Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Dit is een foto van mijn eerste tattoo uit 2009 (heb er inmiddels twee). Weet niet helemaal zeker of ik hem al eens gepost heb. Maar ben er nog steeds superblij mee. Ben gek op katten en binnen mijn familie heeft ook iedereen katten. Hij is gezet bij tattoo mania.
[ Afbeelding ]
Aprils_joke schreef:@ otjuh wat betekend de tekst dan letterlijk ?
ik heb trouwens weer een nieuwe afspraak gemaakt 22 jan ben ik weer aan de beurt
ga samen met mijn moeder een tatoeage laten zetten ,
we zijn er nog niet helemaal uit wat het gaat worden .
maar een ding is zeker het moeten tatoeages zijn die bij elkaar passen of zelfs een geheel worden als de tatoeages tegen elkaar aan gehouden worden.
iemand nog mooie ideeen ?
het moet wel een diepe betekenis hebben , namelijk dat wij door alle tegenslagen ( denk aan huiselijk geweld ect.) een hele sterke band hebben gekregen , en we eigenlijk alles voor elkaar zijn ,
dat moet echt heel duidelijk zijn met de tattoo
Supervixen schreef:Dit is een foto van mijn eerste tattoo uit 2009 (heb er inmiddels twee). Weet niet helemaal zeker of ik hem al eens gepost heb. Maar ben er nog steeds superblij mee. Ben gek op katten en binnen mijn familie heeft ook iedereen katten. Hij is gezet bij tattoo mania.
[ Afbeelding ]
Otjuh schreef:ik wil ook graag een tattoo, ik zat op google te kijken en zag toevallig een foto van iemand van bokt,ik wil hem op precies dezelfde plek (buitenkant onderarm) en dezelfde tekst
http://6.media.hyves-static.net/1502084 ... 84965.jpeg
hij staat voor m'n zusjes, veel scheidingen van ouders meegemaakt maar me zusjes zullen altijd m'n zusjes blijven