mootjah schreef:Gelukkig dat het allemaal goed gaat met jullie huidjes!
Krijg steeds meer bijwerkingen van de roaccutane, stond gister op met onwijs last aan m'n rug en ontstekingen op me lippen en bonkende hoofdpijn(ik lijk echt een aansteller als ik me zelf zo hoor.
)
Nouja als het maar gaat helpen is het goed!
@suor: Word het bij jou nog niet minder? Ik heb gelukkig geen nieuwe ontstekingen meer maar m'n huid blijft wel rood met plekjes.
Ik zou inderdaad maar is vragen of je omhoog kan met je medicijnen, er is mij verteld dat je 120 mg per lichaamsgewicht moet hebben wil het helpen. Dus als je bij de 20mg. blijft duur het heel lang voordat het helpt!
Yf_@ het staat een paar pagina's terug uitgelegd wat het precies is. Maar het is een medicijn dat je een bepaalde tijd moet slikken(meestal 5 a 6 maanden). Daarna ben je er voor altijd vanaf! Alleen de bijwerkingen zijn dus erg agressief! En je mag geen alcohol,niet in de zon en niet sporten!
Ik ben vandaag voor het eerst sinds maanden geheel ontstekingsvrij

Wat vervelend dat je zoveel last hebt van de bijwerkingen! Bij mij valt het nu eigenlijk wel mee. Ik merk wel dat ik een stuk vaker hoofdpijn heb, dat had ik eerder nooit.
Wat bedoel je precies met 120mg per lichaamsgewicht? Ik weeg 60 kilo ongeveer, hoeveel zou ik dan moeten? En waarom mag je niet sporten? Haha dat hebben ze mij niet verteld (gisteren nog fanatiek wezen hardlopen)..
Ik geloof dat iemand het al noemde, maar de hele tea tree lijn van de Tuinen is in de aanbieding met 50 procent korting! Misschien handig voor mensen die dit gebruiken, scheelt toch aardig wat in de prijs