Neem vooral tijd om uit te rusten, dat eten en sporten komt later wel weer. Yonker, cheatweekend, dat klinkt heerlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neem vooral tijd om uit te rusten, dat eten en sporten komt later wel weer.

rustig aan
volgende dag iedereen natuurlijk gesloopt, maar we vierden ook nog de verjaardag van mn man. Gisteren uiiteindelijk hele dag op de bank gehangen met zn allen. Al die dagen heel onregelmatig en niet erg gezond gegeten. Nu weer herpakt, maar ben nog maar even niet op de weegschaal gaan staan
Veel sterkte! Hopelijk heb je voldoende leuke afleiding de komende tijd of iets anders om je op te concentreren.
Ons huis zou te koop komen, maar er is van alles mis gegaan waardoor we hebben besloten hier nog maar een paar jaar te blijven. Wel samen besloten om dan het hele huis op te knappen en dat is nogal een klus want het is een flink oud huis (1913)
Maar ook wel leuk om te doen. Scheelt wel weer sporten in elk geval, haha.
. Sterkte meis!
. Moet er wel bijzeggen dat dat buiten koffie ook m'n enige eten was, dus wat betreft kcal overschot zal het meevallen. Ach, nu weer lekker aan de bak. Vanavond flinke workout met crossfit dus die pizza gaat er wel af

) En ten derde zijn de beetje goede sportscholen aan de andere kant van de stad
Als ik daar dan eenmaal heen ben gefietst, moet ik eig al weer naar huis fietsen omdat mijn tijd op is
Dus als iemand nog goede sportscholen in Breda weet, hoor ik het graag!
gaan we weer op de gezonde toer.
Dus dan ga ik veel te veel lekkere dingen eten, en daar ook ontzettend van genieten

volgend Fitbit heb ik er 2500 verbrand.

In januari is de oplevering, dan kan ik ook lekker gaan klussen 
Ik merk dat ik vooral tijdens de lunch veel eet, omdat al het eten gewoon op tafel staat en ik dan geneigd ben om veel meer te pakken. Ik probeer nu weer eigen salades en groentewraps mee te nemen.
Mijn vriend en ik eten sinds een maand of 3 geen vlees meer. Heel zelden als we uit eten gaan of bij vrienden eten (ik ben wel het type Eten wat de pot schaft en zadel mensen niet graag met mijn dieetwensen op) maar zelf kopen wij het niet meer en maken het ook niet meer klaar. Bevalt eigenlijk heel goed.
Annikoe schreef:Goed bezig allemaal! Ik heb zelf ook goed nieuws, ik was op zoek naar een eigen woning en ik heb gisteren een appartement toegewezen gekregen!In januari is de oplevering, dan kan ik ook lekker gaan klussen
Maar goed, weer even ontopic. Gewicht staat nog steeds stilIk merk dat ik vooral tijdens de lunch veel eet, omdat al het eten gewoon op tafel staat en ik dan geneigd ben om veel meer te pakken. Ik probeer nu weer eigen salades en groentewraps mee te nemen.
Lijstje van gisteren:
O: Bakje Kvarg yoghurt
T: Stuk slagroomtaart (was iemand jarig)
L: Twee wortel-groente wraps met salade, falafel en knoflooksaus en een rijstwafel
A: Aardappeltjes in schil, slavink en een beetje broccoli. Er bleek zand in de broccoli te zitten, dus dat heeft niemand van ons opgegeten
T: Glaasje Orangina en klein schaaltje paprika ribbelchips.
Lijstje van vandaag (ik doe mee aan 'eet-geen-dierendag'
O: Bakje kvarg
T: Nakd Cacao reep
L: Salade met geitenkaas en appel en honing-mosterd dressing. En een rijstwafel![]()
T: Sultana crunchy tomaat nogiets
A: Weet ik nog niet

IMANDRA schreef:Wat ik in ieder geval heb gemerkt is dat in dit topic veel meer kennis zit qua afvallen. In het verleden zijn er vaker mensen gekomen die dan nog de fabeltjes geloofden (niet ontbijten is slecht, dat soort dingen, zie OP), die wij dan verbeterden, waarna ze boos werden en een eigen topic openden of ergens anders gingen praten. Of als we commentaar gaven op hele magere lijstjes (amper 1000kcal) dan werd dat ook niet positief opgevat en gingen ze naar een ander topic, of een ander topic openen... Hier zijn we wat directer met feedback op lijstjes omdat we niet willen dat mensen hun gezondheid in gevaar brengen, maar sommige mensen leven zo in hun eigen wereldje dat ze geen dingen geloven die wij vertellen (ook al kunnen we het onderbouwen met wetenschappelijke bronnen).. en dan kwamen er ruzies, en gingen mensen naar andere topics.
Ze zijn welkom om hier mee te komen praten hoor, daar niet van. Maar sommige mensen kunnen nu eenmaal niet tegen kritiek..
Perfect vertelt weer haha