Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
hipkippie schreef:Idd daardoor. Had ik mijn gezicht eerder beter verzorgt had ik niet zoveel last ervan gehad en had ik er meer vanaf gebleven. Als je steeds gele kopjes op je puisten hebt zitten laat je dat ook niet elke keer zitten maar druk je ze uit ( op de verkeerde manier). Dus daarom vind ik nikia niet te jong om haar gezicht te verzorgen, dan hou je het het meeste onder controle. Als ik de tijd terug had kunnen draaien was ik toen ook gelijk daar mee begonnen
xAylie schreef:[naam]: trombose een bijwerking van de pil, of van roaccutane? wow dat klinkt wel heftig ja.
Juul schreef:@ LisaLuna, waarmee moet je dan reinigen? Is alleen koud water ook voldoende? Dat vraag ik me al tijden af...
Citaat:Voor de mensen die zeggen dat reinigen met water goed is, dat is t dus niet. Je maakt er de huid niet goed mee schoon. Je moet daarvoor echt een reiniging product gebruiken. Ter vergelijking dit voorbeeld: Waar maak je je afwas mee schoon? Juist afwasmiddel. Waarom? Omdat alleen water niet ontvet en het dus niet goed schoon word. Dit geld ook voor je huid. Een vette huid zorgt eerder voor mee eters en puistjes. Trek nu maar je conclusie wat beter is ;)