Wel veel gedanst, dus hopelijk heft dat het nog een beetje op. :o Zo mijn brakke hoofd maar eens naar de sportschool verplaatsen!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:15

RusselNuwell schreef:
Wauw Gianti, mooi verschil!

Renee, wat voor gezeur? Ik heb wel altijd dat mensen naar me gaan toeteren, me nafluiten, dat soort dingen. Daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan.

Ik heb me gister een beetje misdragen. Had me voorgenomen om twee wijntjes te drinken, maar heb vier wijntjes en twee biertjes gehad. Wel veel gedanst, dus hopelijk heft dat het nog een beetje op. :o Zo mijn brakke hoofd maar eens naar de sportschool verplaatsen!

Dat verschilt van moment tot moment, zou heb ik een keer gehad dat een oude vent in een scootmobiel naast me ging rijden en zei: zelfs mijn scootmobiel rijdt harder dan dat jij loopt. Of: Je bent er bijna je bent er bijna (beginnen mee te lopen) ga harder dan ga harder dan. Maar ook echt belachelijke beledigingen. Ondanks dat ik het niet serieus neem is het wel enorm demotiverend. Dus ik doe lekker mijn muziekjes op dan hoor ik er niks van :)

(Snap überhaupt niet waarom mensen met "het maatje meer" raar worden aangekeken zodra ze sporten)

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:16

Renee schreef:
Hoe doen jullie dat, waar laat je je spullen tijdens het hardlopen? Ik heb een ritsje in de achterkant van mijn broek waar ik mijn huissleutels in doe en dan vervolgens mijn mobiel en mp3 in mijn BH. Ik neem aan dat dit efficiënter kan :')

Ik doe het net zo hahaha, al is mijn mobiel ook mn mp3speler. Zo'n band om m'n arm zakt steeds af... Ik ben ook nog steeds op zoek naar een betere oplossing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:22

Echt?! Nou zeg, wat een rare opmerkingen! Hier in de stad wordt er nooit gefloten, getoeterd of wat naar me geroepen.. Maar dat komt misschien ook omdat er hier ontzettend veel hardlopers rondlopen en Weert een paar jaar geleden sportstad van het jaar was :Y) Beetje raar om dan te gaan toeteren :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:28

Misschien wordt het ook tijd om een andere locatie te gaan zoeken om een rondje te maken, gewoon even op de fiets springen :)

Misschien ook leuk om met mensen (die het leuk vinden) in het topic een gezamenlijk doel op te zetten. Dus bijvoorbeeld een hardloop wedstrijd? Dat we dat over een x aantal maanden inzetten en we gezamenlijk daar heen trainen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:37

Zo heb ik wel een doel gesteld inderdaad. Wil écht proberen om in oktober de estafetteloop mee te doen van de marathon in Eindhoven. Werkt goed als motivatie..!

raylaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:49

Gianti: wat een mooi en duidelijk verschil! Af en toe goed om aan terug te denken en even heel trots zijn op waar je nu staat!

Ik heb meestal mijn mobiel met muziek in een jasje achter de rits, maar dat zal van het zomer niet meer gaan. Iemand een goede tip voor zo'n band om je arm(welk merk)?

Jeee wat een belachelijke opmerkingen! Niks van aantrekken hoor. Je sport voor jezelf, niet voor een ander.

Samen een doel stellen (zoals een hardloopwedstrijd) spreekt mij erg aan! Leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 15:57

Verschil is duidelijk te zien Gianti!

Ik kan een paar dagen niet sporten :'( zaterdag en zondag werken, maandag etentje, dinsdag eerst naar school en daarna weer om 4 uur weg om te werken. Woensdag kan ik wel sporten, en donderdag ook weer niet.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 16:04

Ziet er goed uit gianti, niet alleen heb je meer volume, maar ook gespierder!
En renee, wat een absurde opmerkingen!

Ik overweeg om zometeen nog even een half uurtje te gaan rennen, maar vind het stiekem zo koud, haha... Nog geen motivatie...gisteren behoorlijk pittig gesport en dan zondag weer, maár zou wel goed voor me zijn denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 16:06

haha gewoon een klein rondje gaan :D

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 16:18

Je ziet al goed verschil Gianti

Ik heb daarnet 3 cakes gebakken voor m'n broertje zn verjaardag maar heb niet veel van het deeg gesnoept :D
Vanavond wijnproeverij op het werk voor de nieuwe wijnkaart

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 16:31

Renee1991 schreef:
Zo heb ik wel een doel gesteld inderdaad. Wil écht proberen om in oktober de estafetteloop mee te doen van de marathon in Eindhoven. Werkt goed als motivatie..!

Ik had als doelen staan (in augustus vorig jaar): de rokjesdagloop en de singelloop (leiden). Maar nadat ik in september besloot de stoep van dichtbij te bekijken, en nu nog steeds met die knieblessure zit die ik daarvan heb opgelopen, zijn dat geen realistische doelen meer. Dus bij mij is er ruimte voor nieuwe doelen :D

Het lijkt mij heel leuk om een keer de the Color Run (5 kilometer, amsterdam) of Electric Run (5 kilometer, amsterdam) te lopen, nu zijn deze allebei al vrij snel en voor mij niet haalbaar ( -O- ) maar misschien kunnen we inzetten op volgend jaar. Dat is meer dan haalbaar voor iedereen die nog moet beginnen, 5 kilometer zou je in een paar maanden kunnen opbouwen :D En als we er een langer termijn project van willen maken kunnen we elk jaar een stapje verder gaan!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:10

Renee schreef:
Dat verschilt van moment tot moment, zou heb ik een keer gehad dat een oude vent in een scootmobiel naast me ging rijden en zei: zelfs mijn scootmobiel rijdt harder dan dat jij loopt. Of: Je bent er bijna je bent er bijna (beginnen mee te lopen) ga harder dan ga harder dan. Maar ook echt belachelijke beledigingen. Ondanks dat ik het niet serieus neem is het wel enorm demotiverend. Dus ik doe lekker mijn muziekjes op dan hoor ik er niks van :)

(Snap überhaupt niet waarom mensen met "het maatje meer" raar worden aangekeken zodra ze sporten)

Belachelijk. |o Ik heb ook 'een maatje meer', maar mensen reageren bij mij eigenlijk niet anders als ik ga hardlopen dan toen ik nog op een mooi gewicht zat.

Ik wil nog heel graag een keer meedoen aan een (korte) obstacle run.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:26

_lauraaa_ schreef:
haha gewoon een klein rondje gaan :D

Hmm, de keuze is vor me gemaakt, mijn hardloopvest is helaas nog drijfnat -O- dus dan morgen een dagje lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 17:27

Of iets van de marikenloop in Nijmegen? Maar volgens mij is die ook al vrij snel :(

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 18:57

Wat een rare opmerkingen zeg! Zou dan zelf zelfs weinig zin meer hebben

jammer dat je len dat je weinig kan sporten vanaf nu laura

Super verschil gianti echt veel mooier!

Ik heb vandaag alleen de strakke billen challenge gedaan en het huis na werktijd in record tempo gepoetst.
Vandaag wel al bijna 2l gedronken dat gaat de laatste weken echt goed gelukkig.
Wil als k niet te vroeg hoef te werken morgenochtend naar de fitness.
en anders beginnen met me eerste rondje hardlopen? lijkt me een erg keuj

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:08

Over 2 uurtjes heb ik m'n eerste wedstrijd! Spannend! En volgende week doe ik mee aan de electric run, maar dan meer voor het feestje :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:09

Succes!!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:10

Succes!

Ooo wij gaan zo slecht eten maar wel ontzettend lekmer. Vriend had zin in shoarma dus die gaat kapsalon eten. K heb maar stokbroodje besteld met kaas en groente

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:12

Wij aten een kipfiletje, spekjes en een berg groente, daar gaat een eetlepeltje ketjap bij en dat met een gebakken ei op een stuk ciabatta. Super snel, simpel en heel lekker?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:21

dat klinkt ook erg lekker zeg. Even onthouden wat voor groente doe je erbij

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 20:03

wat een mooi verschil gianti!

Deze week ben ik begonnen met sporten, net heerlijk thuis getraind vooral lichaamsgewicht oefeningen.

Hoe kan ik een foto vanaf mijn telefoon hier krijgen?

Mijn vetpercentage is 26.2, moet zeggen het kan verschillen per apparaat. Wij hebben er 2 op werk en helaas is de nauwkeurigste kapot.

Voor mijn doen is het onwijs hoog maar mijn stage begeleider kon dit uitleggen hij zegt je moet meer naar je vetmassa en je vetvrije massa kijken.