Hier vandaag weer lekker boven de wastafel gehangen. Blijf dus nog maar even thuis. Want het wil nog niet echt weggaan die misselijkheid. Ben de 17 weken voorbij en echt zo klaar met de beroerdheid.
Ik had het hier in het topic nog niet gezegd, elders wel, wij verwachten in mei een baby. Het was in het begin ongelofelijk spannend of het nu wél op de goede plek zat en we mogen blij zijn. 2 weken na de HSG test had ik dus een positieve test... Of het nu met de HSG test te maken heeft gehad of met de CB ovulatietesten weet ik natuurlijk niet
Oei RW kan me goed voorstellen dat je dat zat bent, bah! Sterkte
Quellian, van harte gefeliciteerd! Wat een spannende tijd inderdaad!
Ik heb uiteindelijk op dag 34 toch een eisprong gehad, die had ik niet meer verwacht maar ben ontzettend blij dat er toch nog een eitje gesprongen is! Wel een langere cyclus nu maar dat schijnt in het begin vaker voor te komen
Of vinden mensen het fijn als we een topic maken: Zwanger na fertiliteits traject? Is misschien ook fijn voor de dames hier dat ze niet steeds geconfronteerd worden met de bevallen en de vrouwen die nu zwanger zijn. Als je het wel leuk vind om mee te praten is iedereen natuurlijk welkom.
Wij zitten voor een maand op Aruba, heerlijk genieten en bruin worden! Even geen hormonen, ziekenhuis, frustraties en verplicht moeten boemsen. Heerlijk!
SillyB
Geplaatst: 11-10-16 23:34
ja wel een goed idee, en aan de andere kant kunnen we nog steeds hier en daar advies geven denk ik vanuit ervaring? maar de spanning is er bij ons inderdaad wel vanaf.
Linnie bloed je nu nog steeds zo of is dat opgehouden? pff die echo;s zijn sowieso mega spannend die eerste weken. ik duim alvast voor jullie!
RW zuur hoor, hier ook heel lang nog misselijk geweest maar ergens vond ik het ook een hele geruststellende gedachte dat het er nog zat toen ik leven voelde was de misselijkheid pas over dus ook pas rond jouw termijn
Oh en Wiebke beetje jaloers wel hoor hierzo. Goed dat je er van kan genieten tis je meer dan gegund!!
Hier kan je natuurlijk ook altijd in blijven. ik vind het zelf ook leuk om mee te kletsen en te lezen hoe het allemaal gaat met iedereen. Over de zwangerschap symptomen, echo's en bevallingen enz in het andere topic. Dat is het idee.
Wat heerlijk lekker in het zonnetje. Lekker van genieten!
Nee ik bloed niet meer was ook alleen die dag. Savonds hield het op. De dag erna niks en de dag daarna oud bloed.
In de huiskamer heb ik het topic geopend. Iedereen is daar natuurlijk ook welkom.
Ik blijf ook hier in de topic om op de hoogte te blijven en mensen te steunen als dit nodig is.
bowena_84
Geplaatst: 13-10-16 00:00
Ik moest zelf even terug lezen Linnie ik ben in juni gestopt met de pil en had door de pcos wel een moeizame start verwacht, maar het gaat verrassend goed. Durf dat alleen niet zo uit te spreken omdat ik bang ben dat ik het jinx haha.
Ik ga mij daarom ook terug trekken hier wat praten over mijzelf betreft, voor nu zou niets een zwangerschap in de weg moeten staan (afgelopeb dinsdag in het zh nog bevestigd )
In wil iedereen hier het aller aller beste wensen en ik duim, brand een kaarsje en zal sowieso mee blijven lezen!
Ik had dinsdag ongesteld moeten worden.. zou het..? Ik durf er amper aan te denken, hier zo op vakantie op Aruba. Ik voel ook totaal geen menstruatie verschijnselen, heb net als een blok geslapen terwijl het hier nu pas 17:00 is. Ik wacht rustig af, afleiding genoeg hier!
Zou toch geweldig zijn. Zal duimen. Je zal niet de eerste zijn die op vakantie zwanger raakt. Even die ontspanning en er niet bewust mee bezig zijn kan soms helpen. Helaas niet bij iedereen maar hoop bij jou wel.
Hoever ben je nu rockwitch? Wat bijzonder de schipjes voelen lijkt mij heel weer een speciaal momentje!
andere topic loopt niet echt. Dus post ik het hier ook maar. Vandaag de 11 weken echo gehad.
Alles was goed! Hartje weer zien kloppen en ons kindje bewoog heel erg. We gaan nu het normale traject in net zoals bij een normale zwangerschap. Vandaag ook een echo op mijn buik gehad de andere waren inwendig.
20 december hebben we als alles goed mag blijven gaan de 20 weken echo. Moet alleen opletten met zwangerschaps vergiftiging. Extra risico bij eiceldonatie. Ben nu mijn medicatie aan het afbouwen.