Rebecca sterkte gewenst

Beterschap aan Zorro en zet hem op Johanna01!
Ik heb net weer lekker les gereden en eet nu een bakje skyr vanille. Ik vind het best lekker maar eigenlijk lijkt het me net gewone vanillekwark. Nouja het smaakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jorika1986 schreef:OMG dat brood van vorige pagina! Het ene is brood, het ander is dood?
Britt_Sisi schreef:Eulogy schreef:Maar als je in dat jaar misschien hooguit 2 kilo in spieren bent aangekomen, ben je dus ook niet meer dan 2 kilo in vet verloren en ben je dus niet veel afgevallen in dat jaar. Dat bedoel ik
Sterkte Rebecca![]()
En beterschap Zorro!
Ik snap niet zo goed waar jij het nu over hebt?
Sterkte Rebecca! Sterk dat je volhoudt!
Lieke schreef:Ik vrees dat beide niet voldoende gaat helpen als je eetpatroon niet goed is. Uiteindelijk helpt spieropbouw ook bij de verbranding van vet, maar dat geldt vooral op de lange termijn. Je hoort ook heel vaak dat afvallen 80% eten is en 20% sporten, ik geloof ook echt wel dat, dat klopt.
Maar zoals Tortilla zegt, je kan cardio en kracht ook combineren. Afwisselend of na je krachtrondje nog even wat cardio.
Jennanne schreef:Iemand tips voor een betrouwbare weegschaal?
Kan die van mijn ouders vanaf volgende maand niet meer gebruiken, dus moet er toch maar zelf eentje gaan aanschaffen...