Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaryllis schreef:Je ontbijt is zo mager dat het niet kon midden dat je hubert zou krijgen...! Maar goed, daar zul je zelf ook wel op gekomen zijn
_joellover_ schreef:Matsje, ik vind het super fijn jou bijdrage aan dit topic, ik heb al veel tips van jou in werking gezet en ik ben serieus een energie bom! ben al 3 dagen achter elkaar aan het sporten en ik voel me echt lekker na het sporten, normaal was ik moe knalde op bed en werd weer moe wakker. Ïk merk ook al veel aan mijn huid, minder vet en veeeeel minder last van oneffenheden. Ben sinds dat ik met goed aan volkoren producten houd minder brood meet omega3 meer fruit en groente geen zoete bende meer (wel kellogs maar met de minste suikers) al 1,5 kg eraf ( sinds zondag)!
En nogmaals ik voel me echt lekker!
_joellover_ schreef:Matsje, ik vind het super fijn jou bijdrage aan dit topic, ik heb al veel tips van jou in werking gezet en ik ben serieus een energie bom! ben al 3 dagen achter elkaar aan het sporten en ik voel me echt lekker na het sporten, normaal was ik moe knalde op bed en werd weer moe wakker. Ïk merk ook al veel aan mijn huid, minder vet en veeeeel minder last van oneffenheden. Ben sinds dat ik met goed aan volkoren producten houd minder brood meet omega3 meer fruit en groente geen zoete bende meer (wel kellogs maar met de minste suikers) al 1,5 kg eraf ( sinds zondag)!
En nogmaals ik voel me echt lekker!
Enjoy_s schreef:Hallo allemaal
Ik wil me hier ook melden/gaan mengen. Ik ben nu sinds 6 augustus aan het lijnen, dat zijn ongeveer 19 weken. Ben inmiddels 15,5 kg afgevallen, door in eerste instantie, normaal te blijven eten, niet te snoepen, geen tussendoortjes zoals snoep/chips etc, geen frisdrank te drinken enkel water en thee.
Nu houdt ik sinds een maand bij hoeveel calorieën ik per dag eet via een app op mijn phone, nu kom ik dagelijks tussen de 1000 en 1200 calorieën uit soms ietsjes meer. Maar ik begrijp dat je niet minder dan 1200 moet eten om je stofwisseling op gang te moeten houde, dus dat stemt me niet altijd tevreden bij mijn calorie inname.
Echter heb ik geen honger, en voel me goed sinds ik aan het lijnen ben, dus ik ga ervanuit dat minimale calorie inname per persoon weer anders is?
Ik heb ook geen zin om te eten om aan die 1200 te komen, want ik heb geen honger etc, wat is jullie ervaring hiermee?