[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 14:57

Oeh 26 feb mag ik weer!! *\%/*

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 15:07

Ik ben dus volgende week woensdag weer aan de beurt en verwacht dus de komende dagen m’n ontwerp *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 16:45

Leuk allemaal!! :D

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 16:58

linoleum schreef:
Ik ben dus volgende week woensdag weer aan de beurt en verwacht dus de komende dagen m’n ontwerp *\o/*

Ik lees dat op heel veel plekken je je ontwerp maar 1 of enkele dagen van tevoren te zien kan krijgen. Maar wat nou als je het toch niet zo leuk/mooi vind? Ik snap dat ze een kleine aanpassing hier en daar nog wel kunnen doen, maar ik vind dit toch wel lastig of zo. Ben benieuwd hoe jullie hierover denken?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:06

Vorig jaar bij zelfde shop, andere artiest, tattoo laten zetten. Heb ik na eerste ontwerp een heel ander ontwerp laten maken. Twee dagen van te voren. Was geen enkel probleem. Zelfs toen ik erna alsnog ontwerp 1 koos. En die ook na stencilen op lichaam nogmaals laten aanpassen.

Mijn eerste tattoo werd ter plekke pas ontworpen en ook gewoon aanpassingen aan laten doen.

Dus geen enkel probleem als niks is zo kort van te voren. Duidelijk aangeven wat je wel en niet er mooi aan vindt en dan maken ze nieuw ontwerp.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:24

NoorW schreef:
linoleum schreef:

Ik lees dat op heel veel plekken je je ontwerp maar 1 of enkele dagen van tevoren te zien kan krijgen. Maar wat nou als je het toch niet zo leuk/mooi vind? Ik snap dat ze een kleine aanpassing hier en daar nog wel kunnen doen, maar ik vind dit toch wel lastig of zo. Ben benieuwd hoe jullie hierover denken?

Dat doen ze vaak ook om de reden dat jij hun ontwerp niet elders laat zetten ;)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:36

NoorW schreef:
linoleum schreef:

Daar heb je toch je tekenafspraak voor? Zo gaat dat bij mij in ieder geval. Ik kom met mijn wensen en samen kom je dan tot een ontwerp die alleen nog uitgetekend hoeft te worden. Vind je het hele ontwerp niets ja dan heb je een ander gesprek

Mijkee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 18:25

Paar bladzijdes terug had iemand een tattoo laten zetten bij Victoria van The Tattoo Garden.
De stijl sprak mij meteen aan! Ik zat al zo lang over te twijfelen welke artiest ik zou benaderen.
Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd en heb 26 november een praatafspraak om het ontwerp door te nemen! Wel gevraagd of het ook online/digitaal kan aangezien ik in Groningen woon. Voor een tattoo wil ik ver reizen maar als de praatafspraak op deze manier kan zou dat heel fijn zijn!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 19:28

Mijkee_ schreef:
Paar bladzijdes terug had iemand een tattoo laten zetten bij Victoria van The Tattoo Garden.
De stijl sprak mij meteen aan! Ik zat al zo lang over te twijfelen welke artiest ik zou benaderen.
Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd en heb 26 november een praatafspraak om het ontwerp door te nemen! Wel gevraagd of het ook online/digitaal kan aangezien ik in Groningen woon. Voor een tattoo wil ik ver reizen maar als de praatafspraak op deze manier kan zou dat heel fijn zijn!

Yes dat was ik! Ik had Victoria van te voren een photoshop voorbeeld gestuurd met wat ik wilde en de dag zelf heeft ze nog een uur getekend voor ze echt ging tatoeëren. Ze neemt echt de tijd zodat je echt 100% blij bent met het resultaat.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 19:52

Vandaag portret laten zetten bij Andy Davies en er zooo blij mee!!! Hij is nog niet klaar de dreads moeten nog geaccentueerd worden en er missen nog wat blaadjes maar dat doen we over 3 weekjes!
Afbeelding

joelleo97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:52

melanie0906 schreef:
Vandaag portret laten zetten bij Andy Davies en er zooo blij mee!!! Hij is nog niet klaar de dreads moeten nog geaccentueerd worden en er missen nog wat blaadjes maar dat doen we over 3 weekjes!
[ [url=m/yIxZMs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk, Andy is ook echt een topartiest. Hij heeft bij mijn vriend zijn sleeve gezet die ook echt super strak is. Toen toch zelf ook maar overstag gegaan en heeft hij mijn eerste gezet.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 21:54

Yep ook gewoon een hele toffe vent! Daar ga ik vaker komen!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 22:14

Mooi portret!

Ik mag 18 december voor 4 woorden tekst, samen met mijn man en onze beste vrienden

En 16 januari heb ik mijn eerste dag sessie voor mijn leg piece *\%/*

NoorW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 00:25

linoleum schreef:
Vorig jaar bij zelfde shop, andere artiest, tattoo laten zetten. Heb ik na eerste ontwerp een heel ander ontwerp laten maken. Twee dagen van te voren. Was geen enkel probleem. Zelfs toen ik erna alsnog ontwerp 1 koos. En die ook na stencilen op lichaam nogmaals laten aanpassen.

Mijn eerste tattoo werd ter plekke pas ontworpen en ook gewoon aanpassingen aan laten doen.

Dus geen enkel probleem als niks is zo kort van te voren. Duidelijk aangeven wat je wel en niet er mooi aan vindt en dan maken ze nieuw ontwerp.

Goed om te horen dat ze hier wel zo de tijd voor nemen! Dankjewel voor jullie antwoorden :) Ik heb geen idee hoe het allemaal precies gaat dus leer veel van dit topic!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 00:45

melanie0906 schreef:

Wat een toffe stijl!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 12:58

NoorW schreef:
linoleum schreef:

Ik heb daarom drie tatoeëerders benaderd die ik een mooie stijl vind hebben om te vragen hoe hun proces loopt. De een geeft aan dat ik het ontwerp een week van te voren kan zien, de ander maakt eerst een bespreek/teken afspraak en dan later nog een afspraak voor het zetten. (En van de derde nog geen antwoord) Ik neem die info mee in mijn beslissing waar ik heen ga. Iemand die tekenen en zetten in één afspraak doet zou voor mij afvallen, ik wil er liever nog even een nachtje of wat over kunnen slapen.
Dus vooral vragen stellen zou ik zeggen :) Zeker als je niet één specifieke artiest in je hoofd hebt maar meerdere opties die je mooi vind.

Edit; als je al meerdere tattoos hebt of juist een artiest die je kent is het vast anders, maar voor een mij (dit wordt mijn eerste, en ik vind het idee dat t permanent is nog best een ding) geeft het wel rust al meer te weten hoe het gaat werken qua afspraken etc straks.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:57

melanie0906 schreef:

Mooi gezet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:50

16 januari heb ik een dagsessie voor m'n kroppen sla, deze gaan gefixed worden en er word nog het een en ander aan gedaan en bijgezet.

Kost wat is een paar uur lang zitten. Maar het is het meer als waard. Mensen die ik ken gaan ook naar hem en die tattoos zijn zo geweldig mooi.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 23:36

Kroppen sla :')
Ben benieuwd hoe het gaat worden uiteindelijk.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 00:53

Mars schreef:
melanie0906 schreef:

Wat een toffe stijl!!

Ja absoluut. Ik heb tegen m gezet ik wil een portret gebaseerd op Lena Scissorhands doe ermee wat je wilt maar wel in kleur. Ik had zn werk gezien dus durfde m daar blindelings in te vertrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 05:05

cinniz123 schreef:
Kroppen sla :')
Ben benieuwd hoe het gaat worden uiteindelijk.

Ja iedereen vind het op 3 kroppen sla lijken ipv rozen. En ik geef ze groot gelijk. Weet zeker dat het goed komt. Ben wel benieuwd wat hij er van gaat maken.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:28

Ik heb half september een tattoo laten zetten, nu is deze heel mooi genezen maar er zijn 3 lijntjes die ontzettend droog blijven aanvoelen. Dus ik ben terug beginnen smeren met bepanthen maar het lijkt niet te verbeteren.
Normaal zou ik een berichtje naar mijn artist sturen maar er is hier gisteren aangekondigd dat alle niet essentiële contactberoepen er tot half december mee moeten ophouden. Hij heeft dus wel andere dingen aan z'n hoofd nu :o

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:58

Een berichtje sturen kan toch wel?
Ik had van de zomer wat droge, bijna eczeem achtige plekken in het nieuwe stuk van mn tattoeage.
Uiteindelijk in overleg met mn huisarts en artiest, gewassen met betadine en gesmeerd met bepanthen. Het heeft heel
Lang geduurd maar nu is hij rustig. In de zomer zetten is niet ideaal voor mij blijkt.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 17:48

Lig nu in de stoel.. Afbeelding

Enkel is toch wel echt een bitch, vooral de wat langere lijnen.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 18:04

Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Oei, ik wil ook graag nog mijn enkel laten doen, is geen geruststelling :=