Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annepaardoes

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-23 21:21

Welkom Eilinora. Jeetje wat heftig. Sterkte met het verwerken van jullie miskraam. Hopelijk vinden jullie kracht in het gegeven dat op de natuurlijke manier zwanger worden dus niet uitgesloten is. Ik hoop dat je alsnog via deze weg zwanger word.

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 21:05

Afgeloepn dagen niet mee kunnen lezen dus zie onderander jou berifht nu pas Primavera,maar gefeliciteerd! Super leuk

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 01:04

Nou mijn wachtbank was deze ronde ineens erg kort… van vorige keer ruim 3 weken(23 dagen) laterale periode naar nu koud 12 dagen :\ had dus ook helemaal nog niet op een menstruatie gerekend :x

En het is echt menstruatie en geen innesteling, daar is het te veel voor zeg maar :=

Dus wij gaan hier weer voor een volgende ronde helaas…

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 10:14

Jammer Dieseltje! Dat is wel een groot verschil in dagen zeg

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 10:20

Bellex schreef:
Jammer Dieseltje! Dat is wel een groot verschil in dagen zeg

Ja bizar he? Van een cyclus van 5,5 week naar een van 3 weken en 6 dagen.... En mijn eisprong is altijd wel echt heel op de kalender :') Laatste paar keer stipt op dag 15.

Maar die luterale verschilt steeds... En waarom? Ik heb werkelijk geen flauw idee

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 10:50

Jammer dieseltje

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 10:58

dieseltje09 schreef:
Nou mijn wachtbank was deze ronde ineens erg kort… van vorige keer ruim 3 weken(23 dagen) laterale periode naar nu koud 12 dagen : had dus ook helemaal nog niet op een menstruatie gerekend :x

En het is echt menstruatie en geen innesteling, daar is het te veel voor zeg maar :=

Dus wij gaan hier weer voor een volgende ronde helaas…

Balen zeg :knuffel:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 12:01

Heb net echo gehad, alles is goed ik mag door en ben aangemeld voor terugplaatsing. Ergens deze week hoor ik de datum en op de dag zelf hoor ik de tijd. Dus moet deze week nog een keer sushi eten en nog wat wijntjes doen :')

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 12:14

Wat jammer Dieseltje, en vervelend ook dat de termijnen zo verschillen. Hopelijk de komende ronde een goede cyclus en een plakker.

Goed nieuws Lau! Spannend ook, lijkt me tenminste. Nog maar even goed genieten inderdaad!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 13:17

Lau schreef:
Heb net echo gehad, alles is goed ik mag door en ben aangemeld voor terugplaatsing. Ergens deze week hoor ik de datum en op de dag zelf hoor ik de tijd. Dus moet deze week nog een keer sushi eten en nog wat wijntjes doen :')

Haha groot gelijk!

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 13:26

Haha lekker nog even genieten Lau.

Hier weer een spier witte test dus we gaan door voor de volgende ronde.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 13:27

Jammer Taartje. Hopelijk de volgende ronde.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 13:29

Ik heb inmiddels de zwangerschapsvitamine ingeruild voor een iets goedkopere. Elke maand ruim 20,- aan foliumzuur multivitamine vind ik toch wel wat veel als ik niet zwanger ben.

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-23 16:54

Lau schreef:

Spannend!

Taartje hier hetzelfde.. ook weer volgende ronde, al had ik van deze ook niks verwacht omdat vriend op vakantie was

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 11:40

Taartje schreef:
Haha lekker nog even genieten Lau.

Hier weer een spier witte test dus we gaan door voor de volgende ronde.

Hopelijk snel meer geluk.... :knuffel:

Ik ben momenteel nog elke dag een ovulatietest aan het doen.
Zit nu op dag 15... Ben benieuwd of het streepje eerdaags nog beter in beeld komt.
Blijkt dus wel dat het voor mij via een app dus totaal niet werkt... Die zit er zo gigantisch naast.

Afbeelding

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 20:20

Dankje Suus!

Ik ben benieuwd of je streepje inderdaad nog donkerder wordt!
Die apps zijn alleen handig als je een stabiele cyclus hebt, zodra je al wisseling hebt klopt er niks meer van helaas.
Maar daarom zijn die ovulatietesten er tegenwoordig, dat scheelt toch een hoop!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-23 22:25

Suus dat is de test die je bij de action kan halen toch? Dan moet die inderdaad nog donkerder worden.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 10:31

annepaardoes schreef:
Suus dat is de test die je bij de action kan halen toch? Dan moet die inderdaad nog donkerder worden.

Ja klopt, van de action indd.
Dacht ook dat die nog donkerder moest worden
Maar heb net weer getest... En nou helemaal geen streepje meer... Zucht... -O- mag ik even zwaar teleurgesteld zijn..

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 10:47

Ik zou voor de ovulatie testen die van clearblue aanraden. Die geven gewoon een gezichtje. Zelfde geldt voor de digitale zwangerschap testen. Geen twijfels meer over lichte streepjes of tuurstreepjes.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 10:58

netjuh6 schreef:
Ik zou voor de ovulatie testen die van clearblue aanraden. Die geven gewoon een gezichtje. Zelfde geldt voor de digitale zwangerschap testen. Geen twijfels meer over lichte streepjes of tuurstreepjes.

Ja precies. Maar ik had zo iets van, misschien dat ik op deze manier een heel klein beetje inzicht op m'n cyclus kan krijgen... Dan waren die van de action even wat voordeliger.
Had me al wel voorgenomen als ik een beetje zicht er op heb, om dan wel met clearblue te gaan testen..
Maar dat wordt op deze manier ook een dure, om er elke dag mee te testen :o

Al heb ik nu wel zo iets van ... Koop wel stuk of 10 verpakkingen van clearblue :')

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 11:42

annepaardoes schreef:

Stille meelezer hier die binnenkort ook een traject ingaat: toevallig heb ik laatst een gesprek met het ziekenhuis gehad rondom zo'n traject, en zij raadden de action testen af. Het maakte qua merk verder niet uit, zo lang het niet die van de action waren zei ze :))

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 12:21

Ik gebruikte zelf altijd action testen.. later van Telano, maar daar lees ik slechte verhalen over (al gaan die voornamelijk over de zwangerschapstesten). Bij mij werkt het eigenlijk allebei.
Met mijn cyclus wordt het gebruik van Clearblue een miljoenen investering :')

Ik wil als deze op zijn (en ik nog niet zwanger ben) de testen van Sensitest kopen.

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 12:46

suus_toes schreef:
netjuh6 schreef:

Ja precies. Maar ik had zo iets van, misschien dat ik op deze manier een heel klein beetje inzicht op m'n cyclus kan krijgen... Dan waren die van de action even wat voordeliger.
Had me al wel voorgenomen als ik een beetje zicht er op heb, om dan wel met clearblue te gaan testen..
Maar dat wordt op deze manier ook een dure, om er elke dag mee te testen :o

Al heb ik nu wel zo iets van ... Koop wel stuk of 10 verpakkingen van clearblue :')

Ik weet niet hoe jouw cyclus verloopt natuurlijk maar ik gebruik er per cyclus max 5 dan valt het wel mee. Maar als je echt hele cyclus moet testen gaat het wel in de papieren lopen ja.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 12:48

suus_toes schreef:
annepaardoes schreef:

Ja klopt, van de action indd.
Dacht ook dat die nog donkerder moest worden
Maar heb net weer getest... En nou helemaal geen streepje meer... Zucht... -O- mag ik even zwaar teleurgesteld zijn..

Hier ook geen goede ervaringen met de action testen.

Wel met sensitest.

Wat ik altijd doe is 2 keer per dag met sensitest testen en dan als het streepje echt donker wordt "controleren" met cb.
Want 10 dagen lang 2x per dag 3 euro weg gooien is wel erg zonde van t geld

Lymoncello

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-23 13:10

Ik zit op het wachtbankje, heb tien dagen lang ovulatie testen gedaan maar echt een duidelijke dikke testlijn krijg ik niet. Heb de donkerste maar bepaald als positief. Zijn er meer die dit hebben? En welke ovulatie testen raden jullie aan?

Over ruim een week weten wij of het gelukt is, zou je dan nu al wat moeten voelen oid? Ik ben wel wat misselijk en duizelig af en toe maarja dat ben ik ook wel vaker..