Spotted vond ik gek, heb ik aan me voorbij laten gaan.
Ga dan toch maar verder met zwart denk ik. Past wel bij alle kleren, zo ongeveer. Altijd handig!
Manon_vdv
Geplaatst: 24-07-13 13:19
Hallo, mag ik me hier ook melden? Ik houd ook wel van nagellak en we kopen steeds meer lakjes. Alleen kan ik het nog niet zo heel erg mooi, en meestal doet mijn moeder het voor me. Maar ik doe mijn teennagels meestal wel zelf
Anoniem
Geplaatst: 24-07-13 13:22
Zwarte nagels kunnen echt uber chic zijn! Ben zelf helemaal fan van de tuxedo manicure...
Ga ik ook echt nog een keer proberen
__denise
Geplaatst: 24-07-13 13:25
Heel mooi! Heb dat ook een keer gedaan met een roze lakje
Gisteren weer 3 Essie's gekocht. Ook een watermarble geprobeerd maar sat ging niet echt zoals ik het wilde. Heb het op beide ringvingers, alleen mn linker is lelijk geworden Dus als iemand daar nog tips voor heeft haha
Ja Anc! Die wilde ik dus ook gaan proberen! Vind het zo mooi. Ben alleen bang dat mijn nagels er te klein voor zijn. Ik heb wel aardig witte tips van mezelf, maar gewoon maar heel kleine smalle nagels. Nouja, ik ga het gewoon proberen, jullie horen wel of het gelukt is. Of dat er toch gewoon zomers roze op is gekomen.
Kon geen plakband vinden, dus het glans randje is niet zo heel strak, maar voor een eerste keer ben ik best tevreden. Behalve dan dan mijn matzwart toch wel erg grijs is. Maar ergens vind ik die combinatie met zwart ook wel weer stoer.
Anoniem
Geplaatst: 24-07-13 14:42
Spotted is net zoiets als crackle, alleen dan rondjes, spots, ipv gebroken, crack Alleen krijg ik eerder een marsmannetje op mijn nagels dan mooie rondjes
Die heb ik ook al een paar keer gezien, ontzettende grappige flesjes, maar saaie kleurtjes die echt totaal niet bij mij passen. Krijg altijd commentaar als ik pastelkleurtjes op mijn nagels heb
Anoniem
Geplaatst: 24-07-13 16:21
eBay
Ik had nog wat geld op m'n Paypal staan door refunds en was daarna maar 3.50 kwijt Ik heb vooral donkere kleuren, dus vind zo'n lichte erbij wel leuk
Yv_
Geplaatst: 24-07-13 16:22
Dacht dat jij niks moest hebben van die azische zooi ?
Zien er grappig uit, Skess heeft ze ook weleens laten zien. Ben benieuwd hoe ze lakken . Welk kleurtje/kleurtjes heb je?
Anoniem
Geplaatst: 24-07-13 16:25
Alle 8
En koop in Nederland geen OPI, vind ik zonde van m'n geld want ik kan het bij mijn vriend veel goedkoper halen. Maar wil wel mooie potjes en wat leuks hebben dus geen action/Essence/Catrice spul haha. Wat ik heb gelezen over Etude is goed en voor 3.50 wil ik het wel proberen
Catrice vind ik persoonlijk niet fijn, maar Essence is prima lak hoor Max van de Action heb ik geen ervaring mee...
Anoniem
Geplaatst: 24-07-13 16:30
Ik vind de potjes niet mooi.. Sorry, ben er heel lastig in. Wil het ook graag overzichtelijk en 'netjes' houden dus niet allemaal verschillende potjes. Of iig alleen potjes die ik mooi vind.
Of zo.. Ik weet dat het potje eigenlijk niks uit maakt, maar goed
Anoniem
Geplaatst: 24-07-13 16:31
Dus jij koopt liever klotenlak met een mooi potje, dan goede lak met een iets minder potje?
Tja... whatever floats your boat
Anoniem
Geplaatst: 24-07-13 16:38
Nee, ik wil wel weer goede lak, tenminste, ik vind OPI gewoon goede nagellak.
Sorry, snap niet echt waar je de klote lak vandaan haalt