Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janinevv schreef:Maar de cijfers lopen al op, maar is het nu echt zo dodelijk zoals ze eerst zeiden? In het begin leek het heel heftig en ik heb gelukkig niet de ernst ervaren in de ziekenhuizen toen de tijd.
Citaat:Maar hoe zit het nu? De besmettingen lopen hard op maar er zijn genoeg mensen met milde tot nauwelijks klachten.
Citaat:Maar hoe willen ze het doen de komende tijd ? Het is al bewezen dat we COVID vaker kunnen krijgen maar dan kunnen we toch niet massaal blijven door testen en thuis zitten als dat nodig is? Testen kost veel geld en thuis zitten kost ook veel geld.
Citaat:En nee we moeten niet meer massaal bij elkaar gaan feesten of wat dan ook, maar mondkapjes of wat dat gaat ons niet redden, ik denk ook dat het een deel word van ons leven. Maar normaal maken wat niet normaal is in die zin is ook een ding. Want ik vind het niet normaal.
Janinevv schreef:Maar de cijfers lopen al op, maar is het nu echt zo dodelijk zoals ze eerst zeiden? In het begin leek het heel heftig en ik heb gelukkig niet de ernst ervaren in de ziekenhuizen toen de tijd.
Maar hoe zit het nu? De besmettingen lopen hard op maar er zijn genoeg mensen met milde tot nauwelijks klachten.
Maar hoe willen ze het doen de komende tijd ? Het is al bewezen dat we COVID vaker kunnen krijgen maar dan kunnen we toch niet massaal blijven door testen en thuis zitten als dat nodig is? Testen kost veel geld en thuis zitten kost ook veel geld.
Ik bedoel dit niet oneerbiedig als iemand op de tenen nu trap want dat is niet mijn bedoeling.
Mis is dat ook wel iets waar niet tegen kan geen idee hebben hoe iets verder moet gaan.
En natuurlijk moeten we ons best er voor doen, maar voor welke mate?
En nee we moeten niet meer massaal bij elkaar gaan feesten of wat dan ook, maar mondkapjes of wat dat gaat ons niet redden, ik denk ook dat het een deel word van ons leven. Maar normaal maken wat niet normaal is in die zin is ook een ding. Want ik vind het niet normaal.
Janinevv schreef:Maar een normaal vaccin zou nooit zomaar klaar kunnen zijn in een twee jaar?
Citaat:Waarom zouden gezondere mensen deze zomaar gaan nemen ?
Citaat:Maar zoals de media’s van laatst al zeiden moesten we geen wonder middel verwachten. En dan ?
Janinevv schreef:ZebraStreep mooi duidelijk verwoord.
Ik zeg zeker niet dat het mee valt of dat ik doe alsof het niet bestaat (minder testen) maar ik vraag me oprecht dan af hoe dat gaat met zoveel testen.
Het testen is blijkbaar geen pretje en ik denk niet dat we om de twee weken onszelf maar kunnen of moeten willen testen..
Janinevv schreef:Thuis blijven bij klachten ? Dat is normaal toch altijd zo ook met griep ? Dan ga je ook niet naar je opa en of oma toe. Of zwakkere mensen.
Janinevv schreef:Thuis blijven bij klachten ? Dat is normaal toch altijd zo ook met griep ? Dan ga je ook niet naar je opa en of oma toe. Of zwakkere mensen.
Janinevv schreef:Maar mensen thuis laten zitten is duur ja. Maar als ze positief zijn getest zitten ze alsnog thuis en hebben we alsnog testen die betaald moeten worden.
En dan moeten mensen in aanraking met besmette ook weer testen.
Janinevv schreef:Maar mensen thuis laten zitten is duur ja. Maar als ze positief zijn getest zitten ze alsnog thuis en hebben we alsnog testen die betaald moeten worden.