[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:49

Ik denk ook die van Silkaay, keltisch loopt vrijwel altijd door, dus die Krissis plaatste lijkt me niet te kloppen.

Ben erg benieuwd hoe je sleeve uiteindelijk wordt Imke86!
Is die S op je rug in die achternaam nou vervaagd of is het een vlekje op de lens oid?

Krissis

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:56

Inderdaad, degene die ik plaatste lijkt me na het zien van de ander niet goed.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 00:42

Ik dacht ook die tweede inderdaad, bedankt!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:02

Hier even een vraag van een stille meelezer hopelijk hebben jullie ideeën :).
Ongeveer drie jaar geleden heb ik mijn tattoo laten zetten.

Het ankertje komt van een ketting die ik ooit van mijn moeder heb gekregen en staat symbool voor de tijd van haar ziekte, het overlijden en de moeilijke tijd daarna. Ik heb altijd al het idee gehad om hem uit te laten breiden met een tekst of getallen, maar ik wist destijds nog niet precies wat ik wilde dus ik heb eerst het anker laten zetten.

Hij staat recht (ik sta op de foto een beetje naar achteren geleund ;)) en hij staat op mijn linkerzij, net onder de plek waar mijn beha zit.
Afbeelding

De tekst die ik erbij wil laten zetten is: It's ok love (naar mijn "mama liedje")

Alleen, ik weet niet hoe ik hem er mooi bij kan zetten.
Het mooist vind ik het als hij verticaal naar beneden over mijn zij loopt, maar dat vind ik denk ik niet zo mooi passen bij het anker.
Ik dacht ook aan een soort 'touw' van het anker, subtiel en vrouwelijk lettertype en dan horizontaal richting mijn rug, dus richting de sluiting van mijn behabandje.

Hebben jullie misschien goede ingevingen? :)

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:24

Ik heb sinds enige tijd ook een kleintje laten zetten, tijdens mijn reis naar Amerika met mijn beste vriendin. Hij werd gezet door Emily van Timeless Tattoo in Los Angeles, heel professionele shop :j

We wilden iets wat voor ons beide iets kon beteken, beiden zijn we grote nerds en mythologie liefhebbers. Thor is onze favoriete Avenger en de Noorse mythe is gewoon heel erg gaaf.
Vriendin heeft 'muninn", ik heb "huginn" laten zetten, in Elder Futhark geschrift.
Muninn & Huginn zijn Odin's raven, Muninn betekent "memory", Huginn staat voor "gedachte".

Een dag of twee na het zetten, nog wat genezend.
Afbeelding

Vandaag, hele slechte kwaliteit maar de lijnen zijn dikker geworden en huid is gekalmeerd :j
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:27

Hoort het zo slordig? Het lijkt heel slecht gezet namelijk, sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:28

Dat idee had ik ook, maar ik wou er niks van zeggen omdat ik het idee had dat het misschien zo hoorde

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:34

Mooi idee mareska :) ga anders met de tekst in het lettertype wat jij wilt gewoon eens langs een shop. Zij hebben meestal de beste ideeen om iets moois samen te voegen :)

@quebelle, ik vind het idee erg tof en de plek ook, maar op deze foto's twijfel ook ik enorm aan de kwaliteit van het werk, heb je geen goede scherpe foto?

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:36

Ligt aan de foto's ze zijn echt strak, maar ik ben helaas niet in het bezit van een deftige camera :)

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:02

wat leuk had ooit al eens eerder gereageerd maar ik kan nu eindelijk zeggen dat mijn afspraak voor mn 2 tattooo staat
zoo super blij 30 aug word hij gezet het word iets met de naam van mn zoontje ( dylan )
maar weet nog niet precies hoe of wat heb wel iets in mn gedachte zo ie zo sierletters wel leesbaar en met veel kleur..

iemand ideeen ? ik zelf dacht een beetje een ''liefdes'' stijl vrolijke kleurtjes

zit te denken een hart met daar de naam schuin in en zn geboorte datum
(niet zo een standaard hart) denk ik hihi

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:48

Hoi, mag ik hier om advies vragen?
k heb namelijk een beetje een idee voor een nieuwe tattoo maar kan nog niet helemaal voor me zien hoe ik t precies wil.
Het is voor mn overleden paard bubbles. 1 van onze laatste foto is dat we in de bellen van een bellenblaas zitten, wat best toepasselijk is met haar naam en ik wil sowieso dus bubbels/bellen laten tatoeëren. Ik heb al een hoefijzertje op mn heup staan, en het kan of daarbij/omheen, of een geheel nieuw ontwerp alleen vind ik alleen bubbels zo leeg. Ik zou de bellen wel (deels?) in kleur willen .
Heeft iemand een idee? En ook voor de plek.. Op beide schouderbladen heb ik al wat staan, en mm linkerheup dus een klein hoefijzertje.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:44

Ik heb foto's van mijn ma d'r tattoo kunnen vinden :D
Ze heeft er momenteel 4, waarvan 3 daarvan door mij ontworpen zijn :j ze heeft een vlinder, 3 letters, een lotusbloem en een draak.
Nu ik hier zo heb meegelezen moet ik zeggen dat ik vooral de draak vind tegenvallen. Ik dacht eerst altijd ''tof die tattoo!'', maar nu ik meelees en nog eens kritisch kijk naar de tattoo twijfel ik of hij nou écht goed gezet is..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:46

Jinte schreef:
k heb namelijk een beetje een idee voor een nieuwe tattoo maar kan nog niet helemaal voor me zien hoe ik t precies wil.
Het is voor mn overleden paard bubbles. 1 van onze laatste foto is dat we in de bellen van een bellenblaas zitten, wat best toepasselijk is met haar naam en ik wil sowieso dus bubbels/bellen laten tatoeëren. Ik heb al een hoefijzertje op mn heup staan, en het kan of daarbij/omheen, of een geheel nieuw ontwerp alleen vind ik alleen bubbels zo leeg. Ik zou de bellen wel (deels?) in kleur willen .
Heeft iemand een idee? En ook voor de plek.. Op beide schouderbladen heb ik al wat staan, en mm linkerheup dus een klein hoefijzertje.

je zou de bellen met watercolor kunnen doen er door heen en dit dan op je ribben.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:56

Wow, ik had heel wat bij te lezen na twee weken boktloos door het leven te moeten gaan :')
Maar wat komen er weer mooie kunstwerkjes voorbij :D

Het kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb (sorry dan), maar lrtj_ wanneer is het nu definitief jouw beurt of ben je al geweest? :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:06

Was dat niet een onwijs rotte plek om te laten zetten Quebelle?

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:21

Ik kom weer even spammen :P
Gisteravond mijn arm laten schaduwen. In totaal 6 uur gezeten. 3 Uur voor de lijnen en 3 uur voor het schaduwen.
Het resultaat mag er zijn :) Nu even laten genezen en dan verder uitbreiden.
Op de foto staat hij niet helemaal. Hij loopt nog een stuk door naar boven. En je ziet goed wat al geschaduwd is en wat nog niet. Deze foto is trouwens gisteravond gemaakt tijdens het tatoeeren dus hier was hij nog niet af.

Ik zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen waar hij helemaal op staat als hij genezen is.

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:22

xMyrth schreef:
Wow, ik had heel wat bij te lezen na twee weken boktloos door het leven te moeten gaan :')
Maar wat komen er weer mooie kunstwerkjes voorbij :D

Het kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb (sorry dan), maar lrtj_ wanneer is het nu definitief jouw beurt of ben je al geweest? :D

Moet nog even mijn aanbetaling doen en dan gaat ze aan het ontwerp beginnen,
Alleen zit het nu finacieel niet tegen, moet een nieuwe lens kopen voor mijn camera, en een andere laptop.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:06

Ik ben morgen aan de beurt. Echt suuuuper zenuwachtig!

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:00

Yv_ schreef:
Was dat niet een onwijs rotte plek om te laten zetten Quebelle?

Heb helemaal niets gevoeld :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 12:14

Jinte schreef:

Ik ken wel een artiest die bubbels 3d kan laten lijken hoor, dan komt er al veel meer diepgang in. Ook met wat regenboog kleur zoals je vaak ziet in bubbels.

Horsetopshop, ik neem aan dat je ingekleurd bedoelt, ik zie nl nergens schaduw :P

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 12:38

Nee, er zijn geen kleuren gebruikt. Als je kleur ziet is het bloed :P
Op het moment dat de foto genomen is, was hij nog bezig. Dus de schaduwen zie je nog niet.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:59

Joolien, mag ik de naam van die artiest? :)
En wat zouden jullie kiezen qua plek? Ik wil het makkelijk kunnen bedekken ivm werk :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:16

Jinte schreef:
Joolien, mag ik de naam van die artiest? :)
En wat zouden jullie kiezen qua plek? Ik wil het makkelijk kunnen bedekken ivm werk :)

Ribben, schouder, bovenarm, onderrug, heup

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:38

Die ik nu op de binnenkant van m'n pols had staan, is vorige week vrijdag 3e keer erover heen gegaan, ben wel terug gegaan naar de shop die m'n andere tattoo's ook had gezet. En hij begint nu weer te genezen en korstjes beginnen nu langs te komen, maar nu zien we eindelijk wat het had moeten zijn! :D Achteraf, is altijd makkelijk praten, eigenlijk naar hem terug gemoeten, maar toen ik em in mijn vakantie liet zetten, zodat ie kon rusten, was hij ook op vakantie! :x

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:40

Ik heb de 22ste een afspraak met Amanda gemaakt, indien de vogeltjes te onduidelijk zijn kleuren we ze gewoon zwart in. Maar dat besluiten we ter plekke natuurlijk. Verheug me er enorm op! Heb ik nog net mijn tattoo voor het nieuwe schooljaar begint, wat ook meegenomen is natuurlijk! Ben benieuwd hoe mijn schoonfamilie reageert, aangezien zij helemaal niet van tattoo's zijn. Maar als het negatief is, zou me dat ook niet zoveel uitmaken om eerlijk te zijn. Ben echt enorm benieuwd hoe het straks uitziet op mijn arm/pols!