Yonker, cheatweekend, dat klinkt heerlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annikoe schreef:Goed bezig allemaal! Ik heb zelf ook goed nieuws, ik was op zoek naar een eigen woning en ik heb gisteren een appartement toegewezen gekregen!In januari is de oplevering, dan kan ik ook lekker gaan klussen
Maar goed, weer even ontopic. Gewicht staat nog steeds stilIk merk dat ik vooral tijdens de lunch veel eet, omdat al het eten gewoon op tafel staat en ik dan geneigd ben om veel meer te pakken. Ik probeer nu weer eigen salades en groentewraps mee te nemen.
Lijstje van gisteren:
O: Bakje Kvarg yoghurt
T: Stuk slagroomtaart (was iemand jarig)
L: Twee wortel-groente wraps met salade, falafel en knoflooksaus en een rijstwafel
A: Aardappeltjes in schil, slavink en een beetje broccoli. Er bleek zand in de broccoli te zitten, dus dat heeft niemand van ons opgegeten
T: Glaasje Orangina en klein schaaltje paprika ribbelchips.
Lijstje van vandaag (ik doe mee aan 'eet-geen-dierendag'
O: Bakje kvarg
T: Nakd Cacao reep
L: Salade met geitenkaas en appel en honing-mosterd dressing. En een rijstwafel![]()
T: Sultana crunchy tomaat nogiets
A: Weet ik nog niet
IMANDRA schreef:Wat ik in ieder geval heb gemerkt is dat in dit topic veel meer kennis zit qua afvallen. In het verleden zijn er vaker mensen gekomen die dan nog de fabeltjes geloofden (niet ontbijten is slecht, dat soort dingen, zie OP), die wij dan verbeterden, waarna ze boos werden en een eigen topic openden of ergens anders gingen praten. Of als we commentaar gaven op hele magere lijstjes (amper 1000kcal) dan werd dat ook niet positief opgevat en gingen ze naar een ander topic, of een ander topic openen... Hier zijn we wat directer met feedback op lijstjes omdat we niet willen dat mensen hun gezondheid in gevaar brengen, maar sommige mensen leven zo in hun eigen wereldje dat ze geen dingen geloven die wij vertellen (ook al kunnen we het onderbouwen met wetenschappelijke bronnen).. en dan kwamen er ruzies, en gingen mensen naar andere topics.
Ze zijn welkom om hier mee te komen praten hoor, daar niet van. Maar sommige mensen kunnen nu eenmaal niet tegen kritiek..