Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:37

Anoniem schreef:
Iemand hier die Creme d'Nude van MAC ook heeft?

nee, ik denk dat die wat bleek maakt.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:38

Deijs schreef:
Nope sorry! heb wel creme cup.

Ik twijfel zo of ik de Ambient Lighting palette ga vragen aan me zus... vraag me af of ie het geld écht waard is.

welke mac lipsticks heb jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:44

kaatje888 schreef:
Anoniem schreef:
Iemand hier die Creme d'Nude van MAC ook heeft?

nee, ik denk dat die wat bleek maakt.

Ja het is ook heel nude maar ik ben zelf ook bleek met rood haar, denk dat het dan juist wel mooi kan zijn bij bb heftigere ooglook..

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:16

Citaat:
Ja het is ook heel nude maar ik ben zelf ook bleek met rood haar, denk dat het dan juist wel mooi kan zijn bij bb heftigere ooglook..

Het zou kunnen.
kan je hem niet uitproberen in de winkel?
miss doordat je al wat bleek bent en dan ook nog met rood haar kan de kleur nog fletser worden.[/quote]

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 22:12

kaatje888 schreef:
Deijs schreef:
Nope sorry! heb wel creme cup.

Ik twijfel zo of ik de Ambient Lighting palette ga vragen aan me zus... vraag me af of ie het geld écht waard is.

welke mac lipsticks heb jij?

Pfoe even denken!

Amorous
Brave
Diva
Media
Een limited edition van Pedro nogwattes.
Craving
Creme cup
Syrup
Captive

Dat was het geloof ik!

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:26

Ik heb:

Russian Red
Ruby Woo
Please Me
Die donkerrode Viva Glam
Heroine
Rebel

Volgens mij. Maar kan best wel zijn dat ik er nu nog een vergeet :')

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:48

sorry dat ik hier zo kom binnen vallen maar ik ben van plan om
morgen een nieuwe foundation te kopen aangezien mijn huidige
foundation te donker word.

ik had deze foundation gezien;
- NUDE MAGIQUE EAU DE TEINT
- bourjois happy light foundation
- bourjois 123 perfect foundation
- be diamond dew glow foundation

ik heb op zich een hele lichte huid met acne die
snel vet word, welke raden jullie aan?

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:49

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:19

Stiekem ben ik meer onder de indruk van dat geweldige meubel/opbergsysteem dan van haar make-up collectie haha! <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 11:28

Ik hou echt heel veel van make-up maar zoveel zou ik niet willen hebben :')

Wat zijn nog meer must haves van Sephora?
Tot nu toe heb ik dit:

-Tarte; lights, camera flahes mascara ($23)
-Kat von D tattoo liner - trooper ultra black($18)
-Hourglass Ambient lighting powder in the colour: Dim light and Champagne Pearl Powder ($45 each)

Voelt als te weinig :Y)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:38

Ik heb m'n wishlist voor ny ergens geplaatst anders kijk je daar ff naar ;)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:42

Ok bijleespost!!

Suus, ik vind je look zonder eyeliner heel mooi! Welk pallet heb je gebruikt?

Deijs, prachtige mac holiday collectie!! <3

'Gelukkig' heb ik de 20% korting bij Douglas gemist anders was ik zeker weer armer geworden!!

Nieuwe mensen allemaal welkom!!

Tytoniade, thanks voor de tip van Anastadia! Ik heb inderdaad ook weleens bij beautybay besteld en dat is inderdaad betrouwbaar (duurt wel lang).

Djilna, ik heb ervaring met Yankee Candles. Ik gebruik voornamelijk de wax tarts omdat die ook best wel lang meegaan en veeeeel goedkoper zijn. Verder heb ik ook wat Jars en ik ben echt heel tevreden met de kwaliteit. Vind alleen het potje van de Jars zo truttig. Behalve van de coconut collection. Oh en small jars ruiken minder sterk dan de medium en large. De tarts ruiken ook heel sterk. Aangezien ik nogal een grote woonkamer heb (60m2) hebben de votives en small yars bij mij niet zoveel zin.

Afbeelding
Deze heb ik en is echt goddelijk!! <3

Verder is mijn topfavoriet Fireside treats. Ruikt naar Miss dior cherie. Heeeeerlijk. Andere aanraders vind ik babypowder (ruikt naar talkpoeder), clean cotton (schone was) A childs wish (lente, fris, madeliefjes) en Vanilla Satin.

Over haarkleuren, ik heb het ook van dieprood, kastanje tot koperoranje gehad en ik vind het geweldig alleen vreselijk moeilijk te onderhouden. Ik ben nu mijn verf voor het eerst in ruim 10 jaar aan het uit laten groeien en ik weet nieteens hoe mijn eigen haarkleur er echt uitziet als het helemaal uitgegroeid is. Dat wat jij hebt suus, dat assige, dat heb ik ook. Uitgroeien is een hel want het lijkt net grijs. Maargoed, ik wil het gewoon echt een keer uitgegroeid hebben.

Saddledancer, complimenten over hoe goed je eigenlijk Nederlands typt als je aangeeft zelf niet goed te kunnen uitspreken en al vanaf je 8e in UK te wonen. Oh en ik vind Londen trouwens fantastisch!! Love it!! Ben er echt al ontelbare keren geweest maar ik blijf ervan houden!

Natsuki, bij mij blijven concealers alleen goed zitten als ik ze daarna goed afpoeder met een (doorzichtige) poeder.

Kaatje888, Ik ben waarschijnlijk de enige in dit topic die Mac Brave niet zo mooi vind. Nouja, bij mezelf dan. Hij maakt me heel ouwelijk. Heb Patisserie ipv Brave en die staat wel mooi.

Anthea, kom je permanent naar NL of alleen op vakantie?

Navatu, post je een foto van je nieuwe haar? Ben erg benieuwd!!

Emmy en Tewa, tsjah... Ik vind Emmy d'r haar inderdaad heel erg storend maar de looks vind ik een leuke aanvulling op de website. Tewa daarentegen met een 3x opgemaakt post, slechte kwaliteit foto's en weinig inspirerende tekst vind ik totaal geen aanvulling op de website.

Darkchrystal, ik heb creme d'nude van Mac, is voor mij een perfecte nude maar ik ben wel vrij bleek dus het heeft dan niet zo'n concealer-effect. :) Voor mij is ie erg draagbaar. :)

Ik moet m'n wishlist gaan opschrijven. Bijna jarig en ik weet ineens niks meer te vragen... Nouja, ik heb een piano gevraagd maar ik denk niet dat ik dat krijg... :') Verder ben ik de laatste tijd heel braaf met m'n beauty-aankopen dus ik heb weinig te melden.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:43

Met zoveel weet je toch niet meer wát je moet gebruiken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:49

Dat zat ik me ook te bedenken....alsik 50 lipsticks zou hebben zou ik echt niet weten welke te kiezen...

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 11:51

Suus___ schreef:
Ik heb m'n wishlist voor ny ergens geplaatst anders kijk je daar ff naar ;)

Waarzo? :)

Nee met zoveel makeup word het onmogelijk om alles goed te gebruiken!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 11:56

Wil ik Amorous bestellen bij Douglas, uitverkocht :(

Ik vind die lipstick tower op dat filmpje gaaf, 130 dollar ofzo :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:03

Ik heb trouwens nog een bijna volle Bourjois foundation kleur 53 staan.
Die happy mix? healthy mix?of hoe heet het...iemand interesse?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:03

Ik heb ook niet zoveel. Als ik eenmaal een product heb waar ik tevreden mee ben hoef ik daar niet nog een variant van. Ik heb 0 lipgloss, ik kan die textuur op m'n lippen gewoon echt niet verdragen... Ik haat het!! Haha! :+

Ik heb wel wat lippsticks, de meeste van MAC. Stom dat ze tegenwoordig duurder zijn. De meeste ga ik ook wel opmaken. Shy girl heb ik al 3x opgemaakt. Ruby Woo gaat denk ik ook wel op (op de helft nu), Patisserie is een MLBB kleurtje dus die gaat zeker snel op.

Verder heb ik gewoon 1 transparante poeder (ohnee, 2 :=) en 1 'gewone' poeder. Ik heb een berg mascara die ik moet uitzoeken want ik weet niet welke op zijn en welke niet. Ik heb een paar eyeliners die ik eigenlijk moet weggooien want ze zijn allemaal uitgedroogd. Een paar palettes en een paar blushes. Losse oogschaduwdoosjes heb ik er maar een paar van maar als ze niet in een palette zitten vergeet ik ze.

Hmm als ik het er zo over heb krijg ik zin om de boel uit te zoeken en op te ruimen. :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:05

Ik ben gister naar de douglas gereden voor mac lipsticks.. ( 30 km heen en 30 km terug) ik heb er wel een stuk of 10 geprobeerd maar het was het allemaal niet. Super jammer. Ik kwam voor Brave en Kinda Sexy maar die hadden ze sowieso al niet ;(

Twijfel nu of ik ze online zal bestellen maar vind dat toch wel een beetje groot risico...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:07

Herkenbaar.
Ik heb geloof ik 7 lipsticks ofzo waaran 1 kleur me echt niet staat dus die moet ik weggeven.
Mascara's heb ik er 2 waarvan ik er eigenlijk maar 1 gebruik...altijd opzoek naar DE mascara.

Heb een minerale foundation en een vloeibare...
een poeder..
3 blushes en 1 palet met blush van sleek..
nog wat highlighters, wat oogpotloodjes en 2 oogschaduw paletjes.
en kwasten.

Ik heb liever weinig, maar wat wel écht goed is en bij me past....

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:11

Ik woonde tot begin dit jaar op 5 min fietsen van de mac-store in Amsterdam dus ik heb weinig miskopen gedaan. Nu woon ik alsnog dichtbij een douglas dus mij hoor je niet klagen... :D. High end producten test ik altijd en koop ik vrijwel nooit online. Behalve mijn UD palettes en zoeva kwasten.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:12

Nelleke: oe das een goede vraag.. Ik weet t echt niet meer..

Deijs ik weet zeker dat ik m hier geplaatst heb maar kan m niet meer vinden :=
Zal binnenkort ff kijken en zet ik m er opnieuw op :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 12:42

Thanks!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:48

Ah wat mis ik de sephora hier in Nederland :( ik wil urban decay en too faced etc gewoon kunnen testen.. ik hoop zo dat het ooit nog terug komt!

Wat een gruwelijk grote collectie! Zou door de bomen het bos niet meer zien! Wel zou een gedeelte willen hebben hoor :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 12:48

Ik moet ook niet teveel de zelfde producten hebben want je kan maar 1 ding tegelijk dragen!

29 november "gala"feest als seizoensafsluiting. Net een mooie oog look uitgezocht. Moet ik wel even een aankoop gaan doen, want heb geen oogschaduw palet. Ga de dupe van de chocolate bar kopen.