Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mila groeit zo'n 120-150 gram per week, waar veel wordt gezegd dat als het minder dan 150 gram per week is je contact op moet nemen met je lactatiekundige. Bij ons gaf ze aan dat dat echt geen probleem was dat ze minder aan kwam dan 150 gram, zeker omdat ze zo blij is, goed poept & plast en ook qua ontwikkeling prima gaat. Extra bevestiging voor mij dus dat ik een goede keuze heb gemaakt om het los te laten.
's nachts gaat hij wel goed in z'n bedje, overdag is hij vaak meer klitteband. Lang leve de draagdoek!
iirrssjjee schreef:
.

zelfs in mijn moederhart voel ik dat er iets niet klopt maar je hebt gewoon hulp nodig in het te ontdekken! Ik hoop zo dat je snel de juiste persoon treft.
Stella is zo’n grote trotse zus ook. Hij is nu 3 weken en merk dat de darmkrampjes wat meer beginnen te komen. Gisterochtend dus onze eerste pittige ochtend met veel huilen gehad maar gelukkig in de middag weer chill. En hij heeft vannacht van 23.00-06.00 geslapen!!
iirrssjjee schreef:Jolliegirl schreef:Is een osteopaat een optie?
Ben ik al meerdere malen langsgeweest. Zij kan nu niks meer voor hem betekenen omdat er in zijn wervels niks meer vast zit.
mijn fout.
Jolliegirl schreef:Is er meer bekeken dan alleen de wervels?
Voed je al bij met flesvoeding of eventueel donor borstvoeding om te kijken of het wellicht tóch aan je voedingstoffen ligt ?
Hier gaat het helaas niet goed.
Ik ben depressief, loop bij de psychiater en krijg godzijdank inmiddels hulp..wel wat wachttijd maar dat overleef ik wel. Ik ga voorlopig niet werken en er is momenteel elke dag iemand bij mij aanwezig om de veiligheid voor mezelf en mn kleine te waarborgen voor de zekerheid!
Meer wil ik er nu niet over kwijt.