Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Ik snap t echt niet want ze zijn 1 van de grootste.. dan moet de kwaliteit toch goed zijn
Glossi schreef:Silkaay, een oogserum is niet voor op je ooglid maar voor onder je oog. Je laat dat dus de heledag zitten net als een dagcreme. Voor je gaat slapen reinig je je huid en haal je het eraf. Als je op zoek bent naar iets voor onder je oogschaduw moet je een oogschaduw basis kopen.
Nelleke, Masha lijkt me ook een ontzettend leuk mens maar ik vind haar artikelen niet altijd even goed. Leuk dat je ook zo van de MAC make-up houd. Ik ben ook erg fan van dit merk. Zo heb ik de laatste dagen te veel gekochtallemaal van de Temperature Rising colectie. Die is gewoon voor mij gemaakt.
Ik schreef trouwens: Misslipgloss en Beautygloss dragen heel vaak een te donkere foundation waar ik me aan iriteer. Hun nek is dan veel donkerder.
Maar bedoel dat hun nek dan veel lichter is.
Esther, Pixiwoo is ook top! Net als Lisa Eldridge
Djilna schreef:Volgt hier niemand Chantal? Van http://www.bysjanty.nl/
Mijn 160km op het NK is goed gegaan. Goed uitgereden en 4e plek (helaas net buiten de prijzen).
Morgen vertrek ik naar Ibiza, dus dat wordt vast veel bijlezen
Glossi schreef:Misslipgloss en Beautygloss dragen heel vaak een te donkere foundation waar ik me aan iriteer. Hun nek is dan veel donkerderBeautygloss is ook meer voor tieners. Vind er steeds minder aan en vergeet vaak haar blog te lezen. Misslipgloss heeft altijd mooie looks maar verder vind ik die blog ook niet bijzonder.
LLG volg ik al heel lang. Zij hebben altijd mooie/ duidelijke foto's wat erg fijn is en waar veel blogs van kunnen leren. De kleuren komen over zoals ze in het echt zijn. Een goeie camera als blogger zou ik heel belangrijk vinden. Zij maken daardoor echt het verschil met andere blogs. Plus dat ze de zelfde huidskleur als mij hebben en dat handig is om te zien of het ook voor mij zou werken. Ik vind ze wel een van de betere blogs.
Vera word ook steeds meer favoriet bij mij en gaat steeds meer vooruit.
Beautyscene is leuk maar de foto's zijn niet altijd van goeie kwaliteit.
Nikkie, die is gewoon top. Duidelijke foto's en mooie filmpjesValt niets op aan te merken.