Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naomiiiii schreef:Wat voor soort hoofdpijn hebben/hadden degene die positief zijn/waren?
raket schreef:Ik ben er ook duizelig bij inderdaad.
Op je buik dan lig je aan de beademing, zo erg is het nog niet. Ik heb ook astma, dus moet eigenlijk wel wat omhoog. Maar zo is het wel te doen hoor. Beetje cabaret luisteren, niet te grappig, want van hard lachen moet ik hoesten. Keuze genoeg in ieder geval haha.
Earth schreef:Toch gek dat ik negatief ben getest, want ik had vorig weekend ook echt een niet te harden hoofdpijn. Waar ik echt niet goed van werd en soms gewoon wakker van werd. Paracetamol hielp alleen het aller scherpste randje eraf te halen, maar kon de pijn niet wegnemen. Oh wat naar vond ik dat.
Christiene schreef:Earth schreef:Toch gek dat ik negatief ben getest, want ik had vorig weekend ook echt een niet te harden hoofdpijn. Waar ik echt niet goed van werd en soms gewoon wakker van werd. Paracetamol hielp alleen het aller scherpste randje eraf te halen, maar kon de pijn niet wegnemen. Oh wat naar vond ik dat.
Dat had ik ook die erge hoofdpijn
getest en toch negatief..
was ook maar 2 dagen die koppijn. Geen stem meer erna en flink neusverkouden geen koorts wel gewoon smaak en geur. 2 weken klachten gehad. Zo blij dat het geen corona was.