Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Ik ben dus volgende week woensdag weer aan de beurt en verwacht dus de komende dagen m’n ontwerp
NoorW schreef:linoleum schreef:Ik ben dus volgende week woensdag weer aan de beurt en verwacht dus de komende dagen m’n ontwerp
Ik lees dat op heel veel plekken je je ontwerp maar 1 of enkele dagen van tevoren te zien kan krijgen. Maar wat nou als je het toch niet zo leuk/mooi vind? Ik snap dat ze een kleine aanpassing hier en daar nog wel kunnen doen, maar ik vind dit toch wel lastig of zo. Ben benieuwd hoe jullie hierover denken?
NoorW schreef:linoleum schreef:Ik ben dus volgende week woensdag weer aan de beurt en verwacht dus de komende dagen m’n ontwerp
Ik lees dat op heel veel plekken je je ontwerp maar 1 of enkele dagen van tevoren te zien kan krijgen. Maar wat nou als je het toch niet zo leuk/mooi vind? Ik snap dat ze een kleine aanpassing hier en daar nog wel kunnen doen, maar ik vind dit toch wel lastig of zo. Ben benieuwd hoe jullie hierover denken?
Mijkee_ schreef:Paar bladzijdes terug had iemand een tattoo laten zetten bij Victoria van The Tattoo Garden.
De stijl sprak mij meteen aan! Ik zat al zo lang over te twijfelen welke artiest ik zou benaderen.
Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd en heb 26 november een praatafspraak om het ontwerp door te nemen! Wel gevraagd of het ook online/digitaal kan aangezien ik in Groningen woon. Voor een tattoo wil ik ver reizen maar als de praatafspraak op deze manier kan zou dat heel fijn zijn!
melanie0906 schreef:Vandaag portret laten zetten bij Andy Davies en er zooo blij mee!!! Hij is nog niet klaar de dreads moeten nog geaccentueerd worden en er missen nog wat blaadjes maar dat doen we over 3 weekjes!
[ [url=m/yIxZMs.jpg]Afbeelding[/url] ]
linoleum schreef:Vorig jaar bij zelfde shop, andere artiest, tattoo laten zetten. Heb ik na eerste ontwerp een heel ander ontwerp laten maken. Twee dagen van te voren. Was geen enkel probleem. Zelfs toen ik erna alsnog ontwerp 1 koos. En die ook na stencilen op lichaam nogmaals laten aanpassen.
Mijn eerste tattoo werd ter plekke pas ontworpen en ook gewoon aanpassingen aan laten doen.
Dus geen enkel probleem als niks is zo kort van te voren. Duidelijk aangeven wat je wel en niet er mooi aan vindt en dan maken ze nieuw ontwerp.
Mars schreef:melanie0906 schreef:Vandaag portret laten zetten bij Andy Davies en er zooo blij mee!!! Hij is nog niet klaar de dreads moeten nog geaccentueerd worden en er missen nog wat blaadjes maar dat doen we over 3 weekjes!
[ [url=m/yIxZMs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een toffe stijl!!