Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellex schreef:Jammer Dieseltje! Dat is wel een groot verschil in dagen zeg
dieseltje09 schreef:Nou mijn wachtbank was deze ronde ineens erg kort… van vorige keer ruim 3 weken(23 dagen) laterale periode naar nu koud 12 dagenhad dus ook helemaal nog niet op een menstruatie gerekend
En het is echt menstruatie en geen innesteling, daar is het te veel voor zeg maar![]()
Dus wij gaan hier weer voor een volgende ronde helaas…
Lau schreef:Heb net echo gehad, alles is goed ik mag door en ben aangemeld voor terugplaatsing. Ergens deze week hoor ik de datum en op de dag zelf hoor ik de tijd. Dus moet deze week nog een keer sushi eten en nog wat wijntjes doen
Taartje schreef:Haha lekker nog even genieten Lau.
Hier weer een spier witte test dus we gaan door voor de volgende ronde.
annepaardoes schreef:Suus dat is de test die je bij de action kan halen toch? Dan moet die inderdaad nog donkerder worden.
netjuh6 schreef:Ik zou voor de ovulatie testen die van clearblue aanraden. Die geven gewoon een gezichtje. Zelfde geldt voor de digitale zwangerschap testen. Geen twijfels meer over lichte streepjes of tuurstreepjes.
annepaardoes schreef:Suus dat is de test die je bij de action kan halen toch? Dan moet die inderdaad nog donkerder worden.
suus_toes schreef:netjuh6 schreef:Ik zou voor de ovulatie testen die van clearblue aanraden. Die geven gewoon een gezichtje. Zelfde geldt voor de digitale zwangerschap testen. Geen twijfels meer over lichte streepjes of tuurstreepjes.
Ja precies. Maar ik had zo iets van, misschien dat ik op deze manier een heel klein beetje inzicht op m'n cyclus kan krijgen... Dan waren die van de action even wat voordeliger.
Had me al wel voorgenomen als ik een beetje zicht er op heb, om dan wel met clearblue te gaan testen..
Maar dat wordt op deze manier ook een dure, om er elke dag mee te testen
Al heb ik nu wel zo iets van ... Koop wel stuk of 10 verpakkingen van clearblue
suus_toes schreef:annepaardoes schreef:Suus dat is de test die je bij de action kan halen toch? Dan moet die inderdaad nog donkerder worden.
Ja klopt, van de action indd.
Dacht ook dat die nog donkerder moest worden
Maar heb net weer getest... En nou helemaal geen streepje meer... Zucht...mag ik even zwaar teleurgesteld zijn..