Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:even een happy blij post met hoe ver ik al ben gekomen
gisteren was een bijzondere dag...
tijdens werk kwam een meid binnen en toen ik 13 was was zij mijn voorbeeld.. Ik heb behoorlijk wat meegemaakt en zij ook en zij was zo sterk en heeft mij beetje onder de hoede genomen. Ik had haar al 2 jaar niet gezien.. Ze zag me, keek me met grote ogen aan en zei "jeetje ik herkende je gewoon serieus niet, wat zie je er super uit!!" en zette me aan denken.. Ik ben eindelijk naar jaren op goede weg!!
hier een kleine in progress foto
in 2010, woog rond de 43 kg (bij 1.68m), geen duidelijke foto, maar was altijd kei in camera's ontwijken
http://i1284.photobucket.com/albums/a56 ... pigckx.jpg
en nu, nog lang niet op mijn streven, maar 52 kg, dus bijna 10 kg zwaarder!!
http://i1284.photobucket.com/albums/a56 ... nl7q64.jpg
Renee1991 schreef:Tsja..... Ik vind rust en stilte heerlijk.Maar ieder z'n ding. 't Is niet dat ik niet van muziek houd hoor, maar als ik ga rennen kan ik ook prima genieten van de natuur en de rust.
RusselNuwell schreef:Wauw Gianti, mooi verschil!
Renee, wat voor gezeur? Ik heb wel altijd dat mensen naar me gaan toeteren, me nafluiten, dat soort dingen. Daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan.
Ik heb me gister een beetje misdragen. Had me voorgenomen om twee wijntjes te drinken, maar heb vier wijntjes en twee biertjes gehad. Wel veel gedanst, dus hopelijk heft dat het nog een beetje op.Zo mijn brakke hoofd maar eens naar de sportschool verplaatsen!
Renee schreef:Hoe doen jullie dat, waar laat je je spullen tijdens het hardlopen? Ik heb een ritsje in de achterkant van mijn broek waar ik mijn huissleutels in doe en dan vervolgens mijn mobiel en mp3 in mijn BH. Ik neem aan dat dit efficiënter kan
Renee1991 schreef:Zo heb ik wel een doel gesteld inderdaad. Wil écht proberen om in oktober de estafetteloop mee te doen van de marathon in Eindhoven. Werkt goed als motivatie..!
Renee schreef:Dat verschilt van moment tot moment, zou heb ik een keer gehad dat een oude vent in een scootmobiel naast me ging rijden en zei: zelfs mijn scootmobiel rijdt harder dan dat jij loopt. Of: Je bent er bijna je bent er bijna (beginnen mee te lopen) ga harder dan ga harder dan. Maar ook echt belachelijke beledigingen. Ondanks dat ik het niet serieus neem is het wel enorm demotiverend. Dus ik doe lekker mijn muziekjes op dan hoor ik er niks van![]()
(Snap überhaupt niet waarom mensen met "het maatje meer" raar worden aangekeken zodra ze sporten)