Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Je ziet er trouwens erg dun uit op de foto's hoor, ik zie geen boedhabuik 

Noten tikken qua kcal wel aan, maar een hand amandelschijfjes in de havermout is erg lekker. Ook linzen en kikkererwten zijn eiwitbronnen.
), ook wat de hoeveelheid betreft. Je hoeft écht geen honger te lijden om strakker te worden.
Ga dat topic ook eens doorspitten dan. Omdat ik ook de kok in huis ben wanneer mijn vriend er is moet ik wel zorgen dat er dan genoeg vlees op het menu staat. Hij lust ook wel eens vis maar geen 3x/week om het zo te zeggen (ik dan weer wel
). Met wat creativiteit denk ik wel dat ik erin ga slagen om een weekmenu uit de dokteren voor beide. Hij wil ook weer meer sporten en gaat 2x/week naar baskettraining, op zaterdagavond hebben ze wedstrijd en hij wil 2 à 3x/week gaan fietsen (nu 50km, hij is nog aan het opbouwen). Dus dan hebben we er beide wel voordeel bij. Hij mag wel een paar kg kwijt en extra proteïnen zullen dan wss wel helpen voor hem om ook spieren in de plaats te ontwikkelen.
Morgen dus gelijk maar een hoop fruit gaan inslaan, platte kaas, yoghurt en inderdaad een hoop noten. Alleen jammer dat die tegenwoordig overal steeds zo duur zijn.
Elke dag is er wel minstens 1 van ons aan het sporten. Gewoon voor onze gezondheid, omdat het leuk is en dat is een beter tijdsverdrijf dan in de kroeg hangen of bankzitten met een zak chips. 
), of anders mango of perzikken/nectarines? Vind ik ook altijd erg lekker!