Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:10

Klinkt gaaf Nelleke! Ik hou van mac, helaas kan ik dat echt niet betalen..

Oh ik was Andreaschoice helemaal vergeten, zij is echt leuk!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:32

Suus___ schreef:
Ik snap t echt niet want ze zijn 1 van de grootste.. dan moet de kwaliteit toch goed zijn :=

Het zal aan mijn huid liggen denk ik -O- Real Techniques zijn zachter (heb ze wel een paar keer met cremespoeling gewassen) maar die zijn nog te doen voor mij.

Maar idd die MSF zijn zo duur van MAC! Maar Soft en Gentle is wel een super mooie!

Hmm en ja die verpakking.. De Temperature Rising verpakking is ook zo mooi! Beetje zoals Nars, rubber achtig en dan in het bruin. Ik heb er een oogschaduw palette van, Bronzer, Blush en Lipstick. En ik heb de 217 gekocht met Naked Lunch en Blanc Type. En de pro longweare concealer. En nu ben ik even genezen :+ Heb volgens mij vorig jaar niet eens zoveel MAC gekocht en nu alles in 2 weken. Wel gaan we over een tijdje met een paar uit de familie een workshop volgen. We wachten nog even tot er nieuwe datums komen.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:46

Glossi schreef:
Silkaay, een oogserum is niet voor op je ooglid maar voor onder je oog. Je laat dat dus de heledag zitten net als een dagcreme. Voor je gaat slapen reinig je je huid en haal je het eraf. Als je op zoek bent naar iets voor onder je oogschaduw moet je een oogschaduw basis kopen.

Nelleke, Masha lijkt me ook een ontzettend leuk mens maar ik vind haar artikelen niet altijd even goed. Leuk dat je ook zo van de MAC make-up houd. Ik ben ook erg fan van dit merk. Zo heb ik de laatste dagen te veel gekocht := allemaal van de Temperature Rising colectie. Die is gewoon voor mij gemaakt.

Ik schreef trouwens: Misslipgloss en Beautygloss dragen heel vaak een te donkere foundation waar ik me aan iriteer. Hun nek is dan veel donkerder.
Maar bedoel dat hun nek dan veel lichter is.

Esther, Pixiwoo is ook top! Net als Lisa Eldridge :D

Ja weet ik, ik was blijkbaar niet meer zo wakker. Oogschaduw basis heb ik :P

Pixiwoo vind ik super! :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:47

Toch bedankt voor het antwoorden allemaal :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:25

Ladies, ik heb ook even een vraag :) Ik heb vloeibare foundation en die breng ik stippend aan, maar met een gewone foundationkwast en er blijft wel heel veel foundation in de kwast achter.. Erg zonde dus!
Nu ben ik bijna jarig en wil ik eigenlijk wel een stippling brush, want die zijn bedoeld om stippend mee te werken toch? :) Iemand een tip voor een fijne stippling brush en klopt het dan ook dat daar geen of amper foundation in achter blijft? Alvast bedankt!

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:29

real techniques brushes zijn wel fijn om mee te werken. en nog redelijk van prijs ook :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:54

Corelli, wat voor kwast gebruik je dan? Foto? Een normale foundation kwast neemt het minste foundation op en als je een goeie hebt krijg je ook een heel mooi egaal effect. Ik ben dol op mijn Hakuhodo kwast :j die is echt een aanrader!

Heb ook een MAC 187 maar die vind ik niet fijn. De witte haren zijn super zacht maar de zwarte haren zijn hard en prikken. Doordat die witte haren zo zacht zijn raken die zwarte haren met het stippen je gezicht. En doordat die haren zo zacht zijn blijft de foundation echt op je huid zitten ipv dat het mooi 'in' je huid gaat. Hij is wel ok voor poeder blush en blenden. De Real Techniques stippling brush heb ik ook. Opzich een prima kwast denk ik maar mijn huid vind hem niet fijn. De Face Expert brush heb ik ook maar die drinkt je foundation op. Dat is helaas vaak zo bij zulke kwasten. Bij zulke kwasten gebruik ik 3 tot 4 pompjes foundation terwijl ik met een normale foundation kwast maar 1 tot 2 pompjes gebruik.
Edit: ik heb ook een Bedellium 957 maar daar heb je het zelfde bij. Deze gebruik ik nu voor gezicht poeder.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 23:07

Ik heb deze Glossi (van Hema)

Afbeelding
Een onding haha! Egaal effect is prima, maar er zit echt veel foundation tussen de haren elke keer :x

Hakuhodo kwast ga ik eens even zoeken, welke heb je dan precies? Een stippling of een gewone?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 23:18

Volgt hier niemand Chantal? Van http://www.bysjanty.nl/

Mijn 160km op het NK is goed gegaan. Goed uitgereden en 4e plek (helaas net buiten de prijzen).
Morgen vertrek ik naar Ibiza, dus dat wordt vast veel bijlezen :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 23:22

Djilna schreef:
Volgt hier niemand Chantal? Van http://www.bysjanty.nl/

Mijn 160km op het NK is goed gegaan. Goed uitgereden en 4e plek (helaas net buiten de prijzen).
Morgen vertrek ik naar Ibiza, dus dat wordt vast veel bijlezen :D

Super goed gedaan, van harte gefeliciteerd! :D Ik heb nog heel wat km te gaan, zit nog in klasse I en dat gaat zelfs niet altijd goed :')
Fijne vakantie!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 06:44

Djilna, wat goed zeg. Je zult wel spierpijn hebben vandaag. Veel plezier in ibiza.

Corelli, zo'n kwast is inderdaad 'bagger'. Ik heb al heel wat kwasten gehad voor foundation en ik blijf het gewoon het fijnst vinden met m'n vingertoppen. Eerst smeren en dan erin 'kloppen'. Heb ooit 'ns ergens gelezen dat de warmte van je vingertoppen bijdraagt aan het egaal aanbrengen alleen dat vigasisten natuurlijk liever een kwast gebruiken omdat ze anders met hun vingers aan ieders gezicht zitten.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 07:21

Djilna gefeliciteerd!l

Ik gebruik een buffer kwast van zoeva maar in principe blijft er in elke kwast foundation zitten volgens mij :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:37

ik denk dat ik wel wat heb gevonden, een matte highlighter bedoel ik. Ik ga eens kijken naar de color tattoo van maybelline in de kleur 45 (volgens mij is dat een 'satin' kleur) en ik ga eens kijken naar witte jumbo-oogpotloden / eyeshadow pencils

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:43

Die hema kwast is klote idd :=

Ik gebruik voor foundation mijn vingers, doe maar een mini beetje.

Concealer doe ik met fake mac kwasten van ebay

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 14:54

Ik gebruik die hema kwast al jaren met veel plezier :D

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:18

Glossi schreef:
Misslipgloss en Beautygloss dragen heel vaak een te donkere foundation waar ik me aan iriteer. Hun nek is dan veel donkerder :+ Beautygloss is ook meer voor tieners. Vind er steeds minder aan en vergeet vaak haar blog te lezen. Misslipgloss heeft altijd mooie looks maar verder vind ik die blog ook niet bijzonder.

LLG volg ik al heel lang. Zij hebben altijd mooie/ duidelijke foto's wat erg fijn is en waar veel blogs van kunnen leren. De kleuren komen over zoals ze in het echt zijn. Een goeie camera als blogger zou ik heel belangrijk vinden. Zij maken daardoor echt het verschil met andere blogs. Plus dat ze de zelfde huidskleur als mij hebben en dat handig is om te zien of het ook voor mij zou werken. Ik vind ze wel een van de betere blogs.

Vera word ook steeds meer favoriet bij mij en gaat steeds meer vooruit.

Beautyscene is leuk maar de foto's zijn niet altijd van goeie kwaliteit.

Nikkie, die is gewoon top. Duidelijke foto's en mooie filmpjes :j Valt niets op aan te merken.

Ik irriteer me inderdaad ook verschrikkelijk aan Mascha haar foundation..
Vera is inderdaad echt supersuper vooruit gegaan!!

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:18

ik ga even foto's van mijn fotd en die zet ik even in het topic :D

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 19:44

ow,.. het gaat niet goed met de foto's :(

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 19:47

Ik heb mijn Collection 2000 Lasting perfection concealer binnen :) Mijn vriendin heeft de kleur Fair mee genomen voor mij, dit is de lichtste kleur uit de collectie. Wauw, wat ben ik hier blij mee! *\o/* Hij heeft een roze ondertoon en is erg licht, dus perfect voor mijn bleke huidje. Hij dekt niet geweldig, maar het word goed genoeg bedekt. Ik had ook niet verwacht dat hij alles zou bedekken, want mijn zwarte kringen zijn door mijn bleke huid soms echt paars/zwart.

De verpakking was helaas wel kapot gegaan :( Gelukkig pas thuis toen ik hem open maakte. Het product lekte uit de verpakking tussen het flesje (hoe noem je dat?) en het gedeelte waar je de dop op draait. Heb hem dus maar open geknipt en het overgegoten in een potje waar ooit de Gel liner van Catrice in heeft gezeten. Eigenlijk vind ik dit ook veel handiger, zo heb je nooit dat er product in de verpakking over blijft wat normaal wel zo is bij zulke verpakkingen. (het was zo'n soort lipgloss verpakking)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:03

Corelli, eigenlijk nemen alle kwasten wel een beetje foundation op. De ene kwast heeft het wat meer als de ander. Maar een normale foundation kwast zoals die van jou afbeelding neemt wel het minste foundation op. Al ken ik deze kwast niet. Kan zijn dat hij dikker is en meer op neemt. Het hangt ook heel erg van de haren af. Er zit zelfs verschil in synthetische haren. Hier een foto van mijn foundation kwast:
Afbeelding
Het gaat om de 3e. Deze is dus van Hakohodo (G519) en heeft ook synthetische haren. Neemt maar een heel klein beetje foundation op (stelt eigenlijk niets voor) De kwast daarnaast is een van MAC. Haren zijn ietsje dikker en meer geschikt voor een BB cream.

daniquexx, wat lukt er niet? Misschien kunnen wij je helpen?

mlc, super zeg! Jammer dat hij hier niet verkocht word! En ook jammer van de verpakking -O- Gelukkig dat je nog een potje had waar hij in kan.

daniquexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:13

mijn foto doet het niet goed met oploaden op tinypic, hij pakt de verkeerde, probeer het morgen weer even :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:18

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:18

Anders upload je hem hier: http://imageshack.us/ gaat heel makkelijk. Even op browse klikken en dan kun je in je bestand gewoon de foto aan klikken die je wil uploaden. Kun je ook niet de verkeerde pakken :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:27

Glossi waar heb jij je kwasten gekocht?
Die vind jij dus beter dan real techniques?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:59

Ik heb ook een Hema foundationkwast, maar niet echt last van dat ie veel foundation opneemt. Wel laat ie strepen achter op mijn gezicht, dus ga er altijd alsnog met mijn vingers overheen om het goed uit te blenden. Maar heb voor alledaags gebruik de Vitalumière Aqua van Chanel die je met je vingers op moet brengen, dus zo vaak gebruik ik die kwast niet.
daniquexx: Ben benieuwd naar je look!