[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTiffani

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:00

Ik zit ook weer, 2e sessie :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 14:13

Succes

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:45

Mooie plaatjes komen er weer voorbij. Ik zou wel graag iets van mn dieren willen, maar vind het zo moeilijk. Heb al zoveel hele lieve dieren gehad en hebben nu ook 8 dieren die me erg dierbaar zijn. Paarden, honden, katten. Zit wel meer richting ijzer, pootjes etc te denken.

Dat stick and poke lijkt me niet hygienisch?? Mijn vader had wel tattoos die zo gezet waren. Hij zat in een kindertehuis en daar hebben ze zitten prikken en met inkt uit pennen gevuld. Hij was er niet zo trots op en droeg erg vaak lange mouwen.

Van sommige tattoo's vind ik het ook echt geweldig hoeveel fantasie mensen hebben. Ik ben ook te saai om iets te bedenken. ( en kan niet goed tekenen )

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:50

Stick and Oke is al zo oud als de weg naar Kralingen. Werd toen ik een tiener was al gedaan met de beroemde drie stippen.
Ik weet dat er tegenwoordig hartstikke goed spul wordt verkocht om dat mee te doen. Meestal zijn het kleine tattoos en de kans is groot dat het vervaagd maar wat mij betreft ook een kunst apart mits hygiënisch gebruik. Vaak zijn het korte zinnen of symbolen

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 17:52

Misschien zoiets, superpony?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 18:34

Hmm ik vind die stick and poke op de vorige pagina niet echt wat.

Ik heb gewoon een simpele, gestileerde kat. Die staat symbool voor mijn liefde voor alle katten die ik ken en heb gehad. Tevens ook symbool voor mijn familie, waarvan vrijwel iedereen een kat heeft en de liefde voor katten groot is.
Ik heb het dus gewoon wat breder getrokken.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:45

_mjwb, ja dat is mooi. Mag van mij wel iets meer in dan alleen lijnen denk ik. Heb wel zitten kijken, maar dan neem je toch snel een plaatje en idee over dat al bestaat.

Ik heb wel echt veel respect voor tekenaars en mensen die iets origineels kunnen verzinnen, zo lastig.

Wil trouwens al jaren en jaren iets zetten ter nagedachtenis aan mn oma, maar ook daar nooit ver mee gekomen.

Zoonlief wil nu ook iets zetten voor oma ( mijn moeder ) die nog leeft, maar komt ook niet ver.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 20:54

Superpony, daarom is een goede / fijne tattoo artiest zo belangrijk. Je hoeft enkel je ideeën door te geven, en hun maken er een plaatje van. Degene die ik recent heb laten zetten kwam ik zelf niet verder dan hart en oneindigheid teken. Zij heeft er een onwijs gaaf plaatje van gemaakt! En nu voor de andere voet was het een uil, in stijl van de andere tattoo en ook daar heeft ze weer zo iets gaafs van gemaakt!
Dus ook al heb je een vaag idee, met een goede artiest kunnen dat geweldige plaatjes worden!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:01

Ik vind de artiest waar we laatste keer zijn geweest wel fijn en maken ook duidelijk mooie dingen. Maar voor mezelf moet ik echt al een idee en beeld hebben, anders kan ik ook niks met het idee wat zij aandragen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:09

Bij mij is het juist andersom: ik heb een héél specifiek idee in mijn hoofd en ik vind het lastig om het zo precies over te brengen aan de artiest. En ik vind het ergens een beetje banketstaaf dat de artiest er niet z’n eigen draai aan ‘mag’ geven :+ Maargoed, ik ga mijn best doen morgen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:12

enamorada schreef:
Bij mij is het juist andersom: ik heb een héél specifiek idee in mijn hoofd en ik vind het lastig om het zo precies over te brengen aan de artiest. En ik vind het ergens een beetje banketstaaf dat de artiest er niet z’n eigen draai aan ‘mag’ geven :+ Maargoed, ik ga mijn best doen morgen.

Je ging naar Jona toch?

Ik heb ook een idee in m'n hoofd.
Hoop dat ik het goed genoeg over kan brengen naar Jona volgende week.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:14

Ja, ik ga ook naar Jona :j Morgen consult en als het goed is dit jaar nog een afspraak voor het zetten dan.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:21

enamorada schreef:
Ja, ik ga ook naar Jona :j Morgen consult en als het goed is dit jaar nog een afspraak voor het zetten dan.

Hoe weet je dat?

Mijn afspraak voor zetten word sowieso pas volgend jaar.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 21:35

Ik vroeg in het mailcontact met Bente al naar wanneer de tattoo dan ongeveer gezet zou kunnen worden.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-17 23:09

Ohh op die manier.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 13:52

3 januari ben ik aan de beurt :):) Hij vond mijn idee echt leuk en origineel, is toch best leuk om te horen :Y) Hij komt wel op een andere plek dan ik vooraf bedacht had, maar ik ga uit van hun kunde. (Geen lelijke gast ook trouwens :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:35

enamorada schreef:
3 januari ben ik aan de beurt :):) Hij vond mijn idee echt leuk en origineel, is toch best leuk om te horen :Y) Hij komt wel op een andere plek dan ik vooraf bedacht had, maar ik ga uit van hun kunde. (Geen lelijke gast ook trouwens :+ )

Hahaha ga ik je wel teleurstellen dat hij een vriendin heeft :P maar knappe gozer zeker met je eens! :D Leuke gast ook he? :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 14:46

Heb je een voorbeeld foto enamorada? Ben erg benieuwt wat je idee is!!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:13

PanamaD schreef:
Heb je een voorbeeld foto enamorada? Ben erg benieuwt wat je idee is!!

Ga ik lekker niet zeggen ~~}>

Hahah Franka vriendin of geen vriendin, hij blijft leuk om naar te kijken :P Heel aardig is hij inderdaad!

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:20

Nooit niet of wil je wachten tot het staat?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 15:32

Waarom ook niet eigenlijk. Het gaat iets worden met de bovenkant van dit pak:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 16:14

Gaaf!
Waar wilde je hem eerst? En waar zegt hij dat beter is?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 18:20

Ik sta 6 december op de lijst voor Blackbear en heb zojuist m'n schets gekregen (althans, de helft ervan :+ ). Nog wat kleine puntjes maar zin an! :D

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 18:22

enamorada schreef:

Maar jij hebt fantasie en bent creatief of valt dat wel mee? Ik zelf dus totaal niet. Ben eigenlijk enorm saai. Maar als ik iets zie van een ander, denk ik wel, wauw, wat goed bedacht. Ik kraak mn hersenen om ook op zoiets te komen, maar er gebeurt dan niks.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 18:40

@Ivystoeter ik wilde hem eerst aan de voorkant van mijn arm boven mijn elleboogoksel (hoe heet zo iets? :+ ) maar hij komt nu aan de achterkant van mijn bovenarm.
Superpony ik ben qua gedachten heel creatief ja. Op het moment dat ik het uit moet leggen of zelf uit wil voeren wat minder :')