Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SassyMoon schreef:opisop_shop schreef:Hoe wordt het verzonden, zit het wel koel verpakt?
Ik snap je vraag denk ik niet. Het zit in een speciale envelop en er zit een vloeibaar koelpack bij, dus zal bij verzending gekoelde zijn. Maar gaat met gewone pakketpost. Dus vandaag megawarm.
Alles voelde warm aan.
SassyMoon schreef:Even iets anders, ik heb vandaag een nieuwe zending van Getwellis gehad. Het 'gekoelde' pakje was hartstikke warm. Logisch met dit weer. Ik heb ze meteen een mailtje gestuurd en de pen in de koelkast gelegd, maar heeft iemand dit al eens meegemaakt?
opisop_shop schreef:Het scheelt je €150 in 16 weken.
Met golden dose nog meer.
Dat is toch een mooie besparing?
Hier moest ik volgens mij 464euro betalen voor de 10mg. Ben benieuwd of het hier ook wat gaat zakken
SassyMoon schreef:SassyMoon schreef:Even iets anders, ik heb vandaag een nieuwe zending van Getwellis gehad. Het 'gekoelde' pakje was hartstikke warm. Logisch met dit weer. Ik heb ze meteen een mailtje gestuurd en de pen in de koelkast gelegd, maar heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Ik kreeg vanmiddag al keurig een antwoord terug dat het geen kwaad kan. Zolang de vloeistof helder is (en dat is het gelukkig), is er niets aan de hand. En anders foto's sturen en dan sturen ze zonodig een nieuwe.
SassyMoon schreef:Even iets anders, ik heb vandaag een nieuwe zending van Getwellis gehad. Het 'gekoelde' pakje was hartstikke warm. Logisch met dit weer. Ik heb ze meteen een mailtje gestuurd en de pen in de koelkast gelegd, maar heeft iemand dit al eens meegemaakt?