Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HannahFrouk schreef:Zó hee Horse, wat een tijd, daar kan ik nog echt niet aan denken (en trouwens ook nog echt niet aan 1.11 over 10 km, zoals van Willemijntjee, vind ik ook héél knap).
Heb vanmorgen wel 7,5 km hardgelopen, vond ik al heel knap. Maar red het nog steeds niet in 1x achter elkaar. Niet dat ik dan buiten adem raak of dat m'n benen opblazen, tis meer een motivatieprobleempje. Al wandel ik dan maar 200 meter, dan lukt het wel weer, maar aan 1 stuk door moeten lopen vind ik echt moeilijk. Desalniettemin was ik best tevreden, want een tempo van 9 km/h haal ik nu wel en dat vind ik al heel wat. Ben misschien ook al wat ouder dan de gemiddelde leeftijd hier, ben 48. Zitten er eigenlijk nog meer wat oudere lopers in dit topic? Of zijn jullie allemaal nog 'piep'.
Homiafortuna schreef:HannahFrouk schreef:Zó hee Horse, wat een tijd, daar kan ik nog echt niet aan denken (en trouwens ook nog echt niet aan 1.11 over 10 km, zoals van Willemijntjee, vind ik ook héél knap).
Heb vanmorgen wel 7,5 km hardgelopen, vond ik al heel knap. Maar red het nog steeds niet in 1x achter elkaar. Niet dat ik dan buiten adem raak of dat m'n benen opblazen, tis meer een motivatieprobleempje. Al wandel ik dan maar 200 meter, dan lukt het wel weer, maar aan 1 stuk door moeten lopen vind ik echt moeilijk. Desalniettemin was ik best tevreden, want een tempo van 9 km/h haal ik nu wel en dat vind ik al heel wat. Ben misschien ook al wat ouder dan de gemiddelde leeftijd hier, ben 48. Zitten er eigenlijk nog meer wat oudere lopers in dit topic? Of zijn jullie allemaal nog 'piep'.
Ik ben ook van jouw leeftijd.
Lente schreef:Midzomerrun Amsterdamse Bos? Dat is voor de Damloop, maar tellen me more!
Ariebombarie schreef:Lente schreef:Midzomerrun Amsterdamse Bos? Dat is voor de Damloop, maar tellen me more!
10 km door Amsterdamse bos
http://www.hardloopkalender.nl/loopeven ... nachtcross
ik heb me al ingeschreven