Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar nu toch liever doorspoelen graag, dan ben ik er vanaf 
Daphne__ schreef:Ja, gisteren had ik de tijd graag stil gezet. Soms zie je van die kattenfilmpjes, waarin ze katten in bad proberen te doen en die zich vasthouden aan alles om te voorkomen dat ze nat worden.. Ik voelde me als zo'n katMaar nu toch liever doorspoelen graag, dan ben ik er vanaf
Bedankt!
Haha Lalidan, daar vertrouw ik op! Eerst had ik mezelf nog wijs gemaakt dat ik in m'n eentje ook gegaan zou zijn, maar dat is echt niet waar
. Als jij had toegezegd, dan was jij niet op het laatste moment terug gekrabbeld, hoe graag je dat ook gewild had. Maar daar ben jij domweg de persoon niet naar
. Maar zo is beter, denk ik
> En voor mij geen slecht weer om de motor uit te laten
Parkeren (of, eigenlijk, daar weer weg komen) is wel een dingetje, maar daar heeft Daphne dan weer geen last van
Heeft ze wat te lachen als het me niet lukt
op bed gelegen. Met ook nogsteeds een niersteen, wss
En ja, Lalidan is fantastisch. Wist ik natuurlijk al door de vorige keer, maar dat ze vandaag mee gaat, daar ben ik haar echt zo dankbaar voor.
Misschien was ik gegaan, maar was ik gaan huilen na 1 woord... Vandaag wss na 2 

), maar dat geeft haar dik een uur meer reistijd en ze is al wel even onderweg.. Dus mijn moeder brengt me. En daardoor kan Lalidan dus ook lekker met de motor

Ik vergeet vrees ik veel pbtjes te beantwoorden. Sorry! Daphne__ schreef:Haha nee, ik ga niet achterop. Lalidan had wel aangeboden mij thuis op te halen (met de auto dan), maar dat geeft haar dik een uur meer reistijd en ze is al wel even onderweg.. Dus mijn moeder brengt me. En daardoor kan Lalidan dus ook lekker met de motor
![]()
Het gesprek is om 2 uur
Annick75: Ik zie je berichtje en denk: Je pb!Ik vergeet vrees ik veel pbtjes te beantwoorden. Sorry!
. Ik heb wel een extra helm hoor.
. Dus ik zit nu op het terras in het zonnetje, te wachten op wat komen gaat.
).