Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bobomelo

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 18:32

@bruintje
Hoop dat je toch nog lekker hebt kunnen rijden ondanks je migraine! en hoop dat de ruin snel weer opknapt! krijgt hij ook medicijnen oid?
En nee, moet sowieso met paard op de trailer naar een bak toe! heb gelukkig 4 bakken waar ik uit kan kiezen :P
bak van de vereniging, en 2 prive bakken voor mezelf, ben nl de enige die dan gebruik maakt van die bakken hihi......en 1 bak op een welsh fokkerij waar mijn pony 2 jaar als les pony heeft gediend, en de winter dus heeft doorgebracht, en waar mijn paard 1 winter heeft doorgebracht, en waar tevens 1 van mijn beste vriendinnen haar paard op stal staat! Dus dat is een bak voor de gezelligheid zeg maar hihihihi
maar die bak is ook vaak bezet omdat het spul daar dan in staat overdag, zit je wat meer aan tijden gebonden!
Dus deze meid kwam wel naar mijn land toe, en toen gezellig peerdie op trailer, naar bak gereden, zij heeft lekker gereden, ik heerlijk toegekeken, en daarna weer terug! Kon prima zo!!!! ze gaat 2 a 3 keer in de week rijden! dus ben d'r heel blij mee!!!

@amanda
Een hele fijne verjaardag alvast toegewenst, en fijn dat je moeder even heeft geholpen, wel zo lekker als je dan toch nog even tijd voor jezelf hebt!!

@crazyshar
whaha, ja indd.....ben jij makkelijk, doen zij moeilijk!
maar dat komt vast goed!! hoop dat ze snel wat werk voor je hebben zodat jij lekker kan rondkomen!en dat je je lichaam niet verder de vernieling in helpt!
en lekker he, die verzorgpaarden!! en dat het je zoveel energie geeft!!

Mijn koppijn wil ondanks dit heerlijke weer ook niet weg.....grrrrr, maar verder een heerlijke dag gehad!
Vanavond moet ik ook nog op verjaardag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:46