Wat een strijd. Heel veel sterkte, kracht en liefde voor jullie.
Anoniem
Geplaatst: 16-03-19 11:30
Ik weet niet wat te zeggen Ts. Ik wil jou veel sterkte wensen, maar dat dekt verre van de lading van dit triestig gebeuren. Ik hoop dat hij rustig mag gaan. Ik ben er zeker van dat hij jullie aanwezigheid nog voelt en dit hem rust geeft.
Sonja_vR
Geplaatst: 16-03-19 11:36
Ik heb Nu drie keer een reactie getypt en weer gedelete... de woorden, hoe goed bedoeld ook, lijken gewoon niet de lading te dekken
Ik lees al een hele tijd mee en weet steeds niet wat ik moet zeggen... Nu eigenlijk nog niet, maar niks zeggen kan ook niet. Heel veel sterkte, het is zo oneerlijk.
Jet
Geplaatst: 16-03-19 11:46
Hier ook een stille meelezer: Heel veel sterkte, dit laatste stuk is heel moeilijk, maar weet dat hij nu geen pijn heeft. Houd er rekening mee dat hij alles hoort wat er gezegd wordt, dus zeg lieve woorden tegen hem, hij krijgt het mee tot ( vrijwel) het einde.
Wat kun je zeggen..."heel veel sterkte"...het klinkt zo loos en leeg... Een hele dikke knuffel van deze kant en ik hoop dat je mensen om je heen hebt waar je op kunt steunen
Galja
Geplaatst: 16-03-19 14:07
Oh wat moeilijk en herkenbaar Nogmaals heel veel sterkte, al zijn het loze lege woorden...niets kan verwoorden hoe je je nu voelt... Troost je met de gedachte dat hij nu geen pijn heeft...
Yasmine
Geplaatst: 16-03-19 14:13
Hier ook iemand die heel erg veel aan jullie denkt. Ik wens je erg veel kracht en kan me niet inbeelden hoe je je moet voelen. Een hele warme knuffel
Kruipt onder meelees steen vandaan. Hier wordt ook echt met jullie mee geleefd. Ik denk voor een ieder met een partner, je grootste angst om je levensmaatje te verliezen.
Knokken als een tijger in een strijd die al verloren is. Vreselijk. Ik hoop (hoe hard ook) dat hij een snel en vredig einde krijgt.
Lieve Angelique. Wat vreselijk. En inderdaad wat moet ik zeggen. Dit is zo heftig en zwaar. Ik hoop dat hij wakker wordt zodat jullie nog even contact met elkaar kunnen hebben. In mijn gedachten ben ik bij jullie X