IMANDRA schreef:Maar Marlinde's reactie was toch op het vlees-dieet? Dus niet specifiek op khd arm? Of lees ik het verkeerd haha
Marlinde zegt toch letterlijk dat is khd arm ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Gaan we nou over elk dieet discussiëren? Dan ga ik ontstippen hoor
Sannert schreef:IMANDRA schreef:Maar Marlinde's reactie was toch op het vlees-dieet? Dus niet specifiek op khd arm? Of lees ik het verkeerd haha
Marlinde zegt toch letterlijk dat is khd arm ?
MarlindeRooz schreef:Ik zeg toch niet dat khd arm alleen maar vlees is.
Veel vlees is niet gezond en dat is wel een feit.
Maar goed... vandaag kon erger en kon beter. Trein reed niet en bah gedoe dus snelle hap gehad.
san4nie schreef:Goedemorgen ladies!
Iemand hier die een beetje verstand heeft van blessures? Ik heb al tijden last van de voorkant van m’n schouder. Paardrijden, autorijden, huishouden, rugtas, alles doet zeer. Nu sinds een week of 2 ook last met slapen, want slaap altijd op die zij.
LadyMadonna schreef:Iemand schreef hier dat je lichaam ongeveer 9 weken (dacht ik) nodig heeft om aan een nieuwe situatie te wennen? Weet iemand hoe dit zit?
Want het niet snoepen en snaaien gaat nog steeds goed, maar ik merk wel dat ik er echt nog aan moet trekken en dat het geen gewoonte is. Als ik de touwtjes zou laten vieren, ben ik zo weer terug bij af..
Achterom schreef:san4nie schreef:Goedemorgen ladies!
Iemand hier die een beetje verstand heeft van blessures? Ik heb al tijden last van de voorkant van m’n schouder. Paardrijden, autorijden, huishouden, rugtas, alles doet zeer. Nu sinds een week of 2 ook last met slapen, want slaap altijd op die zij.
Ja, de huisarts.... en waarschijnlijk stuurt die je door naar de fysio...
san4nie schreef:Achterom schreef:Ja, de huisarts.... en waarschijnlijk stuurt die je door naar de fysio...
Ja, je hebt gelijk.. morgen ga ik bellen.
Ben alleen bang dat ze gaan zeggen dat ik ook even rust moet houden. En dus niet paardrijden. Twijfel of ik nu nog moet gaan rijden of niet.
Denk dat het beter is om niet te doen. Maar baal er zo van.
white_flame schreef:magda_90 schreef:Ik denk dat het handig is als je alvast voor een week of 2 in kaart brengt wat en hoeveel je eet. Dan heb je een mooi startpunt om veranderingen aan te kunnen brengen.
Dat heb ik!
white_flame schreef:Mijn eet gewoonten van de afgelopen maand:
Smorgens: 1 boterham met Halvajam
Tussendoor: 2 maiswafels met Halvajam of Zalmsalade
middag eten: 2 maiswafels met Halvajam of Zalmsalade
Tussendoor: 2 maiswafels met Halvajam of Zalmsalade
Avond eten bestaat meestal uit: Kip, aardappelballetjes etc uit de airfryer. En Komkommer
Daarbij sport ik 3/4x per week (fitness)